benookduiker schreef:ATE schreef:
Dan werk je nog met Internet Explorer 6
heel oud dus
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
benookduiker schreef:ATE schreef:
Dan werk je nog met Internet Explorer 6
heel oud dus

Daniellee_ schreef:benookduiker schreef:
Hey Meelen
Ja Xandra vindt het mieters op het land
staat xan ook op het land en bij wie.
[/quote]
winnitou schreef:Wat is er nou zo moeilijk aan om van te voren een indeling van de landjes te maken. Van te voren opgeven of je op een landje wil, evt. voorkeuren met welke paarden. Indeling bekendmaken en een datum prikken op welke dag de paarden naar het land gaan. Geeft toch veel meer rust dan zoals het nu gaat, zoek maar uit, zet maar neer, bekijk het maar.....en soms regelen we wat
Maar dit hoort waarschijnlijk ook bij de nieuwe Veldt-organisatie. tot zover is er hierin niks veranderd.

meelen schreef:ATE, lekker gewerkt ?
best wel rockoo schreef:benookduiker haal is een paar van die quote dingen weg
je bent snelle leerling 
heel oud dus

rockoo schreef:Ik ga stoppen ik zie jullie misschien donderdag want dan zou ik even met Marcel rijden en anders zie ik jullie zaterdag doei
xan schreef:winnitou schreef:Wat is er nou zo moeilijk aan om van te voren een indeling van de landjes te maken. Van te voren opgeven of je op een landje wil, evt. voorkeuren met welke paarden. Indeling bekendmaken en een datum prikken op welke dag de paarden naar het land gaan. Geeft toch veel meer rust dan zoals het nu gaat, zoek maar uit, zet maar neer, bekijk het maar.....en soms regelen we wat
Maar dit hoort waarschijnlijk ook bij de nieuwe Veldt-organisatie. tot zover is er hierin niks veranderd.
Ja ik heb gehoord dat het volgend jaar anders zal gaan !!!!!!!!!!
Vraag me nu niet meer van wie ik dat heb, geen idee hoe ze heet, maar we zien wel volgend jaar.

[/quote]
Daniellee_ schreef:Ik ga vandaag eens vroeg naar bed haha..
het wordt geen nachtwerk vandaag..!
Tot morgen allemaal..
&^Slaap lekker voor straks.
slaap lekker LIQUITA schreef:
rockoo schreef:Ik ga stoppen ik zie jullie misschien donderdag want dan zou ik even met Marcel rijden en anders zie ik jullie zaterdag doei
LIQUITA schreef:
ATE schreef:LIQUITA schreef:
nu al![]()
![]()

meelen schreef:hee meelen
[/quote]
xan schreef:meelen schreef:
Kan iemand uitleg geven ???