Als het goed is zitten er maar 10 kinders in de groep op trektocht, dus hopelijk hebben we een ietwat ruime keus aan paarden!
Heb hier in Engeland eergister paardgereden op een tinkertje van 4. Ze heette Tinka (ik bedoel, kom even met een minder fantasieloze naam
) en was nog een beetje een baby.. eerst heel relaxed niks-aan-de-hand lopen, en zodra de andere twee paarden even om de hoek uit het zicht verdwenen ineens aandraven met de oortjes gespitst. We hebben een tijdje over de verharde weg gereden (vooral bergop) en daarna gingen we de bossen in, heel mooi! Tinka vond het vooral erg grappig om vlak langs de rand van de steile paadjes te lopen. We hebben twee keer hetzelfde stuk redelijk steil omhoog gegaloppeerd, toen kon ik wel merken dat haar conditie nog niet perfect was want ze begon redelijk snel te hijgen. Maar van mij mocht ze in haar eigen tempo'tje de berg op, en wat wil je met zo'n steil ruig stuk
al met al was het een mooie rit, helaas wel veel over de verharde weg (het links houden ben ik inmiddels al gewend, we fietsen hier elke dag 20 minuten naar de stageplek) maar al hoewel ik betere/mooiere buitenriten heb meegemaakt, toch waar voor mijn geld. Goede manege, goed verzorgde paarden 
Volgende week ben ik hier nog om vakantie te vieren met mijn vriendje, zijn broertje en zijn moeder, misschien zoek ik dan wel weer een leuke manege uit, hihihi..
Met jullie alles goed?