Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Manon_S schreef:Om half 11 vanavond is er nieuws over bij Hart van Nederland. Degene die het gefilmd had die filmt altijd erotisch geklede vrouwen op dieren ofzo.... Pff wat een onzin. Ook nog een jonge slanke meid met een vos shet die rare dingen doet....
Heb nog nooit zo erg een paard buiten adem gezien/gehoord, dat harde snuiven enzo pff.
En ik maar denken dat die van mij buiten adem was vanmiddag aan de longe.... Dan heeft Melody nog een relaxed leven hahaa.
Neem ik Jasmijn ook mee!
)
hij is dinsdag opgehaald, alleen de schouderbeschermers moeten nog komen. Maar hij is erggg leuk, alleen mijn springdekje heeft helaas een donkerdere kleur blauw dus daar moet ik nog effe over nadenken.. jaaaa super leuk
, we kunnen ook samen een crossles rijden he, dat je jasmijn meeneemt. Dan zijn we met zijn vieren in een les. En je neemt gewoon de hindernis die jij wilt dus het maakt niet uit als je nog niet veel gecrosst heb! Kirsten_S schreef:Ja.hij is dinsdag opgehaald, alleen de schouderbeschermers moeten nog komen. Maar hij is erggg leuk, alleen mijn springdekje heeft helaas een donkerdere kleur blauw dus daar moet ik nog effe over nadenken.. jaaaa super leuk
, we kunnen ook samen een crossles rijden he, dat je jasmijn meeneemt. Dan zijn we met zijn vieren in een les. En je neemt gewoon de hindernis die jij wilt dus het maakt niet uit als je nog niet veel gecrosst heb!
Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:Ja.hij is dinsdag opgehaald, alleen de schouderbeschermers moeten nog komen. Maar hij is erggg leuk, alleen mijn springdekje heeft helaas een donkerdere kleur blauw dus daar moet ik nog effe over nadenken.. jaaaa super leuk
, we kunnen ook samen een crossles rijden he, dat je jasmijn meeneemt. Dan zijn we met zijn vieren in een les. En je neemt gewoon de hindernis die jij wilt dus het maakt niet uit als je nog niet veel gecrosst heb!
Dat is wel echt een vet idee!
Heb je een foto van je BP?
, meedoen is leuker dan kijken.