ponyparadijs schreef:Gefeliciteerd immanueel!
hehe dankje wel ponyparadijs
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)
je ging je zus uitzwaaien op station bloemwijk
of hoe het daar heet
zat zelf in de trein namelijk haha

Ik zat zaterdag op Jo, een nieuwe uit Amsterdam.. die zat pas lekker.
En hij is leeeuuk. Lijkt een beetje op Appie qua gekheid.
Vind zelf Garfield helemaal geweldig
Wel Esmee ofzo waar Martha proefje op deed die is vet mooi. En heb zelf op Kazan en Jo dus gereden, ook mooie beessies. En die kruising fjord/ nogwat is ook vet! Of is dat Garfield toevallig? 
haha dat is Garfield ja
staat naast dat schimmeltje tegenover Iris 
Urs is een donkerbruine, staat in de nieuwe stal links beetje achterin. Jo staat trouwens helemaal achterin rechts. En Zaire is ook mooi, ook nieuwe stal en ook niet uit Amsterdam geloof ik net als Urs. Een schimmeltje.
maarja ben dan ook een arabiertje gewend, die heel fijn doorzit..
ik zat al een beetje aan de kruising fjord-haflinger te denken toen ik hem zag
vandaag een pad eronder, ging wel beter
maar ik zei het zo tegen Marja voordat ik erop ging, zegt ze na de les: Joh en jij maar zeggen dat je niet kunt doorzitten, het zag er prachtig uit. hahaha
Ik reed ook mee in die les.. En doorzitten is voor mij echt een ramp! Ik rijd eigenlijk wel altijd op Kapitein en daar is het gewoon echt onmogelijk op doorzitten..
Ik weet niet hoe andere het vinden, maar ik vind het lastig! Nou kan ik het al niet goed op andere paarden, maar op hem! K_im schreef:Wordt nog eens gezellig in dit topicIk reed ook mee in die les.. En doorzitten is voor mij echt een ramp! Ik rijd eigenlijk wel altijd op Kapitein en daar is het gewoon echt onmogelijk op doorzitten..
Ik weet niet hoe andere het vinden, maar ik vind het lastig! Nou kan ik het al niet goed op andere paarden, maar op hem!
het is dat ik een eigen paard heb, maar anders had ik elke week op een ander willen zitten, alle paarden even uitproberen
Iris heeft daar ook aardig wat last van soms
Buiten loopt ze gewoon braaf dr rondjes.
maf paard