stephanieh schreef:Iriis_ schreef:Oooh?Vertel??
Ik heb sinds 22 mei een vriendjee![]()
oooeeeh leuk!
Heb je een foto van hemm?!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Jane_ schreef:Okee, sorry Kirsten had het van jou kant moeten zien.
Hee Nadine!
Komt vast goed meissiee
Dunjaa
Ennee hierkan je altijd praten over paardeenn..
Emmaa_ schreef:Aaaaaah, nu is mijn ava helemaal perfecto. Super bedankt Iertjee!
. Pfff, heb het vanmorgen weer aan de stok gehad met mijn moeder, heb weer eens een manege-verbod aan mijn voeten hangen
. Wordt echt knettergek van mijn ouders. Het is echt verbod dit, verbod dat. Ze wouden mijn laptop afpakken "maar dan kan ik geen huiswerk maken". Ze wouden mijn mobiel afpakken "maar die heb ik toch nooit aan staan". En nu mag ik niet meer naar de manege, alleen als ik les heb. Nou, schijt aan haar, ik ga gewoon
.
stephanieh schreef:ja ik heb er wel een maar daar kijkt ie een beetje boos op
! stephanieh schreef:ja ik heb er wel een maar daar kijkt ie een beetje boos op
stephanieh schreef:ja ik heb er wel een maar daar kijkt ie een beetje boos op
Jane_ schreef:stephanieh schreef:ja ik heb er wel een maar daar kijkt ie een beetje boos op
Gewoon neerpleuren!
moet m alleen nog wel ff uploaden 
stephanieh schreef:oke oke okemoet m alleen nog wel ff uploaden

Was vet trots altijd!

Iriis_ schreef:Emmaa_ schreef:Aaaaaah, nu is mijn ava helemaal perfecto. Super bedankt Iertjee!
. Pfff, heb het vanmorgen weer aan de stok gehad met mijn moeder, heb weer eens een manege-verbod aan mijn voeten hangen
. Wordt echt knettergek van mijn ouders. Het is echt verbod dit, verbod dat. Ze wouden mijn laptop afpakken "maar dan kan ik geen huiswerk maken". Ze wouden mijn mobiel afpakken "maar die heb ik toch nooit aan staan". En nu mag ik niet meer naar de manege, alleen als ik les heb. Nou, schijt aan haar, ik ga gewoon
.
Jeetjee.. beetje overdreven..
Volgens mij zijn ze een beetje bang om hun kleine meisje los te laten en groot te laten worden..
Maar waarom mag je dan eigenlijk niet meer naar de manege?
), en daar kunnen ze niet zo goed tegen. Vanmorgen was het echt; ik schreeuw tegen mijn moeder - zij schreeuwt terug - ik schreeuw harder - zij schreeuwt ook harder - ik knal een deur dicht - zij loopt achter me aan en knalt ook een deur dicht
. Toen ben ik maar gewoon naar school gegaan. Maar het is gewoon echt alles wat me tegenzit nu! 

Elja schreef:Wat vinden jullie van hem?
i will shush my mouth

Elja schreef:IK HEB DER LEUVERRR AL GEZIEN!
Elja schreef:Mn toekomstige vlam HAHAHAHAH
Iriis_ schreef:NIET EEERLIJK!!!![]()
MELANIE HEEFT AL WEL HAAR FOTO'S!![]()
![]()
. Alleen ik had ze even via MSN gestuurd. Staat nu ook een ander copyright op zie ik
. Maarja, zij heeft de foto's gemaakt

Elja schreef:Mn toekomstige vlam HAHAHAHAH