Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
nathalie1980 schreef:Weet er iemand nog een leuke baan.
nathalie1980 schreef:Baan gevonden hihi Snel he
Laatste dag dat de paarden naar het land gaan.
Whitney01 schreef:Bedankt Nathalie! Fijn om te horen dat de kleine het goed doet in de `grote`veulen wereld![]()
Succes met je baan bij het NFI (Wat is dat eigenlijk voor bedrijf).
Flurk schreef:Whitney01 schreef:Bedankt Nathalie! Fijn om te horen dat de kleine het goed doet in de `grote`veulen wereld![]()
Succes met je baan bij het NFI (Wat is dat eigenlijk voor bedrijf).
NFI = Nederlands Forentisch Instituut
Daar worden DNA monsters getest en lijken bekeken enz.
Kortom de misdaad wordt daarmee ontknoopt
Whitney01 schreef:haha, leuk dat je zo bij Dimas weg hebt staan dromen. Hij lijkt idd wel een beetje op flurk! Ook zo lekker stevig.
Ik hoor gelukkig wel positieve verhalen, dat ie zich helemaal een grote man voelt (= minder tijd voor knuffelen) en dat ie genoeg aandacht van de merrie veulentjes heeft![]()
M'n herstel zal nog even duren jammer genoeg.
Ik heb m'n scheenbeen op 2 plaatsen gebroken, mn kuitbeen gebroken.
Arm was uit de kom, en die kop van mn arm is gebroken en mn sleutelbeen ook.
Het ongeluk was op 23-8 dus ben er al even mee bezig...Ben 13-9 geopereerd en heb nu een grote stalen plaat in mn been en ben een groot litteken rijker. Nu mag ik mn been nog 3 maanden niet belasten. En krukken kan ook niet ivm arm.
Daarna moet ik weer leren lopen. Ben nu wel bezig met mn arm beginnen te bewegen en mn knie en enkel weer in beweging te krijgen.
Maar ik hoop wel snel een keertje langs te komen op stal (met rolstoel) zodra ik me nog wat sterker voel.
Whitney01 schreef:Ja volgens mij gaat laura ook weg, weer dichterbij haar huis staan met dr paardjes.
Zou het wel jammer vinden voor Hajar en Dimas, want die kunnen t wel goed vinden samen.
Wat betreft t fjordenstraatje haha, dat zou leuk zijn he! Alleen t enige is Dimas staat nu aan de andere kant en zodra Whit opgedroogd is gaat ze waarschijnlijk ook weer daarheen zodat we ze samen in 1 gebouw hebben. Hoewel ik het ook wel een lekker plekje vond waar ze nu staat![]()
Misschien kunnen flurk & paddy die kant op komen?Hebben we dr 4 in 1 gebouw
Citaat:klinkt inderdaad zeer pijnlijk wens je extra sterkte meid
en ik wil je wel duwen hoor