Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jullie gaan wel heel erg snel!
Sommige mensen...Citaat:een andere bewoner had ik vandaag het liefst op het balkon gezet, heb daar ook mee gedreigd, ze trok zich er alleen weinig van aan
goldflower schreef:
Uhh Anous ik heb denk ik ook wel interesse in zo,n bal ,want wilde er toch ook al steeds 1tje hebben,dus bij deze weer een nieuwe VIP erbij![]()

) Ze moeten ons nu toch wel een leuke korting gaan geven
elady schreef:
Ik zit nu in Barneveld...mis Lady nu al...ik zie haar pas donderdag![]()
Ireen en Anique heb medelijden met julie...julie missen ze een week.

ik ben echt bang dat er dan precies als ik weg ben iets met haar gebeurt ofzo.. ik kan niet zomaar even terug naar Nederland als er wat is Ireentjuh schreef:haha echt iets voor ons;
We worden net gebeld dat we met Dutch "nog iets" zouden vliegen, dat wisten we niet omdat we eigenlijk met een egyptische maatschappij gingen.. maar waar we nu mee gaan die maatschappij is failliet gegaan!![]()
Vorige week zijn er een paar vluchten gecancelled en anderen zijn overgenomen door transavia en martin air, dus we zitten nu een beetje in spanning af te wachten of het door gaat of niet.. waarschijnlijk wel, maar de tijden dat we vliegen weten we waarschijnlijk pas heel laat daar door..
Ireentjuh schreef:haha echt iets voor ons;
We worden net gebeld dat we met Dutch "nog iets" zouden vliegen, dat wisten we niet omdat we eigenlijk met een egyptische maatschappij gingen.. maar waar we nu mee gaan die maatschappij is failliet gegaan!![]()
Vorige week zijn er een paar vluchten gecancelled en anderen zijn overgenomen door transavia en martin air, dus we zitten nu een beetje in spanning af te wachten of het door gaat of niet.. waarschijnlijk wel, maar de tijden dat we vliegen weten we waarschijnlijk pas heel laat daar door..
ze zouden vandaag nog bellen of het gewoon door gaat!
) en een plakje stro erbij gooien? zou helemaal super zijn 
waarschijnlijk komt er donderdag iemand foto's maken van Evita, ze stuurde een PB'tje of ze Evita mocht fotograveren
ze heeft een site die er heel professioneel uitziet dus ik ben benieuwd