Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Reentjuh

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 08:51

Haaai, daar ben ik weer even snel!!!

Jeetje, wat gebeurd er weer veel zeg!
Waarschijnlijk heb ik donderdag of vrijdag weer internet, hoop ik, dus dan kan ik weer vollop bokken en msnen, hihi!

Zaterdag kan ik om 2 uur wel bij de vergadering zijn, maar als het om 3 uur begint ga ik dat echt niet redden, vanwege mijn werk! Dus hopelijk lukt het om om 2uur te beginnen, ik hoor het wel!

Nou, Wil jij heel veel sterkte met Tommie en Rox jij heel veel sterkte met je broer!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 09:08

Hoihoi!

Zaterdag gaat een probleem voor mij worden...
Zouden jullie een keer door de week kunnen? Of zaterdagochtend?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 09:44

Zondag is voor mij ook geen probleem als dat de meeste mensen beter uitkomt. Zullen we afspreken dat we inhoudelijke zaken persoonlijk op stal, door de telefoon of via de pb verder afhandelen. Dit vanwege eerder genoemde redenen hier op Bokt

Zou wel te gek zijn Irene, als je deze week weer internet hebt. Kan je eindelijk weer meedoen, compleet losgaan haha

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 09:45

moossie schreef:
Zouden jullie een keer door de week kunnen? Of zaterdagochtend?

In de ochtend kan ik ook hoor

muisz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 11:40

pff zo staat mn comp weer 2 dagen bij te komen van al dat bokken en mis ik dus weer heel veel dingen :S
roxx heel veel sterkte sgat
wil geef tom maar knuffel van mij

wat betreft de vergadering .. erm waar gaat t eigenlijk over ?
k kan zaterdag na 2 pas want k heb ochtenddienst en zondag moet ik van 10 tot 6 werken .. k hoor t wel

mn date ging gisteraaf trouwens geweldig :D

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 11:48

Oké zaterdagochtend lijkt me prima! rond een uur of??? Roept u maar!

Lin wil je me even via pb vertellen wat er besproken gaat worden??

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 11:49

He date!!!??? vertel!!!!!

muisz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 11:52

moossie schreef:
He date!!!??? vertel!!!!!

nou dat had me ma ef voor me gedaan .. me moeder was op de loods en tommy was daar ook en toen heeft ze mij ef zitten koppelen aan hem zonder dat ik t wist ;p
toen werd k wel nieuwschierig wie t was dus heb zn nr geregeld en zo zijn we eigenlijk begonnen met smsen
terwijl ik geeeeeeen flauw idee had wie t was
ik had tegen hem gezegd van ik ben wel benieuwd met wie ik nou eigenlijk zit te praten en smsen dus toen hebben we afgesproken en zijn we gisteraaf bij billy wezen eten en van de week gaan we nog n x afspreken :D

hij is echt cute !!

Roxxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 13:20

hey meiden bedankt voor de lieve reacties!
ik ga zo ter afleiding naar stal mis mijn poepie echt, kan wel een paar hardhandige knuffels gebruiken

mijn broer ligt nog steeds op de longafdeling (het is gelukkig geen ic geworden) zijn zuurstofgehalte is rond de 60% en moet zeker rond de 90% worden het liefst 99%.
gister en vanacht weer 40 graden koorts en erg benauwd. echt een rot gezicht als hij het zo benauwd heeft.
gisteravond weer lekker na het bezoekuur gekomen was heerlijk rustig. hij lag te slapen dus heb ik bij hem gezeten en zijn handje vastgehouden. ik viel bijna zelf in slaap.
koorts is vanochtend iets gezakt.
drinken doet hij met kleine beetjes maar eten kost te veel energie. hij krijgt nog steeds vocht en zuurstof en om de paar uur wordt er met een kapje nog extra verneveld.
hij kan gelukkig vanuit zijn bed naar buiten kijken naar de rijksweg hij is dol op auto's. ben vanochtend een paar uur geweest en hij zag er al iets beter uit (gelukkig is hij niet meer zo blauw) maar die koorts moet zakken.
de verpleegkundigen zijn echt super! heel aardig en behulpzaam naar ons toe.
alleen krijgt hij weer flinke doorligplekken, hij heeft weinig vet op zijn lichaam. vanmiddag krijgt hij zo'n bed waar lucht ingepompt wordt hopen dat het beter gaat. ook komt de fysio om te proberen dat het slijm los komt. hij kan jammer genoeg niet hoesten.

nou lieverds ik hou jullie op de hoogte!! en heel erg bedankt dat jullie klaar voor me staan

zaterdag kan ik ff nog niks over zeggen, eerst maar afwachten. maar wil er wel graag bij zijn. zondag gaat in ieder geval niet lukken.

xOrlando_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 13:44

sterkte roxx met je broertje hoop dat het weer goed komt

leuk hoor ghita dat de date leuk was

nouw ik ben vroeg uit school dus ik gaat lekker naar stal en dan op mir wachten en dan blijf ik op stal tijdens eetes tijd en dan komt moeders rond 7uur en dan naar huis

nouw rox ik kom er aan whaha me even dik aankleden want er staat veel wind pffff koud koud

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 16:38

Jeetje Rox, wat een verhaal over je broer! Hopen dat hij snel opknapt! Heel veel sterkte ermee!

Wil hoe gaat het met je hondje?

Zaterdagochtend vind ik ook goed hoor voor een stalvergadering. Zondag kan ik ook!

Vanaaf weer gezellig naar stal. Vind ik altijd wel lekker hoor zo na mijn stage. Wou dat ik ook vrij had. Stagiaires mogen hier maar 1 dag per maand opnemen, is toch weinig? Normale werknemers hebben voor 12 maanden, 21 of 25 vrije dagen die ze op mogen nemen toch? Plus nog de verplichte vrije dagen. Nog even doorbijten en dan heb ik gelukkig zomervakantie. Heb ik wel weer veel zin in! Want ik raak hier een beetje gestressed van die rare praktijkbegeleidster van mij. Om de 5 min. heeft ze een andere bui, je weet dus nooit hoe ze zal reageren op vragen en ze houdt zich bezig met negatieve en positieve energie stralen, haha, en met d'r carma en aura, haha! Zoo raar mens joh, maar ja, ze is nu gelukkig alweer naar huis, dus ik ga zo ook lekker.

Ja, Lin, ik hoop echt dat het internet het deze week weer gaat doen, kan ik thuis weer lekker op mijn gemakkie op mijn computertje, hihi, hiet op mijn stage moet het allemaal even snel snel. En weer msnen natuurlijk he, al mijn sociale contacten vervagen, hahahahhaha! Maar ja, we hebben altijd nog de telefoon om te smsen, haha!

Nou, mensen ik ga weer! Toedels!!!

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-06 17:38

zaterdag tussen twaalf en een is ook goed hoor.

ik praat zo bij ben ff met zoon lief aan het praten

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-06 17:45

het is niet verplicht hoor whahahah dus als je niet kan dan is het ook goed
ik wilde enkel wat dingen bespreken die ik liever zeg in het geheel vandaar

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 18:34

peetorlan schreef:
het is niet verplicht hoor whahahah dus als je niet kan dan is het ook goed
ik wilde enkel wat dingen bespreken die ik liever zeg in het geheel vandaar

Hahaha okey!
he ik bedenk me net dat het zaterdag carnaval is..Mijn neefje loopt op de kar, dus ik kan ook niet eens naar Belgie! Morgen maar even de keuke en tegelboer verzetten!
Ik lees/hoor wel even wanneer jullie afspreken en ik hoop dat ik er bij kan zijn. Zo niet dan lees ik het wel in de notulen

Volgende week ben ik vrij, dus kan ik ma, di woe en do! Maar als het jullie niet uit komt dan snap ik dat!

Liefs Mir

Tonke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 20:12

Zo ik ben er ook weer. ben zo maar van Bokt af gegooit gisteren. Kon niet meer inloggen. Het was Eric zijn schuld, Ik heb een ander e-mail adres gekregen en toen heeft Eric hem verkeerd doorgestuurd naar bokt op een of andere manier en toen werd ik gelijk geblokkeerd. Naar veel gehannes mag ik weer.

Heb weer flink wat bij zitten lezen. Wat is er weer veel gebeurd.

Rox jij heel veel sterkte met je broer.

En Wil jij heel veel sterkte met Tommie.

Verder heb ik de veearts (Vollaers) gebeld voor Froukje. Hij komt vrijdag tussen 11.00 en 12.00 uur. Heb gelukkig vrij kunnen krijgen van mijn werk. Ik mag om 10.00 uur weg. Hij wilde eerst morgen komen maar omdat ik dan weer in Brabant zit bij die lieve vriendelijk tandarts kon dat helaas niet.

Ik kom dus morgen ochtend al heel vroeg op stal omdat ik om 10.00 uur al weer op weg moet naar Brabant. In die tijd dat ik Froukje doe kan ik ook wel even een paardje in de kleine bak zetten. Weet alleen nog niet goed wie ik wel of niet buiten mag zetten. Dus wie wil.

Verder wil ik ook nog even jullie hulp weer inroepen. Wie wil mij morgen en donderdag weer helpen met het uitmesten van Froukjes stal.

Verder kan ik er helaas niet bij zijn zaterdag. Ga naar brabant ivm de Carnaval. Al zal er weinig van Carnavallen komen met die rug van mij maar ik wil Sanne even laten proeven en natuurlijk naar de optocht kijken. Ben benieuwd wat ze er van gaat vinden. Ze is gek op dansen. Zogouw ze muziek hoort gaat ze helemaal uit haar dak. Kom waarschijnlijk dinsdag pas weer terug en dan heb ik waarschijnlijk de hele dag nodig om weer bij te lezen.

Nou ik ga maar weer eens beneden kijken want ik heb die kleine meid en mijn mannetje de afgelopen dagen ook niet veel gezien.

Nou tot de volgende keer maar weer.

Rox en wil nogmaals heel veel sterkte.

Liefs Tonke.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 21:52

Tonke, ik wil Froukje morgen wel voor je mesten maar donderdag moet ik de hele dag werken en het beetje tijd dat ik dan heb, is voor Thom

Ik hoop dat Vollaers erachter kan komen wat er aan de hand is. Dan weet je tenminste ook waar je aan toe bent na al dat gekwakkel. Ik zal je vrijdag waarschijnlijk nog wel zien of spreken want ik ben er ook begin van de middag. We moeten maar even kijken welke dag we het anders gaan doen want er kunnen veel op zaterdag niet. Ach we bespreken dit het nog wel even op stal

Je hoeft Thom van mij niet buiten te zetten hoor want als die in een loperige bui is, gaat hij trekken. Dat zal vast en zeker een aanslag op je rug zijn dus dat lijkt me niet verstandig.

Nou ik ga nog even lekker onderuit op de bank

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 23:11

Afbeelding

De stalbespreking doen we op een andere dag zodat we allemaal kunnen komen. We moeten maar even met elkaar bespreken welke dag het wordt.

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 00:05

Zo na een lange vervelende dag ben ik er weer even.
Helaas heb ik voor Owen deze week in ieder geval heel beperkt tijd.
Vind dat heel erg voor mijn mannetje.
Vandaag was ik er ook in vogelvlucht, snel stal uitmesten, eten klaarzetten en weer weg.

Tommie heeft op dit moment even alle voorrang. Ik ben daar dus ook 24 uur mee bezig. Ook nu blijf ik vannacht bij hem zitten.

De kap die hij had kan ik helaas niet gebruiken, hij raakt helemaal in paniek, en omdat ik hem uit de stress moet houden in verband met een eventuele shock die kan optreden, mag ik hem ook niet meer gebruiken.

Ik heb voor bescherming maar een t-shirt van Herman verknipt, maar een echt oplossing is dat niet. Hij verzuipt er in. En durft zich niet te bewegen.

Hij is de afgelopen nacht heel goed doorgekomen. Je ziet hem met sprongen opknappen. Hopen maar nu dat hij geen terug val gaat krijgen.
Zo nu even terug bij de orde van de dag, zit me nu toch te vervelen.

Hoop dat het niets ernstigs is voor Froukje Tonke.

Orlan, bedankt dat je Owentje ff los hebt willen gooien voor me, ik zit erg slecht in mijn tijd, en helaas kan Dayna niet komen, omdat ze dan moet fietsen. Haar brombrom is kapot.

Dus als er mensen zijn die hem naar buiten willen doen, graag.
Morgen kom ik even in de avond, want ik wordt morgenmiddag om een uur of 1 even afgelost en dan wil ik even naar bed. Dit wordt mijn 2e nacht waken, anders hou ik het niet vol.
BVD

Ik zou zeggen allemaal slaap lekker, dan doe ik dat morgen

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 03:05

even een verslagje tussendoor.
Tommie slaapt op dit moment al 2 uurtjes zonder te janken en wakker te worden. Naar mijn gevoel toch wel de goede kant op.
Hoop dat we dit zo houden.
Ben erg moe maar dat overleef ik wel.

Slapen jullie lekker verder, ga ik nog ff kijken of er op internet nog wat te beleven valt.

Tonke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 07:08

Hallo wil,

Fijn dat Tommie met kleine sprongetjes vooruit gaat.

Mag owen ook in het kleine bakje los? Ga over ongeveer een uurtje naar stal. Wil hem best even los zetten maar je moet me even zeggen of dat kan. Of ik nog de deken moet wisselen of dat hij iets van pees beschermers om moet. Ik ken de paarden nog niet dus jullie moeten me wel even op weg helpen.

Rox, hoe gaat het met je broertje?

Zo ik ga even douchen.

Ik kijk zo nog wel even of je gereageert heb Wil.

Werkse voor degene die moeten werken en voor degene die vrij zijn veel plezier vandaag.

Liefs Tonke

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 08:06

Zit dus net samen met mijn man koffie te drinken want die kwam 7 uur terug van zijn krantenwijkje.
Heb je berichtje dus gemist Tonke.
Maar voor de volgende keer, Owen mag er zo in met de deken die hij nu op heeft.
Jammer, ik kan je niet bellen want heb je telefoonnummer niet.
Volgende keer beter.
Ik ga vanmiddag slapen, want dan wordt ik afgelost.
Als ik dan wakker wordt gemaakt om ongeveer half 5 dan ga ik voor het eten zorgen hier.
Ik ben dus als het tegen zit pas in de avond op stal.
Moet wel mijn oogjes open zien te houden nu, maar goed dat er internet is voor wat afleiding.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 09:17

Dat zijn heftige tijden Wil, je zal het klokje ieder uur wel voorbij zien tikken. Als het moet zou ik het ook doen hoor maar ik kan er altijd slecht tegen. Ik ben een echte bednymf en wordt al chagerijnig bij de gedachte dat ik niet op tijd mijn bedje weer terug kan zien.

Maar goed...de eerste 24 tot 48 uur na een operatie is meestal het kritieke dus het zal er goed voor Tom uit gaan zien.

Nou meid slaapse vanmiddag Afbeelding

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 09:21

Goedemorgen allemaal!

Jeetje Wil, jij slaapt inderdaad niet veel! Maar gelukkig dat het de goede kant op gaat met Tommie. Ik heb Tonke net ff gesmst dat ze Owen ook buiten mag zetten, dus dat gaat ze zo ook doen. Nu had ze Whis ff buiten gezet. En dalijk gaat ze wisselen.

Vrijdag hebben we meteen 2 vliegen in 1 klap, hihi. Eerst komt Van Rijs om naar het zadel te kijken en daarna komt de veearts. Ben heel benieuwd wat hij te zeggen heeft en wat hij gaat doen. Maar het is beter zo, nu hebben we alleen maar onzekerheid.

Lin, hoelaat heb jij vrijdag ook alweer les? Misschien ben ik er dan ook nog. Kan ik een keertje naar je les kijken, hihi!

Nou Toedels allemaal weer!!!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 09:36

Nog 2 dagen en dan heb ik een week vrij. Ik heb allerlei huishoudelijke klusjes voor de boeg. De aannemers komen om het dak van het dakkapel te vernieuwen want die is versleten. We hebben last van lekkage als de wind er bij regen verkeerd op staat en alles sijpelt zo de kamer van Ramon in. Op zijn stereo, tv en dvd-apparatuur, dat is natuurlijk niet de
bedoeling Afbeelding

Ik ben trouwens in onderhandeling met iemand in Limburg over een trailer. Ik weet nog niet of het wat is en of we het over de prijs eens zullen zijn maar in de vakantie wil ik, als alles goed gaat, even kijken. Spannend dus...

Nou ik ga weer even aan de slag. Ik heb nog 3 dagen om mijn werk zoveel mogelijk af te hebben voor de vakantie Afbeelding

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-06 09:58

hoi allemaal,

Ben ik ookmaar weer eens ff.
Ik had niet eerder tijd om bij te lezen. (erg he)

Wil sterkte en net wat lin zeg na een dag of twee is vaak het meeste gevaar geweken.

We bespreken zeker de dag wel ff op stal.
Het is namelijk wel fijn als iedereen erbij zou kunnen wezen.

Gisteren heb ik met orlan whis aan touwtjes gelongeerd en dat ging prima.
Ook wil ik orlan een dikke knuf geven omdat hij al twee dagen op stal veel werk verzet.
Dikke kussss kanjer van me.

Ik ga zo nog de boel hier ff doen en bella verzorgen.
Douche en dan op me fietsje lekker naar stal toe .
Eens kijken wat die koeienkop aan het doen is.

Nou voor de mensen die ook straks gaan ik zie jullie he.
En voor de mensen die er niet zijn fijne dag of sterkte op hun zware dag.

Doei Doei