Tja en sommige paarden vertrouw je gewoon wat meer dan andere. Als je vaak op een paard rijdt vertrouw je hem ook wel meer. Koosje vertrouw is ook altijd terwijl hij buiten soms een beetje raar kan doen
ja en je kan niet alles eng vinden wat het paard doet. Het zijn ook levende wezens en dus kunnen ze af en toe schrikken. Nou ja, daar moet je mee leven toch?
Trouwens Saskia jij moet om kwart over zeven rijden en hoeft niet in te rijden en ik moet wel in rijden (in de buitenbak om vijf voor half acht) en moet om tien over negen rijden. Iris rijd ook in en om kwart voor negen.
Hhaah owkeej dan. WEl jammer dat is niet kan inrijden, maar dat had ik eigenllijk al wel verwacht omdat Aad me zo dicht mogelijk bij me moeder wilde doen (die pas om half tien moet ofzo, dus het slaat nergens op ) Heb je lekker gereden op Bo? En je proefje nog geoefent
ik had de helft van mijn proefje vorige week al geoefend. En ik had best lekker gereden. Ik had aan het begin van de les een kort zweepje gevraagd (niet nodig, maar nu was ze wat activer. Niet gebruikt ook) en dat ging heel goed. Ze liep best netjes en ik had er met gallop al beter door. Het zal wel racen worden met het proefje. Beetje jammer alleen dat ik nog nooit linker gallop heb gereden op Bo.
haha, ja en gewoon denken aan al die keren dat je niet gevallen bent , en bij sommige paarden is het zadelen 'gevaarlijker' dan het het rijden . Grimeur lijkt me trouwens ook heel erg leuk! hij ziet er wel groot uit en toont wel groot maar volgenst mij is hij hartstikke braaf, iemand erop gereden?
Nee ik zelf niet, maar ik heb van iemand uit mijn les gehoord dat ze er buiten op heeft gereden. Ze vond hem geloof ik een beetje op Kanjer lijken ofzo. Erg lief en rustig dus
Hoi, ik kom ook wel eens een strandrit rijden bij manege smit, vind het altijd erg leuk! 1e rit op prins gereden ook vanaf gebokt met een galop..iets minder leuk .. Heb daarna een rit gemaakt op oudjaarsdag was heel gaaf.. zat op guus echt een super paardje!! toen weer een gewone strandrit gemaakt op guus:) en in februari heb ik meegereden in de (kinder)dagtocht.. Eerste helft op niels, was wel leuk maar niet super. Toen tweede helft geruild met vriendin op Guus! Heerlijk paard vind ik dat Kom binnekort vast weer een rit maken met mijn les(rijd en woon in utrecht).. doeg doeg
Op Guus heb ik OOK nog nooit gereden.... zou hij wat voor mij zijn? gezien het feit dat ik niet echt heldhaftig ben en een beperking in mijn linkerarm heb. Afgelopen zondag zat een vrouwtje uit mijn les op Grimeur, hij was best voorwaarts, maar zij is ook een beginner, ze is alleen nergenst bang voor dat scheelt. Met draven verloor ze allebei haar beugels en lag zo op de grond...
Tjah.. Guus wordt rustig zodra je zelf ontspant.. ik vind persoonlijk niet dat je je arm er voor nodig hebt want je moet gewoon guus kunnen laten ontspannen, en dat doe je natuurlijk niet met je armen!
Ik heb Guus nog nooit binnen gereden, buiten wel en dan vind ik het een schatje. Is het leuk geworden Mariet?
Trouwens ik was gisteren bij de dinsdag (ik was eerder uit en ging even bij mijn oude groep langs) en toen heb ik in een heldhaftige bui Jack gepoetst... en ik leef nog steeds Carola zadelde wel, want dat durf ik nog niet aan
hahaha jack zadelen, dan mag je inderdaad goede bescherming hebben wil je het overleven nee .. hij kan wel meevallen, zolang je gewoon voorzichtig bent!
En ja, ben heel blij met me haartjes het is rood met blonde en bruine strepen
Eigenlijk had je het wel zwart/wit moeten maken hoor jet Ik heb ook al heeeel lang niet op Guusje gereden...wel jammer, want lijkt me heel leuk om weer een keer op hem te rijden
Ik heb gisterenavond weer gereden. En ik zat op Grimeur. In stal is hij echt lief, lekker rustig met poetsen en zadelen. En we zijn met een deel van de groep al een uurtje naar buiten geweest, degene die wedstrijd hadden binnen en de rest naar buiten. In het duin was het echt lekker, alleen op de schulpweg had ik af en toe het idee dat ik van grimeur waaide. En hij was gelukkig lekker braaf. Alleen we waren terug gevallen uit de galop en hij keihard draven, kreeg hem bijna niet terug, maar heb hem wel weer in de galop gekregen. Was hecht lekker weer naar buiten. En grimeur heeft zich ook super gedragen. En we hebben nog 2 reetjes gezien (oke, ik maar 1).