Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 22:36

nee [paard] en evita gaan niet samen nee

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 22:38

Ik ga niet mee, te ver rijden en het is nu ook nog veels te vies weer.
Bovendien zijn de ruiterpaden daar bijna net zo slecht als hierzo

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 22:46

ik ga ook alleen mee als het in de lente is hoor Lachen met dit weer heb ik er inderdaad niet zo veel zin in

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 22:47

hoe ver is het rijden, onder de man?

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 22:49

toen ik bij Henk stond was het meestal ongeveer 3 uur, dat is dus heenweg + rondje delfse hout + terugweg. maar nu is het nog een stukje verder, of zijn we sneller nu dat spoortunneltje er is?

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 22:53

spoortunneltje? dat op de Groeneweg, naast Zeeuw?

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 22:54

nee ik bedoel die bij ons in het park, dan kom je uiteindelijk op de Schieweg uit.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 22:56

ik wist niet dat daar ook een spoortunneltje zat... weer iets om van de zomer te gaan ontdekken... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 23:13

nou ik ga naar bed. niet teveel over me roddelen als ik van de week weg ben he Haha! en zorgen jullie ervoor dat ik niet teveel mis? ireen, als ik je niet meer zie een heeeeeele fijne vakantie he!

dag allemaal!!!!!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 16:38

Ben ik even niet hier geweest, heb ik al weer zo veel gemist Clown Jullie gaan wel heel erg snel!

Anique, veel plezier in Londen
Irene veel plezier in het zonnetje
Anuschka....ben ik weer die zak haver vergeten Haha!

Yus heeft vandaag heerlijk op het land gestaan. Wat een luxe bij ons op stal OK dan!
Ghitta alvast bedankt voor het binnenhalen (kreeg een smsje van Simone)

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 18:30

Citaat:
een andere bewoner had ik vandaag het liefst op het balkon gezet, heb daar ook mee gedreigd, ze trok zich er alleen weinig van aan
Sommige mensen... Boos!

Ik zit nu in Barneveld...mis Lady nu al...ik zie haar pas donderdag Verdrietig
Ireen en Anique heb medelijden met julie...julie missen ze een week.

We gaan echt hard...we zijn al bij pagina 25

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 22:36

Zullen we de dertig pagina`s halen denk je???????????

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 23:34

Hoi hoi ik dacht laat ik ook maar weer ff meedoen
Uhh Anous ik heb denk ik ook wel interesse in zo,n bal ,want wilde er toch ook al steeds 1tje hebben,dus bij deze weer een nieuwe VIP erbij Haha!

Irene als t indd in de lente is of zoiets (die meeting),dan wil ik ook wel mee,dus als t een evt. een trailer word dan kunnen evita en gold samen (mams met dochter) Lovers
Maar goed we zien wel OK dan! Iig alvast een hele fijne vakantie gewenst voor het geval dat ik je nie meer zie Lachen

Nou Aniqeu hoop dat jij ook veel plesjer heb,en thnx voor je kaartje Lachen

En John en Anousch ,harstikke badankt dat jullie Gold vandaag buiten hebben gezet,echt heerlijk voor der.
Was er echt heel blij mee,en Gold natuurlijk ook Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 08:55

goldflower schreef:

Uhh Anous ik heb denk ik ook wel interesse in zo,n bal ,want wilde er toch ook al steeds 1tje hebben,dus bij deze weer een nieuwe VIP erbij Haha!

ok Natasch, dan word jij geloof ik nummer 6 of 7 die ook een bal wil Haha!
ik moet nog even afwachten of de paardendrogist terugmailt, maar anders bel ik ze wel! Lachen) Ze moeten ons nu toch wel een leuke korting gaan geven OK dan!

Leuk hoor, de hele VIP-stal met zo'n voerbal Clown

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 11:37

haha echt iets voor ons;
We worden net gebeld dat we met Dutch "nog iets" zouden vliegen, dat wisten we niet omdat we eigenlijk met een egyptische maatschappij gingen.. maar waar we nu mee gaan die maatschappij is failliet gegaan! Clown
Vorige week zijn er een paar vluchten gecancelled en anderen zijn overgenomen door transavia en martin air, dus we zitten nu een beetje in spanning af te wachten of het door gaat of niet.. waarschijnlijk wel, maar de tijden dat we vliegen weten we waarschijnlijk pas heel laat daar door..

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 11:43

elady schreef:

Ik zit nu in Barneveld...mis Lady nu al...ik zie haar pas donderdag Verdrietig
Ireen en Anique heb medelijden met julie...julie missen ze een week.

Haha wel relaxt als je gewoon internet hebt tijdens je vakantie!! Haha!
wordt moeilijk hoor, Evita een hele week missen Scheve mond ik ben echt bang dat er dan precies als ik weg ben iets met haar gebeurt ofzo.. ik kan niet zomaar even terug naar Nederland als er wat is

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 12:29

Ireentjuh schreef:
haha echt iets voor ons;
We worden net gebeld dat we met Dutch "nog iets" zouden vliegen, dat wisten we niet omdat we eigenlijk met een egyptische maatschappij gingen.. maar waar we nu mee gaan die maatschappij is failliet gegaan! Clown
Vorige week zijn er een paar vluchten gecancelled en anderen zijn overgenomen door transavia en martin air, dus we zitten nu een beetje in spanning af te wachten of het door gaat of niet.. waarschijnlijk wel, maar de tijden dat we vliegen weten we waarschijnlijk pas heel laat daar door..

Oei spannend, dus er zit een kans in dat de hele vakantie niet doorgaat?

pff zou wel balen zijn
Hoelaat hoor je of alles doorgaat??

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 12:50

Jeetje Ireen, wat een toestand! Ik hoop dat jullie vakantie doorgaat, hoor!Als ik nog een dagje of wat voor Evita moet/mag zorgen, hoor ik het wel van je hè?

Mensen, wat staat mijn paard toch op een heerlijke stal! Hij mocht gisteren de hele dag buiten spelen met zijn vrienden in het weiland! Fantastisch! John en Anouska, ga zo door in het nieuwe jaar! En bedankt dat jullie mijn Warenko buiten laten spelen!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 13:22

Wohh...ireen...hopelijk gaat het door. Volgens mij heb je er onwijs zin in.

Het sneeuwt hier gewoon...zo onwijs mooi. Ik ga morgen rijden in hetzelfde gebied waar merens (bij HAW of ITP) ook foto's heeft gemaakt.
Ga me erg warm inpakken...anders vries ik van het paard.

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 14:45

Ireentjuh schreef:
haha echt iets voor ons;

zo dat is dus best wel spannend. Ik hoop voor je dat het door gaat! Wanneer gaan jullie weg?

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 17:02

We hebben nog steeds niks gehoord Scheve mond ze zouden vandaag nog bellen of het gewoon door gaat!

Ik zit nu in Enschede bij opa en oma, en hier ligt ook een dik pak sneeuw! Haha!

Jet, als de hele vakantie door gaat zit de kans er best in dat we vrijdag ochtend/nacht heel vroeg vertrekken.. als dat zo is kan ik Evita dus niet zelf doen en Iris kan ook niet vrijdag, zou jij dan Evita even eruit willen gooien (als ze niet ontsnapt Schijnheilig ) en een plakje stro erbij gooien? zou helemaal super zijn OK dan!
maar eerst maar even kijken hoe laat we gaan als we gaan tenminste Knipoog

Evita wordt trouwens fotomodel *LOL* waarschijnlijk komt er donderdag iemand foto's maken van Evita, ze stuurde een PB'tje of ze Evita mocht fotograveren Haha! Bloos ze heeft een site die er heel professioneel uitziet dus ik ben benieuwd Haha!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 19:59

Ik hoop heel erg voor je dat de vakantie doorgaat Ach gut

Zozo....professionele foto's van een super mooie haf.....dat moeten wel top foto's worden.

Ik mis Lady echt. Heb er sinds zondag AL niet meer gezien Verdrietig Scheve mond

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 20:05

Nou, Irene, die Evita is echt een mooi fotomodel, ik hoop dat ze zich gedraagt en dat ze geen kapsones krijgt!
Ik hoor wel van je of ik wat moet doen voor Evita als je vrijdag weg gaat!Geef maar even een belletje, als je me op stal niet meer ziet. Dan heb je de meeste kans dat je me te spreken krijgt!

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 20:55

Er is weer een roddel in aantocht, let op mijn woorden

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 20:59

Jajajaja.....het is druk in Londen!! Haha!