STAL MEYVLIET

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

HaileysComet

Re: STAL MEYVLIET

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 15:57

Succes straks in de binnenbak, zal wel bloedheet zijn. Het was inderdaad raar weer, het is nu warmer dan vanmorgen. In de wind was het weer fris. Ideaal weer om ziek te worden.

Tja dat bowlen er doen geloof ik weet ik veel hoeveel mensen mee, ik moet dan na elke sessie de eindscores in een excelsheet doen en dan aan het einde alles koppelen voor de prijsuitreiking. Hoop niet dat ik de prijsuitreiking hoef te doen, maar ik zal wel weer het geluk hebben dat het wel moet... Boos!

Die tijden veranderen nogal eens, volgens mij kun je in iedergeval door het hekje aan de zijkant als het grote hek nog dicht is, moet je je auto aan de voorkant parkeren (als er plek is).

Chocolaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 17:02

Dat hekje kom je van buitenaf niet in.

Gezellig Ing, bowlen Tong uitsteken Ofnee, beter nog, scores tellen Haha!

Hee Shir, waarom kon Veraan eigenlijk niet gereden worden?

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 17:04

Hee Noor! Ik bedoel het hekje in het grote hek bij Ria voor de deur.

Hoera ik mag scores invoeren! No Cheer

gjalt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 19:55

whahahha.... ingrid kan je mij vertellen waar je dat doet ik wil dat ook!!! Knipoog

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 21:04

Het is in Nieuwegein, heb geen flauw idee, maar ik wordt gehaald en gebracht. Ik denk niet dat je dat echt wilt! Haha!

gjalt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 21:37

whahahahaha...... waraom niet lijkt me geweldig!!!!;);)

nog leuke nieuwtjes meiden????
x

Chocolaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 21:51

Kom je even langs vrijdagavond Kimi?

gjalt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 06:55

ik denk het wel, even kijken hoelaat ik terug ben van het eten maar waarschijnlijk niet zo laat dus dan kom ik wel even oke???
kusje

gjalt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 06:55

wanneer komt cleotje terug???
kus

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 16:23

Cleo is pas afgelopen vrijdag op vakantie gegaan. Volgens mij ging ze twee weken weg.

Nou ben me alvast geestelijk aan het voorbereiden op het bijhouden van de scores morgen. Telraampje neergezet, rekenmachine getest, geitenwollensokken aangedaan. Genoeg sigaretten, zodat ik tussendoor kan kalmeren als ik te enthousiast wordt tijdens het tellen. Ik ben er helemaal klaar voor!!! Haha!

gjalt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 20:54

dat is mooi!!!
kus
en veel plezier morgen!

gjalt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 07:29

dus shir je paardje blijft toch?? kus

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 23:55

Het was vreselijk, ik zal jullie de details besparen. Ik ben blij dat ik thuis ben!

We zaten ook nog midden in het noodweer op de terugweg vanuit Nieuwegein. Overal flitsen, je zag niets meer, onwijs donker, aquaplanning en grote hagelstenen! Maar dit was nog het minst erg van vandaag...

verania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-07 19:38

HaileysComet schreef:
Het was vreselijk, ik zal jullie de details besparen. Ik ben blij dat ik thuis ben!

We zaten ook nog midden in het noodweer op de terugweg vanuit Nieuwegein. Overal flitsen, je zag niets meer, onwijs donker, aquaplanning en grote hagelstenen! Maar dit was nog het minst erg van vandaag...

nou ik wil eigenlijk de details wel horen eigenlijk dus brand los zou ik zeggen.

zo gisteren idd dat weer joh , ik reed op de snelweg naar stal toe en dat alleen maar om een bakje slobber aan warona en verania te gaan geven, het begon me daar toch te regenen ik kon helemaal niets meer zien heb geloof ik 60 of 70 op de snelweg gereden hihi.
het enigste wat ik zag waren ruitenwissers die overuren draaide hihi.

maar goed vandaag weer beter weer gelukkig.

nou doei doei even lekker benkhengen.

gr

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 07:24

Details zal ik je besparen, ik probeer het in het kort:

Ik werd om 08:45 uur afgezet voor de bowlingbaan. Zaten al mensen aan het bier... Geen bekende te vinden.

Halverwege de ochtend kwam pas iemand met het excelbestandje
De bowlingsessies waren al begonnen.

Uiteindelijk kreeg ik de lijst, liep dus achter met invoeren.
4 excelbestanden, 1 samenvoeglijst en nog wat boekjes met namen en nummers. Ik moest van 400 mensen de scores invoeren en dat 2x, dus 800x!!!

Sommige nummers kwamen niet overeen met namen, man of vrouw stond niet goed ingevuld, moest ik dus ook nog allemaal checken en corrigeren.

Inmiddels flink pijn aan mijn schouders van het typen en turen in het beeldscherm.

Hossende mensen, schreeuwende mannen...

Degene die het had gebracht, zou later op de dag nog komen om te helpen met uitleggen over de finale. Degene had zijn mobiel halverwege de dag uitgezet en kwam ook niet meer langs. Boos!

Paniek dus, want om 4 uur zouden de winnaars bekend worden gemaakt, welke winnaars? Hoeveel finalisten? Per team? Per man? Per vrouw?

Gelukkig waren de mensen van de bowlingbaan heel lief en die hielpen me, maar wisten ook niet hoe dat excelbestandje werkte.

Keiharde muziek, lichtshows, joelende mannen, ik zat aan de centrale balie te werken, dus 100x vragen over waar iets was en hoe het werkte. Nou ik heb de balle verstand van die bowlingballen en ik verstond er ook geen reet van. Er kwamen ook nog mensen langs die banen wilden reserveren en vroegen wanneer de bowlingwinkel openging, of ik een schaar had, waar je kon pinnen, of ze iets te drinken mochten en nog meer van dat soort vragen.

Uiteindelijk maar verstand op 0 gezet en ben zelf maar gaan rotzooien met die bestanden, nou dan slaat de paniek wel toe als je 800 scores hebt ingevoerd, wat als het mis gaat? Zelf kwam ik erachter dat er 4 lijsten gekoppeld moesten worden in een ander bestand en vanuit daar moesten de mannen en vrouwen gescheiden worden, de beste 16 van elke groep deden mee met de finale. Dat van die mannen en vrouwen en van die 16 hoorde ik dan van iemand anders, anders zou ik het nooit hebben geweten!
Gelukkig weet ik heel veel van Excel, dus dat ging me nog goed af, maar dat iets niet goed uitgelegd word, terwijl je ook nog eens totaal niets afweet van bowlingscores etc.

Ik stond op het punt om heel de boel daar achter te laten, maar de mensen van de bowlingbaan waren echt onwijs lief, dus alleen voor hen ben ik eigenlijk gebleven.

Tot overmaat van ramp had degene die het bestand met formules had gemaakt een soort van handicap ingevoerd, dus er gingen punten bij en punten af, dat betekend dat er mensen waren die een onwijs hoge score hadden, lager eindigde dan mensen met een lagere score... Ziek Of ik dat nog even kon uitleggen, wat daar de bedoeling van was... Net of ik dat weet!!! Boos!
Heb toen hard geschreeuwd dat als iemand het er niet mee eens was ze maar een klacht moesten indienen en dat ik dat zelf ook ging doen.

Ik was er echt helemaal klaar mee.

De scores van de finalisten moest ik ook nog invoeren, nou ze konden allemaal aan het gas! Betekende weer 32x wat invoeren en sorteren. De eigenaar van de bowling die bood toen aan dat hij op zijn computer de scores zou bijhouden, die zag inmiddels ook wel dat ik er echt klaar mee was.

Mij werd ook beloofd dat ik bonnen zou krijgen voor drinken etc, ik hoefde niets zelf te betalen, kon me portomonnee thuislaten. Nou ik heb geen bonnen gezien, ik kreeg gelukkig te drinken van de eigenaar van de bowlingbaan, maar normaal gesproken moest je dan bonnen inleveren.

Degene met wie ik meereed naar de bowling, had ook geen zin meer om voor het feest te blijven, dus zijn we richting huis gegaan, toen kwamen we in het noodweer, wat dus het minst erg van de dag was!

Nou daar trap ik dus nooit meer in, even invallen omdat iemand ziek is en vervolgens zeggen dat het helemaal niet veel werk is, dat je tijd genoeg hebt om even te pauzeren. Als je zelf dat bestand in elkaar hebt geknutseld en je weet veel van bowlen af, kan ik me voorstellen dat het nog wel te doen is.

Wat een k u t dag was dat zeg.

Uiteindelijk thuis op de bank in slaap gevallen. Zo verschrikkelijk diep geslapen, dat toen ik wakker werd gemaakt om een uur of 12, ik niet meer kon slapen, heb toen nog tot 03:00 uur snachts achter de computer gezeten.

Heb nu nog steeds last van mijn schouder en rug.

verania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-07 07:44

vreselijke avond moet het geweest zijn voor je, dit doe je ook nooooooit meer denk ik zo.

waar ging het vanuit dan dat je daar moest helpen?

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 07:56

De avond viel wel mee, de ellende was van 08:45 - 18:00 uur...

Ik zit in de personeelsvereniging van mijn werk en ik organiseer best wel veel evenementen. Ook weet ik heel veel van Excel. Degene die in de organisatie van de sportdag zit, werkt bij mij in het gebouw en zit ook in de personeelsvereniging.

Dus vroeg hij geloof ik 3 dagen van te voren of ik wou helpen. Voordat ik ja zei, vroeg ik hem nog: wordt vervoer geregeld, worden de onkosten vergoed, is het simpel in te voeren in dat bestand, heb ik nog tijd voor pauzes. Overal werd enthousiast ja op gezegd. Hij zat erg omhoog omdat verder niemand kon helpen.

Nou vooruit dan maar, ik kon met een collega meerijden, haar kilometers zouden dan worden vergoed. Anders had ik in mijn eentje nog met de trein, of nog erger, met de bus moeten gaan, die stond om 07:00 uur klaar op Den Haag CS en die bus zou pas om 23:00 uur 's avonds teruggaan, natuurlijk afgeladen met WOESTE mensen.

Die collega waarmee ik mee reed, zou de hele dag helpen op de voetbalvelden, dus die heb ik ook heel de dag niet gezien. Trouwens heel de dag geen bekenden gezien. Zij had het ook niet best, ze zou de voetballers verzorgen, moest met flessen water zeulen vanaf de kantine tot 8 voetbalvelden verderop. Die trapt er ook niet meer in.

Was trouwens onwijs benauwd en warm in de bowlingbaan, zat natuurlijk een zware onweersbui aan te komen.

Naast de bowling was een andere sporthal en de mensen die daar gingen sporten, kwamen daarna ook nog eens even borrelen in de bowlingbaan, dus nog drukker, nog meer lawaai en nog warmer.

Dat was dus de eerste en de laatste keer!!!

verania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-07 08:06

bah moet er niet aan denken, en idd voor jouw was dit de laatste keer.
en diegene die het vroeg aan jouw waar was die dan gebleven?

gr

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 08:23

Die zat waarschijnlijk al te ontspannen met een biertje. Mijn eerste en enigste wijntje nam ik nadat ik helemaal klaar was, dus om een uur of half 6. Anders was het helemaal niet meer gelukt...

Die man kan maandag echt lachen, ben er nog niet klaar mee!

verania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-07 08:26

HaileysComet schreef:
Die zat waarschijnlijk al te ontspannen met een biertje. Mijn eerste en enigste wijntje nam ik nadat ik helemaal klaar was, dus om een uur of half 6. Anders was het helemaal niet meer gelukt...

Die man kan maandag echt lachen, ben er nog niet klaar mee!

nou idd zou het wel even flink laten weten pff dit was geen doen.
hij had je ook wel even wat mogen uitleggen ja toch en handicap als je nog nooit iets met bowlen gedaan hebt kan je dan al helemaal niet weten, maar nu weet je het wel hihi toch

gr

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 08:29

Ik heb onvrijwillig en geheel tegen mijn zin heel veel van bowlen opgestoken en dat probeer ik nu weer zo snel mogelijk te vergeten! Haha!

verania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-07 08:32

HaileysComet schreef:
Ik heb onvrijwillig en geheel tegen mijn zin heel veel van bowlen opgestoken en dat probeer ik nu weer zo snel mogelijk te vergeten! Haha!

whahahhha,
jij gaat dus ook noooooooooooooit meer naar een bowling baan,
nou een fijne dag vandaag ikke ga zo naar stal toe

gr

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 08:33

Fijne dag en ik zie je van de week! Doeg!!!

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 08:35

verania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-07 08:37

HaileysComet schreef:

oke

doei