Privéstal Ten Hagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Miss_Favre

Re: Privéstal Ten Hagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 09:05

LindsyImmie schreef:
Ik ben blijven zitten Haha!

Tuurlijk ben je blijven zitten meis!! Ging toch goed! Maar je was wel HET toppunt van sensatie wederom he!! Haha! Knipoog (Totdat er een paard op iemand's voet ging staan...AUGHHWWWWWWW Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen Blauw oog )

Jongens,het is kerst!!! Haha! Haha! Haha! Lekker gezellie met alle familie,ik heb heeeeel veel leuke kado'tjes gehad...! Nieuwe frontboxen voor in mijn auto (Had van Rob al een nieuwe woover en achterboxen gehad Bloos ) lekkere parfum,een hele gave (ROZE) badjas,en matchende pyama en slofjes Bloos en nog wat dingetjes! Haha!

Nou vandaag lekker weer tutten op stal,we doen MAXI BANTOS vandaag er ook bij Haha! Haha! Haha! Haha!

Nou tot straks...(als er nog iemand meeleest...beetje stil hier... Verdrietig )
Doei!

Rebeccatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 10:09

Al veel cadeautjes gehad dus! Leuk hoor!

Max er ook bij ? Jij bent de rest van de dag wel zoet dus:P

Nou ik ga even eten, en dan kom ik er ook aan ! Totzo!

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-06 17:30

Hi allemaal!

Ja, ik was wel echt populair gisteren he? Haha! Hihi, ik houd wel van een beetje aandacht. Morgen poging nr. 2... Wie weet val ik er dit keer wél af! Haha, whatever... ga er dus echt niet af vallen! Niet echt mijn plan Lachen

Ik heb ook leuke cadeautjes gekregen: Een parfumpakket van J'adore (echt helemaal mijn luchtje!), een cadeaubon en een heel coole kroonluchter Haha! Echt ook weer helemaal wat voor mij!

Im was vandaag erg vrolijk! Gek paard, hihi... Zit nu bij familie... wilde even bokt checken, je weet toch?!

Tot morgen!!!

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 09:00

Morning Knipoog

Pffff wat ben ik er weer vroeg uit...kerstontbijten he.... Knipoog

Ja Linz,ben benieuwd,Max was gisteren hardstikke lief! Hij is er erg lang uitgeweest ook,dus hoop dat hij vandaag ook zo lief is Haha! Maar zal wel!!
Doe je Image ook vandaag?

Rebeccatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 09:15

Kerstontbijt? Ach een broodje en een kop koffie is ook best een gezellig kerstontbijt!:P

Eetse, en tot zo

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-06 09:03

Hallo allemaal!

Boos! I'm not happy... ben aan het werk. Jeetje wat een tegenvaller zeg om nu te moeten werken. Heb er echt zooo geen zin in! Zeker omdat ik het hier helemaal niet leuk meer vind, ben het echt zat...

Pff... ik begin maar weer eens de morgen met zeuren he? Sorry Bloos

Vanvond weer naar Immie... voor degenen die vrij zijn, have fun today!!!!

sanniekeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 10:39

pfff, ik moet ook zo gaan werken 12 uur beginnen, maar renaat is lekker vrij vandaag! Dus zij doet kees vandaag

En linz nog alles goed gegaan met max?

Rebeccatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 11:45

Ik heb tot 8 januari vrij..... *vakantie Knipoog *
Net pas wakker geworden, zo maar naar Enriqo!
Als t droog blijft de duinen in..

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-06 14:20

@ Rebecca... Bofkont!

@ Sanniekeesje... Ja, alles goed gegaan, ben er wéér niet af gevallen, balen Boos! Haha Haha!

Rebeccatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 16:06

Nou kben dr vandaag WEL afgevallen Knipoog
T was zo dom; hij bokte , ik bleef zitten, hij ontspande en ging naar links, ik ging rechtdoor -_-

PatriciaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 18:15

Rebeccatje..Heeft ie het weer eens voor elkaar Duivel

Allemaal Gezellige feestdagen gehad zo te lezen?
Leuk dat jullie Max doen Renaat San en Lindsy Knipoog

sanniekeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 19:16

@ rebecca, Aah geen pijn gedaan, zulke stomme acties heb ik ook altijd haha Haha!

Had een meevaller, was zo rustig op me werk dat ik maar besloten had om lekker om 6 uur naar huis te gaan Lekker puh Clown Haha

Nou verder niet veel te melden, nog 2 dagen werken en dan weer 3 vrij, kijk er nu al naar uit Haha Bloos Haha!

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-06 09:07

Ja hoor het is weer eens zover... ik ben ziek. Jeetje, wat ben ik toch ook een kneus he? Ben nu even wat aan het eten, ga dan eventjes werken en dan naar huis! Boos!

O Rebecca, dat is niet zo mooi ... stomme paarden ook altijd Knipoog Haha...

tankie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 12:53

nou lindz kunnen we elkaar een hand geven.........ben net pas me bedje uit en voel me beroerd man........heb geen puf weenie wat t is maja.......straks even rustig blan rijden en snel weer naar huis want wil niet ziek zijn dit weekend want moet wekren en natuurlijk oud en nieuw en daarna 2 dagen winterefteling!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dus....vandaag even rustig aan.

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-06 14:31

Precies... Ik ben trouwens nog steeds op m'n werk. Eindelijk een rustig dagje vandaag, dus ben een beetje aan het internetten en wat dingetjes wegwerken, ook niet slecht.

Had Renaat net aan de telefoon, Kees had met een tak in z'n oog geprikt, ik weet niet hoe of wat, maar de dierenarts komt zo even langs. Hopelijk is het niet ernstig Ach gut Wat een sukkeltje is dat paard toch ook he?

Ik heb ook zin in Oud&Nieuw!!! Daarom vanavond lekker in bad en daarna slaapies doen Haha! Jeeeej ! Heb er nu al zin in!

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 10:01

Ja ik was erg geschrokken,Keesje wilde weer eens te fanatiek het kampje in rennen,en kwam op de een of andere manier een tak in zijn oog... Huilen Hij deed heel raar met zijn oog,logisch,doet natuurlijk pijn!! De dierenarts is geweest,en zit inderdaad een beschadiging in zijn oogje... Verdrietig Nu moeten we een week lang 2x per dag zalf in zijn oog smeren,en dan over een week komt de DA weer kijken of het weg is of beter in ieder geval....ik vind het erg eng... Huilen Lekker drama ook met Keesje,die is al zo makkelijk met dit soort dingen behandelen... (NOT!!)
Gisteren met de dierenarts werd 'ie ook weer lastig,moest een praam om enzo,daarna werkte hij wel mee... maar ja nog een week te gaan,2x per dag...

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-06 16:36

Hmm arme Kees Ach gut Veel succes ermee meiden! Mochten jullie nog een lang iemand nodig hebben... je weet waar je me kan vinden.

Vandaag heb ik me ziek gemeld... bah bah bah... Dalijk ben ik nog ziek op Oudejaarsavond ook! Daar heb ik dus écht geen zin in!

Rebeccatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 16:53

He bah! Beterschap!

Nou gelukkig 'mag' ik een uurtje later beginnen met werken morgen.
Dus ipv 10 uur beginnen, 11 uur.
En dr voor nog naar Enriqo!

Hij was erg schrikachtig vandaag, door rotjes die afgestoken werden, ben dus maar op het terrein gebleven met m gestapt en gelongeerd.

Zo naar scheveningen; naar de bios.
Dr staat dat saw3 op 4januari in premiere gaat; maar er staan voor vandaag ook al tijden dat ie draait (of zou draaien?) ; toch maar een gokje wagen! En anders lekker naar een andere film..

Voor sommigen; tot morgen! En anders tot volgende week vrijdag!
En allemaal een fijne nieuwjaarswisseling! Lachen

vira

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 09:55

goedemorgen allemaal ben alweer terug van de manege heb net pieta ff los gezet in het kampje daarna half uurtje in de bak en n half uur buiten gereden was lief nou ga weer n paar daagjes weg dus zie jullie allemaal dinsdag weer fijne jaarswisseling groetjes chantal

tankie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 22:34

arrrrrrrrrrrrrgggggggggggggggh blan is gewond, ben echt helemaal overstuur, en moest werken dus kon niet eens mdeer naar hem toe...............hij ging er ineens vandaar en claar viel eraf en blan liep tegen het stomme K U T hek op!!!!!!!!1 me arme paardje

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-06 20:02

Ooowhh arm beestje... wat heeft ie? Het zit ook allemaal niet mee he?
Ik ben nog steeds ziek, lekkere Oudejaarsavond! Boos! Not! Ben nu bij familie en daarna... zal ik denk ik maar naar bed gaan.... Boos! Baaaaaaaaaaaalen!!!

Verder wel iemand een leuke avond??? Lachen

Rebeccatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 14:02

Allemaal een gelukkig nieuwjaar!
Leuke avond gehad gister?

En Lindsy; alweer iets beter? beterschap!

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-07 17:02

HAAAAAAAPPPPPPPPY NEWYEAR!
Go jij! Go jij!

Iedereen een leuke avond gehad??? Haha!

Ik ben toch nog eventjes langs wat vrienden gegaan een uurtje... moest gewoon éven weg.
Helaas ben ik nog wel steeds ziek Boos! Niet meer zo grieperig, maar nu heb ik weer geen stem meer, haha.
Echt belachelijk grappig... komt alleen een hees piepstemmetje uit!

Morgen gaat nans voor me naar de manege Lachen Gelukkig maar, want im heeft nu echt niks aan me!

Hoe is het met Kees en Blan? Zijn ze al een beetje uit de lappenmand?

Ach gut

PatriciaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 17:20

Allemaal een gelukkig nieuwjaar!!! Haha! OK dan!

PatriciaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 17:27

Beterschap Linsey...

Ik had laatst toch verteld over onze slangen..we hebben ze al een jaar of 3.
Nou hebben we een leuk jong katje Tong uitsteken .....die heeft een terrarium opengemaakt en is er zelf in gaan zitten...lekker onder de warme lamp....weg slang....We zoeken ons al 3 dagen gek hier ;-( Beest zal wel door een kiertje gekropen zijn en nu in de kruipruimte onder ons huis zitten...Zal ik paniek veroorzaken als ik het aan de buren vertel Clown