heb natuurlijk even gereageerd
maar stef is idd ook SUPER, ben helemaal verliefd
nous, gelukkig gaat het al wat beter met ma-donna
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)

. Dus dat is best irritant, hahaha
En we moeten handen schudden met ons lesgeefmens, en dan moet ze netjes blijven zitten... maarja.. Bitchy vind haar zó leuk dat ze als hysterisch word van 10km afstand
... Verschrikkelijk
Het was niet echt een succes..
(kun je nagaan, dit was toen ik net in drenthe woonde..).
Wel mooi opzich! En aangezien de rest van mijn zadel ook koperachtig is van kleur ga ik ze maar eens gebruiken, haha

Liesje89 schreef:Diaan?
) 
Maar nu is er helemaal geen prullebak-vent meer die de laatsten even opruimt..
Toen wist ik nog niet dat 'ie 3 kwart jaar later in Frankrijk zou wonen 
Maargoed, dat mag de pret niet drukken natuurlijk.
Wel jammer, ik had op een nieuwe accu gehoopt maar die zal ik wel niet krijgen
Naar m'n hoofd misschien.. Wie de accu kaatst kan 'm terugverwachten
Misschien is een ventloze kerst wel niet eens heel erg, dan krijg je tenminste ook niet van die vage cadeaus zoals accu's (en zaklampen.. maar die kreeg m'n ma voor moederdag). Nóg erger is als je een accu geeft aan je vriendin VOOR KERST, maar 'm in je eigen scooter zet

Weet niet eens meer of het afgelopen kerst was of het jaar daarvoor... volgens mij het jaar daarvoor
. In ieder geval; de accu van mijn scooter was leeg, en ik had nog niets gehad voor kerst van Gert
(niet dat ik perse iets moest hebben ofzo..) Dus naja, ik kreeg -nog voor kerst- een nieuwe accu. Weliswaar niet onder de boom, maar het ging om het idee. *gniffel*. Ik was er natuurlijk súperblij mee want het was echt een heel origineel cadeau *pleurt van d'r stoel*
. Ik wist alleen toen niet dat dat ding in ZIJN scooter zou verdwijnen, hahahaha 

Dat soort mensen zijn van hetzelfde soort die hun vader een van een andere trekker gejat zwaailicht geven voor vaderdag.....
Schandalig hè!!
loveseben schreef:Liesje89 schreef:Diaan?
ja doos, diana gaat lisa verzorgen (die wobbe doet tot eind van het jaar)
Hahaha