Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
l0rdJ schreef:gezellig:)
Het is nog erg rustig zo, maar nog wat leuks gedaan met mary vandaag? of was het jou dag niet?
?
l0rdJ schreef:ik was niet bang, toch?
meid, we hadden zoveel op dat ik de helft niet meer weet alleen dat me lichtbed lek was, en dat er snachts best funsige gesprekken werden gehouden en jana der nichtje maar naar beneden was gegaan omdat ze wou slapen haha
sjorsie schreef:pfff ben net terug van de manege, van mij mag het wel even gaan regenen, het is zo klef buiten.
Alleen liever niet onweren daar heb ik het niet zo op.
Nieuwtje: Abel staat sinds vandaag weer op de wei, hij staat nu bij de oudjes![]()
Ze keken een half uurtje lelijk naar hem maar nu staan ze gezamelijk zich lekker vol te eten, ik hoop dat dit wel goed mag gaan en dat ze zeker tot oktober buiten kunnen blijven.
Hij wilde niet eens echt met me mee dus ik zie dat maar als een goed teken, hij staat op z'n gemakkie.
Hackie schreef:
Mary is nog maar 15 hoor

l0rdJ schreef:bij iedereen klopt, is best iritant ik word ook elke keer afgemeld, om gek van te worden!
l0rdJ schreef:nee inderdaad ik word er helemaal gek van, maarja ik wacht geduldig af op het eindresultaat, ik hoop alleen dat die er snel is gnagna
l0rdJ schreef:uhm, alleen tinkers mja dat zal er wel zijn maar die heb ik dan nog niet gevonden, ik bok heel veel en natuurlijk msn he ik kan niet zonder:)
En nee voor zo een groot forum komen ze zo niet proffesioneel over, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt:)