Zipporah schreef:Dankjulliewel!
ben je nog niet weg?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Uiteindelijk helemaal goed gekomen, maar heb wel ff door moeten ploeteren. AndreaB schreef:We gaan lekkeerrrr!! Gisteren weer OK voorbereid voor vandaag... kom ik vanmorgen op het werk... sta ik weer ineens op een heel andere kamer ingedeeld -_- Best wel jammer zeg maar![]()
Waren vandaag ook nog eens allebei de gediplomeerden waarmee ik op kamer stond ziek. Dus nog in mn eentje op moeten starten ookUiteindelijk helemaal goed gekomen, maar heb wel ff door moeten ploeteren.
En zelf vind ik het ook wel fijn om te weten wat ze nu precies gaan doen. Qua werkzaamheden zie ik er niet echt de voordelen van in, want de basis blijft toch altijd hetzelfde en als je niet weet dat iets bestaat dan moet je het toch eerst eens gezien hebben om een beeld te kunnen vormen. Anyways... laat ik me maar gewoon blijven voorbereiden, kan altijd eens van pas komen
Super leuk!!
Een hele geruststelling dat als er iets is wat je te boven gaat er altijd nog iemand achter de hand is, maar toch de kans krijgt om het ook zelf te "proberen"/te ervaren. Leer je toch het meeste van! 
Olympie, veel plezier op HE!! Genieten maar!
Ben gisteren namelijk gebeld dat ik weer op hetzelfde span als vorig jaar mee kan rijden tijdens de jaarlijkse koetsenrit bij die Flardingha Ruiters
Echt super leuk!!

mijn ochtendje is echt supersnel gegaan, dus voor mn gevoel is het pas 10 uur ofzo maar in werkelijlheid is het al bijna tyd om te lunhen