Lijkt me enig als je die gaat schilderen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Fenn schreef:van wie zijn jullie fan? Ik wil een persoon tekenen/schilderen , maar wie? (geen Johnny Depp, die ben ik een beetje zat)
.
Hoe heb je dat kunnen missen!! 
. En hij is klein!!!
.
).
evdpanne schreef:Maar ik gaat ff bij Atlas kijken! Tot zo!!
Was zeker een top buitenritje?
(maar ik zal eens googlen voor foto's) en ikzelf... MMMM, nee.
) kooslover schreef:Jij komt wel veel BN'ers tegen zeg, Dirk Kuijt heb je toch ook al eens niet herkend?
Jamie en Spike blaas je zo omver!
. En de eerste keer heb ik m inderdaad niet herkend... Steven kwam daarna helemaal hysterisch naar me toe DAT WAS DIRK KUIJT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mijn reactie: Uhhhh okeej, zag ik niet.... Toen wassie weer helemaal beledigd dat ik hem niet herkend had
. Maar kennelijk vonden ze het fijn want de andere twee keer stonden ze ook weer voor mijn kassa, en daarna zijn ze naar Engeland verhuist
. Zn vrouw stond ook nog wel eens bij me aan de kassa, maar die herken ik helemaal niet....
. Die vriendin van m ziet dr trouwens ook niet uit... Echt zo'n make-up ding.... En spike... Tja die is erg aanwezig.... Wat een strot ken die opzetten zeg.... (klonk ook minder verwijft als met de optredens... Dan komt dr altijd zo'n hoog piepstemmetje uit
.