Stal Verboon klets gezellig verder in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 13:58

Zipporah schreef:
Dankjulliewel!

ben je nog niet weg?

060606

Re: Stal Verboon klets gezellig verder in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 14:30

Nee haha morgen ochtend zit ik in het vliegtuig

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 15:29

Heerlijk hoor! Fijne vakantie!

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 16:30

We gaan lekkeerrrr!! Gisteren weer OK voorbereid voor vandaag... kom ik vanmorgen op het werk... sta ik weer ineens op een heel andere kamer ingedeeld -_- Best wel jammer zeg maar :')

Waren vandaag ook nog eens allebei de gediplomeerden waarmee ik op kamer stond ziek. Dus nog in mn eentje op moeten starten ook :P Uiteindelijk helemaal goed gekomen, maar heb wel ff door moeten ploeteren.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 14:47

gisteren met paarden binnen halen een klein wondertje.
onze '4e persoon' was aanwezig dus nu waren we rond 18:00 uur klaar i.p.v 18:20 uur
Hopenlijk is ze er volgende week ook weer

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 14:49

AndreaB schreef:
We gaan lekkeerrrr!! Gisteren weer OK voorbereid voor vandaag... kom ik vanmorgen op het werk... sta ik weer ineens op een heel andere kamer ingedeeld -_- Best wel jammer zeg maar :')

Waren vandaag ook nog eens allebei de gediplomeerden waarmee ik op kamer stond ziek. Dus nog in mn eentje op moeten starten ook :P Uiteindelijk helemaal goed gekomen, maar heb wel ff door moeten ploeteren.

daarom kun je vaak maar niet van te voren weten wat de planning is.

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 17:12

Ja, vanuit de opleiding verwachten ze toch echt wel dat ik weet waar ik mee bezig ben :P En zelf vind ik het ook wel fijn om te weten wat ze nu precies gaan doen. Qua werkzaamheden zie ik er niet echt de voordelen van in, want de basis blijft toch altijd hetzelfde en als je niet weet dat iets bestaat dan moet je het toch eerst eens gezien hebben om een beeld te kunnen vormen. Anyways... laat ik me maar gewoon blijven voorbereiden, kan altijd eens van pas komen :')

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 17:15

Vandaag stond ik 'alleen' op kamer bij een Whipple. Voelde echt onwijs cool om zelfstandig die kamer te draaien. Wel iemand achter de hand om op terug te kunnen grijpen, maar heb het helemaal zelf kunnen rooien :D Super leuk!!

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 17:22

Klinkt goed Andrea! Lijkt mij wel spannend!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 18:24

AndreaB schreef:
Vandaag stond ik 'alleen' op kamer bij een Whipple. Voelde echt onwijs cool om zelfstandig die kamer te draaien. Wel iemand achter de hand om op terug te kunnen grijpen, maar heb het helemaal zelf kunnen rooien :D Super leuk!!

COOL, knap gedaan!!!!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 18:26

voor degene die vandaag nog niet op stal zijn geweest er hangt aan iedere box een briefje.
Het verzoek is of je de lijst opnieuw wilt invullen voor de weide corvee.
Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt en ben van binnen haal dag veranderd.
Gaat volgende week in!

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 19:25

Ergens is het ook wel spannend, want je weet natuurlijk nooit wat je doet als het er op aan komt! Maar in geval van nood zijn er altijd nog mensen van de anesthesie aanwezig (vandaag 4), een kamertje verderop zitten ook collega's die me eventueel kunnen helpen en nog het nummer van de aflos. Plus dat er 3 chirurgen aan tafel stonden en een gediplomeerd collega die mij vast wel kunnen vertellen wat ik moet doen mocht ik het even niet meer weten :P Een hele geruststelling dat als er iets is wat je te boven gaat er altijd nog iemand achter de hand is, maar toch de kans krijgt om het ook zelf te "proberen"/te ervaren. Leer je toch het meeste van! :)

Vond het iig heel cool dat ik het goed gedaan heb vandaag en alles onder controle heb weten te houden! En natuurlijk ook dat mijn collega's het vertrouwen in mij hebben om mij daar uberhaupt 'alleen' te laten. Geeft een enorme power-boost aan vertrouwen :D

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 19:26

Thanks voor je berichtje Flurk!! Heb Nancy en Brigitte even bericht of ze mij weer op de lijst wil zetten.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 19:38

Ik heb mezelf ook veranderd van dag vanwege school en werk rooster

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 06:37

Heb me maar weer op dezelfde dag in laten schrijven, want al mn afspraken zijn rond die dag gemaakt :o

Vandaag laatste werkdagje van de week en dan kan mijn weekend beginnen :D Olympie, veel plezier op HE!! Genieten maar!

Ik heb ook een leuk weekend voor de boeg. Als ik het studeren voor mijn toets maandag achterwege laat dan :P Ben gisteren namelijk gebeld dat ik weer op hetzelfde span als vorig jaar mee kan rijden tijdens de jaarlijkse koetsenrit bij die Flardingha Ruiters :D Echt super leuk!!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 07:09

Klinkt leuk Andrea veel plezier

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 07:35

Klinkt leuk!

Veel plezier met mijn wally. Ben echt super blij dat je vandaag al wally wil doen . Ga zo laatste spullen pakken en nog beetje op ruimen en dan richting Deurne om op te bouwen voor morgen

mvdberg88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 08:19

Olympia schreef:
Klinkt leuk!

Veel plezier met mijn wally. Ben echt super blij dat je vandaag al wally wil dode.

}>

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 10:15

Haha dode! Waar je blij mee bent.

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 10:19

hahahahahahah xD brigietje toch!! hoe durf je me voor moordenaar uit te maken :oo

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 10:21

Staat er niet hoor O:)

Iets met telefoon enz. :+

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 11:25

haha zou je als moddie ook nog even die quote aan moeten passen voor het mooie :p

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 11:27

bijnaaaa weekend!! :D mijn ochtendje is echt supersnel gegaan, dus voor mn gevoel is het pas 10 uur ofzo maar in werkelijlheid is het al bijna tyd om te lunhen :D

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 19:58

Dacht gisteren even in te springen dus geholpen met paarden binnen halen maar dat had ik beter niet kunnen doen kreeg deze keer klein ongelukje met heel groot gevolg. Paard 1 ging al lopen en sneed mij de pas en paard 2 bleef staan en hierdoor is het touw langs mijn hand gegaan en heb ik zwaar gekneusde vinger hij is helemaal blauw en doet smerig zeer hoop dat ik wel leidsels kan vasthouden want moet zaterdag de ijsprinses vervoeren in schiedam

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 21:38

he wat balen flurk!! klinkt alsof je vinger goed zeer doet :(:)

ik ben net terug van stal := met 2 paarden te doen ben ik heel de avond zoet geweest :o wel heel leuk en ze waren allebei super braaf!! jammer dat het allebei van die smeerpoetsen zijn met gore stalletjes }>