Haha maakt mij niet zoveel uit hoor.. Of t nou in HK staat of in MA tis toch wel gezellig 
Joah gaat wel oke hoor, ben echt supermoe.. We hadden vandaag een soort van open dag achtig iets voor mensen die dan een paard kunnen adopteren.. Dat houdt in dat ze een paar honderd euro per jaar aan hun geadopteerde paard geven zegmaar waarmee de manege ze dan weer kan onderhouden ofzo.. Maargoed die kwamen vandaag dus kijken om een paard uit te zoeken en een rondje op een knol te zitten en een rondje in de kar.. Was opzich wel grappig maarja tis dan altijd zo nep hae.. Moeten we naamkaartjes op enzo, die dingen dragen we nooit maargoed.. 
Hmm, das minder dan.. Ik ben vandaag naar t bos geweest op de manege op een paard wat in eerste instantie ook niet echt mijn smaak is.. (tis een Merens en ik ben toch wel meer een dressuurliefhebber en die beesten kunnen echt bijna niks want ze zijn beter voor de kar beleerd dan onder het zadel maargoed.. ze kunnen ook amper galoperen in de bak) Maar ben er toch maar op gegaan en was best koel eigk int bos.. Hij was vet braaf enzo