Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik denk dat hij wel weer op weg is met de huifkar. Maar we blijven hopen
) en was nog een beetje een baby.. eerst heel relaxed niks-aan-de-hand lopen, en zodra de andere twee paarden even om de hoek uit het zicht verdwenen ineens aandraven met de oortjes gespitst. We hebben een tijdje over de verharde weg gereden (vooral bergop) en daarna gingen we de bossen in, heel mooi! Tinka vond het vooral erg grappig om vlak langs de rand van de steile paadjes te lopen. We hebben twee keer hetzelfde stuk redelijk steil omhoog gegaloppeerd, toen kon ik wel merken dat haar conditie nog niet perfect was want ze begon redelijk snel te hijgen. Maar van mij mocht ze in haar eigen tempo'tje de berg op, en wat wil je met zo'n steil ruig stuk

(bergen op galloperen etc.) (alleen Tinka, bij ons op de manege staat een tinker (pensionpaard) tinkerbel, da's ook zo iets)...
)
) en waren iris en ik vanmiddag tijdens de buitenrit in een lamoenstemming. (was enorm gezellig
) nou ja het gaat dus wel goed

een heleboel, heb ze gisteravond les gegeven, een aantal herkende ik nog van vorig jaar, super leiding.

(sorry, ik had een tijd na het ponykamp dat ik niet op vosje mocht dat ik de leiding alleen maar kon aangeven dat ik wel op vosje wilde. De rest vond Vosje eng, ik vond hem gaaf.)