oke is goed, dan ben ik er wel 
Nee geen foto's van het setje wel nog wat andere foto's geef zo de link wel even

edit: Ik rij op zaterdag van half 3 tot half 4 in de les van marian.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
oke is goed, dan ben ik er wel 

maar ik weet het eigenlijk nog niet helemaal zeker
braaf, nu de rest ook nog even?

suppiej schreef:haha ik zie ook oppeens een topic over de bongerd![]()
gaat alles nog goed daarzo op de manege? ik wou nog een keertje langs komen op zaterdag maar ja druk druk druk
(vraag me niet met wat
).
Hoe gaat het met belle en O'neill?? volgens mij zijn er ook heeel veel nieuwe paardjes gekomen of niet?
? memerel schreef:leuk!
ik hoop dat ik kamp mag komen begeleiden van de zomer....
ga in het pinksterweekend proefdraaien

of dat er alleen beginners opmogen en ongeveer stokmaat etc.

memerel schreef:O'Neill is geen fjord... is een groot bruin paard
En @_mistique_ , ik moet eerst nog proefdraaien en dan pas beslissen ze of ik in de zomer ook mag komen
wel heb ik wat info voor je over Diva en Bingo.
Diva is nog heel jong, ik denk dat ze dit jaar 4 word. Is afgelopen jaar ingereden.
Bingo is ook nog jong, word dit jaar volgens mij 5. Kan heeeeeeeel vervelend doen als ze alleen in de bak is.
Ze zijn allebei trouwens heel klein....
?

leuk dressuurt en ook wel kan springen...en 1 die niet bokt...verder mag t wel een pittig paardje zijn...en een vreugdebokje is natuurlijk niet erg
je moet voorrijden en dan mag je zegge van watvoor je houd en of je een voorkeur hebt en dan krijg je er eentj toegewezen mira_01 schreef:maar _mistique_ is het de eerste kere dat je naar de bongerd gaat op kamp?

?(of wat grotere pony's)