Haha nou mijn ouders hielpen me ook nooit met opzadelen enzo hoor
Dat deed ik altijd zelf, en als ik t niet zelf kon dan vroeg ik iemand uit me les of n stalhulp... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dat deed ik altijd zelf, en als ik t niet zelf kon dan vroeg ik iemand uit me les of n stalhulp...
! hahaha
Hij is er niet echt heeeel bang voor maar toch wel n beetje. en hij zal ook niet snoepje geven ofzo.
) maar ze komt wel. en als ze dr dan nog is als ik me paard op stal zet wil ze m meestal ook wel n snoepje proberen te geven, me ma is echt heeeeeul bang!!! whahaha

hihi 
) en ik reed de proef er mee. en ik reed hem uit. Ging bokkend door de bak maar heb alles gereden. en had maar 198 punten, was laatste, en mijn moeder was zoooooo trots dat ik de proef met haar had uitgereden, en me vader zei, jeetje zo weinig maar slecht gereden hoor tging helemaal niet
)
en dan zag je m zo kijken dat ik bleef zitten xD
)
maar in de winter kwamen er wel is smerige bokken uit
maar ze kon mooi lopen
En ze deed ook het bit in enzo en hiel me opstappen in de bak
Maarja dat waren pony's...die zijn wat minder eng
Me moeder kwam vroeger wel eens bij me proeven kijken, nu eigenlijk niet meer....maarja maakt mij niet echt uit. Me vader komt sowieso al nooit.
EFTELINGGG
Mijn moeder heeft niet zoveel met paarden maar heeft laatst wel op Kafka gestapt. Dat ging prima. We hebben haar ooit een les gegeven maar dat is wel 15 jaar geleden denk ik. Mijn vader is meer van het mennen, heeft zijn koetsiersbewijs gehaald en ook les gehad met vierspan en nu doet hij dat nog weleens als vrijwilliger bij zorginstelling met een huifkar. Niet bang voor paarden dus maar hij gaat nooit mee naar mijn paard. Weet ook niet of hij wel de goede uit weiland zou halen als ik hem Kafka zou laten ophalen. 
hahaha