Manege Veldt

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

A_Pallieter

Re: Manege Veldt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 19:07

ik ben ook weer aanwezig,

zijn er nog meer mensjes hier??

rhenskuh, Ze heet inderdaad chantal, ik denk dat sanne het nummer wel heeft die is alleen niet onlinne geloof ik

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 19:09

Jep ik ben er Lachen

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 19:11

gezellig:)
Het is nog erg rustig zo, maar nog wat leuks gedaan met mary vandaag? of was het jou dag niet?

o0oJamieo0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 19:25

renskuh echt jammer dat het al zo snel is! en dat ie zo ver komt te staan...

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 19:38

l0rdJ schreef:
gezellig:)
Het is nog erg rustig zo, maar nog wat leuks gedaan met mary vandaag? of was het jou dag niet?

Nope, dinsdag en donderdag doe ik d'r...
Wist je nog slaapfeestje Clown ?
Toen moest ik bij de trap gaan liggen omdat je bang was voor inbrekers Bloos

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 19:58

ik was niet bang, toch?

meid, we hadden zoveel op dat ik de helft niet meer weet alleen dat me lichtbed lek was, en dat er snachts best funsige gesprekken werden gehouden en jana der nichtje maar naar beneden was gegaan omdat ze wou slapen haha

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 20:00

l0rdJ schreef:
ik was niet bang, toch?

meid, we hadden zoveel op dat ik de helft niet meer weet alleen dat me lichtbed lek was, en dat er snachts best funsige gesprekken werden gehouden en jana der nichtje maar naar beneden was gegaan omdat ze wou slapen haha

Owja dat was wel grappig, en toen kwam ze weer naar boven want ze vond het niet leuk in d'r 1tje (of dr zit een gat in me geheugen)

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 20:01

klopt,
ik denk dat iedereen op de manege zit. De lucht ziet er naar uit dat het straks gaat regenen hier heb ik dus echt geen zin in.....

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 20:27

pfff ben net terug van de manege, van mij mag het wel even gaan regenen, het is zo klef buiten.
Alleen liever niet onweren daar heb ik het niet zo op.

Nieuwtje: Abel staat sinds vandaag weer op de wei, hij staat nu bij de oudjes Haha!
Ze keken een half uurtje lelijk naar hem maar nu staan ze gezamelijk zich lekker vol te eten, ik hoop dat dit wel goed mag gaan en dat ze zeker tot oktober buiten kunnen blijven.
Hij wilde niet eens echt met me mee dus ik zie dat maar als een goed teken, hij staat op z'n gemakkie.

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 20:37

@Sjorsie, Gelukkig gaat het goed met de oudjes op de wei:) en natuurlijk samen met bruno, die valt niet helemaal onder de oudjes, ik hoop echt voor je dat dit goed komt en dat hij lekker nog wat kan gaan groeien:)

Van mij mag het ook wel regenen, maar dan wel snachts dan koelt het nog wat af haha, en onweer nee dat hoeft echt niet dat is niets voor mij, ik vind het snachts niet zo erg maar overdag heb ik het liever niet ik ben der niet zo gek op maar ook niet meer bang daar ben ik weer overheen Lachen

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 20:44

sjorsie schreef:
pfff ben net terug van de manege, van mij mag het wel even gaan regenen, het is zo klef buiten.
Alleen liever niet onweren daar heb ik het niet zo op.

Nieuwtje: Abel staat sinds vandaag weer op de wei, hij staat nu bij de oudjes Haha!
Ze keken een half uurtje lelijk naar hem maar nu staan ze gezamelijk zich lekker vol te eten, ik hoop dat dit wel goed mag gaan en dat ze zeker tot oktober buiten kunnen blijven.
Hij wilde niet eens echt met me mee dus ik zie dat maar als een goed teken, hij staat op z'n gemakkie.

Mary is nog maar 15 hoor Bloos

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 20:48

Hackie schreef:

Mary is nog maar 15 hoor Bloos

oudjes, semi oudjes en 1 kleuter Haha!

bokt loopt bij mij 6 minuten voor Nagelbijten / Gniffelen

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 20:58

bij iedereen klopt, is best iritant ik word ook elke keer afgemeld, om gek van te worden!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 21:00

l0rdJ schreef:
bij iedereen klopt, is best iritant ik word ook elke keer afgemeld, om gek van te worden!

ja sinds dat onderhoud loopt het niet helemaal lekker, kan ook geen nieuwe topics in de lijst zien, alleen als ik net inlog, zoekfunctie werkt ook niet Boos!

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 21:02

nee inderdaad ik word er helemaal gek van, maarja ik wacht geduldig af op het eindresultaat, ik hoop alleen dat die er snel is gnagna

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 21:04

l0rdJ schreef:
nee inderdaad ik word er helemaal gek van, maarja ik wacht geduldig af op het eindresultaat, ik hoop alleen dat die er snel is gnagna

zeker, toen ze gister uit de lucht waren dacht ik mooi, dan werkt het straks weer, maar mooi niet, het ging wel makkelijk stuk, maar nu terug gaat wat moeilijker Knipoog

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 21:06

haha, ik hoop dat het ze snel lukt die zoekfunctie legt er al een tijdje uit al zeker een week geloof ik, die mag er echt wel weer in want dat niet kunnen zoeken werkt niet echt makkelijk.

ik heb nu trouwens ook dat als ik in een topic reageer, dat het niet meer in mijn berichten komt te staan ook iets om je aan te iriteren

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 21:09

zeker, want zo komt het niet echt professioneel over. gelukkig zit ik ook vaak op het haflingerforum en msn maar toch irritant is het wel, is er ook een forum voor alleen tinkers?

sopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 21:11

Ik vind het ook irritant.. Die van mij loopt nu ok 6 minuten achter..

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 21:12

uhm, alleen tinkers mja dat zal er wel zijn maar die heb ik dan nog niet gevonden, ik bok heel veel en natuurlijk msn he ik kan niet zonder:)

En nee voor zo een groot forum komen ze zo niet proffesioneel over, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt:)

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 21:16

l0rdJ schreef:
uhm, alleen tinkers mja dat zal er wel zijn maar die heb ik dan nog niet gevonden, ik bok heel veel en natuurlijk msn he ik kan niet zonder:)

En nee voor zo een groot forum komen ze zo niet proffesioneel over, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt:)

denk ik ook, werken jou smilies niet? Tong uitsteken

sopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 21:17

@l0rdJ; Mijn verzorgshetjes stonden volgens mij eerst naast jouw stal. Het waren 3 shetjes, 1 zwarte met een voskleurig veulentje en nog een ander vosjes met een wit, smal blesje. Dat grote vosje staat nu op manege Veldt, Renske. Volgens mij stonden die naast jouw en volgens mij rijd jij western(of iemand anders), want ik heb die tinker wel eens gezien volgens mij.. Haha!

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 21:21

Klopt, we rijden allemaal western:) het is een western stal, met voornamelijk western ruiters. Er rijden er geloof ik 1 a 2 gewoon engels.

Ik heb 23 juli me eerste (voor de fun onderlinge) wedstrijd, ook gewoon bij mij op stal vanaf veld kunnen jullie het nog zien, dus voor degene die me willen uitlachen(liever niet:P) Je bent natuurlijk welkom haha, Alleen met regen een paraplu mee er is alleen een buitenbak en daar word dan ook gereden hihi

enne sjorsie, ze werken wel maar ik doe niet die juiste codes (dom he)

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 21:28

@ Lord: is dat de stal waar Dime ook staat een schimmel quarter van nu ik denk 4 jaar, de eigenaresse id een lieve wat oudere dame, stond eerst ook op Kalverhoek net als ik.
de stal van Evelien is verder dacht ik

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 21:31

uhm nee, het is bij boer mijer, Als je vanaf de manege linksaf en dan zie je vanaf de dijk de caravanstalling(die is daar ook) staan.
Er staat wel een quarter maar dat is geen schimmel hihi. Het is ook de enige boerderij waar je in een keer naar beneden gaat stijl en zeg maar niet met 2 inrijdingenpadenikweetniethoedat heet

Het is de stal van Marjolein de Wit en het heet Stal van Weremere