Nja met mistria sprong ik al dik 60-70 cm ofzo..
Die was super hysterisch altijd en vloog er soms super raar overheen of ze stoof er gewoon langs..
Dus altijd over de middellijn draaien en er dan overheen, en na een aantal keer ging het super samen!
Dus ik dacht, doe ik dat ook met rover..
Maar aangezien mistria al 19 is, en rover niet bepaald, ging hij mooi niet met een halve volte 10 meter naar rechts over de hoefslag naar de hindernis maar mooi een stukje naar rechts en plots naar links, over de hoefslag waar net wichita aan kwam hobbelen
K vind springen juist altijd wel heel leuk, maar ben ook niet zo bang aangelegd haha 
Ik heb altijd de meest hysterische bange eigenwijze springpaarden 
Eerst bij de pony's Jimmy, dat was super humor omdat die een nogal grote eigen wil had maar uiteindelijk toch nog aardig mee gelukt 
Toen Liberty dat was helemaal feest, dat was vliegen vliegen want die peerde hem er altijd 2 meter voor de hindernis er tussenuit en vloog er keihard langs bijna tegen jamie :p
En toen Mistria die vond het super leuk dus die was overenthausiast en rende als een dolle stier erheen en nu met rover die nog niet echt weet wat ie er van moet denken 
Wauw, een heel verhaal