Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 09:38

Tja, het stomme is dat je op zo'n moment gewoon helemaal dichtklapt. Ik ging Cowboy afzadelen en liep steeds met mijn gedachten ergens anders rond, ik kon alleen maar voor me uit staren. Het is iets waar je niet op kan reageren, hier kan je nooit op voorbereid zijn met een antwoord... Ik ga straks het nieuws vertellen aan een klasgenoot, zij heeft het ook wel eens over hem gehad. Zij zal dus ook wel behoorlijk schrikken.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 09:47

Heb eerst alleen maar nieuwsberichten gezien waarbij ze zeiden dat degene nog niet geidentificeerd was, maar heb net een nieuwsbericht gevonden waar blijkt dat 't idd waar is... Scheve mond Pff niet dat 't erg veel anders kon, maar ik zat toch stiekem wel met de hoop dat 't stomweg een ander was die in z'n huis was gevonden... Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 10:06

Ja zo zat ik ook. Maar het moet haast wel er werd ook over zijn ranch verteld.

Op www.leeuwarder-courant.nl staat het hele verhaal goed beschreven. Incl zijn naam etc.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 11:08

Op politie.nl staat 't ondertussen ook bevestigd...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 11:40

Ik stuur je een pb. Scheve mond

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 12:01

Sorry als ik je gisteren zo liet schrikken Beau, was er ook behoorlijk van van de wap.

Heb trouwens weer een ander topic van Amosjuh gevonden, die haar beklag doet dat je blijkbaar geen eigen mening mag hebben...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 12:07

Ik kan me 1 bericht van diegene heel goed herinneren, een heel verhaal met ontzettend veel typfouten en in 't midden de zin "ik ben niet dom hoor"... Heb d'r bijna op gereageerd maar op 't laatste moment bedacht ik me dat ik met sommige mensen liever geen discussie voer... Bloos Heb genoeg gehoord over d'r aparte manier van een discussie voeren...

D'r is trouwens een condoleancetopic geopend op WN AM...

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 12:41

Oh, nu toch wel? Snap niet dat het topic op slot moest...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 12:47

Ik weet waarom dat andere topic op slot is gegaan, ze waren nog bezig met het onderzoeken van het lichaam, ze wisten namelijk nog niet met zekerheid of het wel om Marinus ging. Ook al was de kans dat het hem niet was ontzettend klein, het was nog niet echt bekend wie het slachtoffer was...

Ik wist het die middag al voordat het topic werd geopend, maar zo lang 't nog niet 100% zeker was, zolang er nog een kleine kans was dat 't 'm niet was, was 't niet 'nodig' het openbaar te maken... Heb samen met degene van wie ik 't te horen gekregen heb nog enorm zitten stressen...

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 13:16

Schrik er eigenlijk van dat hij een aantal dagen al zo blijkt te hebben gelegen...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 13:22

Ik heb gelezen ja... D'r was ook nog een bokker die een bericht had geplaatst over waar hij nou bleef.

Zondagavond was hij voor 't laatst online op bokt, terwijl hij heel regelmatig online kwam.

Vind 't ook zo erg voor z'n honden en z'n paarden...

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 13:32

De paarden zullen er geen weet van hebben, de honden eerder. Ze zijn igg door dorpsgenoten opgevangen en elders ondergebracht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 16:53

Cassidy schreef:
Sorry als ik je gisteren zo liet schrikken [***], was er ook behoorlijk van van de wap.

Heb trouwens weer een ander topic van Amosjuh gevonden, die haar beklag doet dat je blijkbaar geen eigen mening mag hebben...

Oh jee, dan ga ik die even zoeken Tong uitsteken

Ik ben juist blij dat ik het van jou heb mogen horen. En ik wil je er ook voor bedanken dat je het hebt gezegd. Dat vind ik veel beter dan wanneer je het ineens ergens op bokt leest. Knipoog

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 17:08

Hmm, ik kreeg gisteren helemaal de schok van m'n leven, ik kreeg 't al te horen voor dat topic was geopend gisteren, 't was allemaal nog niet zeker en volgens mij was 't ook de bedoeling dat 't 'achter' werd gehouden tot 't écht zeker was... Scheve mond

Is ook niet fijn om gezellig te kletsen op bokt als je iets weet wat anderen nog niet weten... Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 17:16

Zo, Amosjuh is ook weer even aangepakt. Maar ik ben netjes gebleven Schijnheilig

Ik schrok behoorlijk van het berichtje dat hij al dagen in zijn huis lag en dat hij met een mes om het leven is gebracht. Tjee, wat een einde. Ik krijg er helemaal kippenvel van Verdrietig

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 17:20

Idd verschrikkelijk, vraag me af wat voor een ziek persoon je moet zijn om tot zo iets in staat te zijn...

Hoop dat ze 'm te pakken krijgen en goed straffen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 17:30

Er zijn zat van die zieke geesten. Het schijnt dat 3 jaar geleden ook een cafebaas is vermoord. Helaas hebben ze de dader nooit gevonden. Ik hoop ook dat diegene word gepakt en flink gestrafd word. Maarja, met het Nederlands rechtssysteem weet je het nooit...

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 17:49

Ik ga afsluiten en naar stal. Van het weekend ben ik waarschijnlijk te druk om aan bokken toe te komen, dus misschien tot maandag weer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 17:50

Ok veel plezier bij de dames! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 19:30

En weer is het topic van Amosjuh op slot Duivel Heb iig nog even het laatste woord kunnen hebben Lachen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 20:05

Miss_Montana schreef:
En weer is het topic van Amosjuh op slot Duivel Heb iig nog even het laatste woord kunnen hebben Lachen

Pfff moet je weer zonodig 't laatste woord hebben... *LOL*

Zit trouwens op m'n werk... Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 20:20

Jep dat moet ik gewoon hebben bij dat soort types als Amosjuh. Eerst ons de keel uit gaan hangen en vervolgens slachtoffer spelen bij de rest van bokt. Mijn laatste zin was iig: 'En dat is helemaal niet waar' Haha!

Oh leuk op vrijdagavond werken Slapen Heb daar ook altijd een hekel aan om in het weekend of vrijdag te werken. Behalve als het overdag is, dan vind ik het niet erg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 15:22

Goedesmiddags Lachen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 15:24

Miss_Montana schreef:
Goedesmiddags Lachen

Hoi Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-06 17:59

Pff, heb net een Ipodje gekocht. Wat zijn die dingen a-gebruiksvriendelijk Boos! Maarja, ik moet het nog even leren kennen denk ik.

Heb je trouwens gereden vandaag? Lachen