Weer een ernstig ongeluk op de Middelweg! Wanneer gaan ze iets aan die weg doen? Een paar weken geleden was het ook al raak!
Nee, ik weet niet hoe laat de paarden naar binnen komen? Er hangt geen briefje. Vorige week gingen ze ook om 4 uur en ik ga er vanuit dat dat vandaag weer zo is.
Bedankt allemaal voor de felicitaties.. Ik heb een hele gezellige en leuke verjaardag gehad.
Desiree, wel je uitnodiging wat beter lezen he.. 4 juli ben ik echt jarig maar ik vierde het zaterdag 5 juli. En dat marion de netste is was ook sarcastisch bedoeld.. ik weet wel dat jij de netste bent.. of laat jij soms ook boeren onderweg??
en wat is er mis met boeren laten in het boeren land?
Mensen mama's kind is er zijn naam is White Flash hij is een vier jarige draver ruin. Het is een grote schat van een gozer met een geweldig karakter. Hij staat bij de dag en nacht ruinen met eenzelfde groen zwart halster om als mijne meides(hij is dus herkenbaar). Hij stond vanmiddag loeihard te hinniken aangezien hij überhaupt heel spraakzaam is en vooral nu hij ergens staat waar hij het niet kent, waar hij geen andere paarden kent is dat nog meer reden om te gillen.
Vandaag ook nog eens heerlijk gereden met mijne meides samen met Angelique, was een toprit...tot m'n beugel brak gelukkig op het laatste stukje dus hoefde niet heel idioot ver zonder beugels te rijden. Was super trots op mijne Tag die zich zo goed gedroeg in zo'n rustig tempo achter de dikkerd aanhobbelde, jawel mensen een geslaagde rit!!
zo lief als hij eruit ziet issie niet...hij is nog veel liever het is echt een schat van een gozer, licht bijdehand maar dat mag ook met vier jaar oud. Hij is suoer braaf in de omgang gedraagd zich altijd netjes en is gewoon een allround snoes
ik werk op de stal waar hij in training heeft gestaan. Hij is een beetje schuin marcheerder en kan dus niet hardlopen. Vorig jaar heb ik hem ingereden en hij is echt super braaf. M'n moeder wilde nog ene lief maatser paard en toen stond flashie te koop en nu staattie op het land
Morgûh! Het lijkt wel of ik geen weekend heb gehad nu ik weer op m'n werk ben. BAH! Nog twee weken werken en dan drie weken vrij! Het is stilletjes hier. M'n collega's zijn of op vakantie of ziek. De eerste ziekmelding is al binnen. De Schoolvakantie griep zeker!?
Ik zit ook weer ziek thuis , werd zelfs vanochtend toen ik even op werk was naar huis gestuurd. Ik zag er niet, kreeg ik te horen . MOrgen de dokter maar eens opzoeken. Daarnaast ligt mijn rechterhand ook nog eens open. Venga was het vrijdag niet eens dat hij weer terug de trailer in moest om weer naar stal te rijden en ik hield zijn touw vast. Niet slim