Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jolien87 schreef:Vanavond weer les, ben heel benieuwd wat ik vanavond onder mn bips krijg.
We hebben deze geen les van Karin omdat die lekker met dr bips op het strand ligt te zonnen hihi...Weet iemand wat voor iemand dat meisje/die vrouw is waar we nu les van krijgen?
Jolien87 schreef:We kregen les van Herman himself, was wel lachen we reden met zn 10en en hij moest ook best hard werken om iedereen bezig te houden maar t is hem gelukt hoor haha.
Heb gewoon weer op Guardian gereden maar hij was flink vervelend in de draf, achteraf liep die toch nog lekker en Herman was tevreden.
Ook de gallop gaat nu super, komt lekker met t koppie neer maar soms wil die er nog wel even onderuit schieten, gaan we aan werken:)
Jolien87 schreef:Echt wel, was wel flink werken maar hij kan dr wel wat van:)
Jolien87 schreef:Hey trouwens ff vraagje tussendoor aan jou Sonador: heb jij laatst niet een korte tijd een paard bij Bredewold verzorgd? Chico?
Jolien87 schreef:Het paardje van een vriendin staat daar ook en ik zorg daar ook voor samen met haar, paardje heet Fleur.
Ik bekeek je profiel en zag je echte naam en dat je ook een verzorgpaard hebt en zoveel rijdt in de week, toen dacht ik dat jij het nog weleens kon zijn, vandaar hahaha