Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij is alleen wel helemaal gevuld met de kapper; op mn buurmeisje passen; met haar naar de manege en Ruby doen en vanavond vergadering ! Ach morgen nog een dagje vrij!
Daar kwam ik alleen pas achter toen ik al aan t opmaken was om de deur uit te gaan. Zou eigenlijk bij me mogelijk volgende stage gaan kijken. Maar kreeg een sms van die meneer dat ie met longontsteking op bed lag dus hij zou me bellen voor een nieuwe afspraak. Toen heb ik me make-up weer dr af gehaald en ben ik heeeeeerlijk uitgebreid gaan douche
Nu nog even McLeods kijken en dan zo me hele kast eens uitpluizen en ordenen 
Even gezellig doen daar Ohja en daarvoor eerst nog even nieuwe lampjes op me fiets zetten
Me hele kamer is weer geordend(was wel al netjes maar gewoon ongeordend) hele badkamer en wc schoongemaakt, inclusief gedweild. De keuken helemaal gesopt, zo als de vloeren droog zijn nog even alle gemeenschappelijke ruimte stofzuigen en wie weet als ik nog de moed heb de keuken ook dweilen
En als ik dan nog zin heb mijn kamer nog ff extra afstoffen, anders dan word dat morgen 

!
!