Rc het Fjordenpaard crosst weer verder! Alweer deel 5!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

JustSmile

Re: Rc het Fjordenpaard crosst weer verder! Alweer deel 5!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 21:35

Wauw wat heeft Smurf n knappe papa :)

Haha nou mijn ouders hielpen me ook nooit met opzadelen enzo hoor ;) Dat deed ik altijd zelf, en als ik t niet zelf kon dan vroeg ik iemand uit me les of n stalhulp...

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 21:36

Me pa hielp me nog wel eens vroeger :)

_Steph_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 21:37

haha mijn pa komt absoluut niet in de buurt van welk paard dan ook... pas was ie een keer mee om te kijken, toen ik even weg was hoorde ik m beetje praten tegen Ruby haha en met een uitgestrekte arm en één vinger een beetje aanraken, whaha! Mja, hij houdt gewoon echt niet van paarden en dat accepteer ik ook gewoon, als ie maar gewoon is komt kijken vind ik het goed.

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 21:41

Mijn vader is ten eerste allergisch voor huidschilfers, dus alle dieren eigenlijk behalve vissen. Ten tweede houdt die helemaaaaal niet van paarden.

Mijn moeder vind ze lief als ze amper bewegen en ze over hun hoofd kan aaien.

Ik ben er regelmatig afgevallen en elke x zei me pa JE GAAT ER NIET MEER HEEN. En de week erna zat ik der weer hoor :D! hahaha

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 21:42

vroeger viel ik er altijd van af als me moeder kwam kijken :P

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 21:42

Ja idd mijn pa kwam vorige week dinsdag ook kijken :) Hij is er niet echt heeeel bang voor maar toch wel n beetje. en hij zal ook niet snoepje geven ofzo.
Me ma komt altijd kijken bij me proefjes, al heeft ze dr niet echt kijk op (me pa overigens best wel, hij kan zelfs zien als paard in de verkeerde galop zit enzo :) ) maar ze komt wel. en als ze dr dan nog is als ik me paard op stal zet wil ze m meestal ook wel n snoepje proberen te geven, me ma is echt heeeeeul bang!!! whahaha

terwijl me beide ouders vroeger wel is gereden hebben. Me tantes(moeders zusters) reden allebei en als ze dan op vakantie gingen paardrijden moest me ma mee!! Drama xD whahhaha en me pa ging vroeger als ie op vakantie was, gingen ze altijd naar n boer, daar op die paarden zitten, niet echt rijden dus maar wel hop dr op xD (zonder iets)

hahaha helaas hebben ze t neit vastgehouden xD

En me broertje hockeyed en daar is me pa wel heel erg bij betrokken en dan vind ik t soms toch wel jammer dat ie niet zo betrokken is bij mijn sport. Maarja hij komt soms kijken en dat vink al tof :)

edit:typfout
Laatst bijgewerkt door JustSmile op 22-06-11 21:43, in het totaal 1 keer bewerkt

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-11 21:42

nee mn ouders hielpen me ook nooit met opzadelen (waren daar trouwens ook bijna nooit bij, in t begin werd ik afgezet en later weer opgehaald, en daarna ging ik altijd zelf op de fiets)

mn vader zegt dat ie er niet bang voor is, is ook wel een beetje opgegroeid met paarden (opa had paarden voor de kar om drank te bezorgen, hij had een cafe)
maar is ook niet echt paarden fan nee :P
en 2 van mn tantes (papa's kant) rijden en hebben zelf paarden mn nichtjes ook
dus t zit wel een beetje in de familie bij mn vaders kant, maar niet bij mn ouders zelf jammer genoeg

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 21:45

haha ja idd ik werd ook altijd afgezet en opgehaald. En toen ik nog op de ponys ree reden we in de bak bij de kantine dus dan zat me pa meestal wel half uurtje 3 kwartier daar braaf te kijken, maar sinds ik op de paarden rij in de grote bak en tis koud dan is ie na 5 minuten weer weg, ff warm worden in de kantine en komt ie daarna nog is 5 minuten en dat is t xD hahaha terwijl me ma als ze komt kijken echt n half uur aan die bak komt staan bevriezen :) hihi

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-11 21:48

wij hadden alleen een buitenbak en geen kantine ofzo, dus voor hun was er niet zo veel te doen :P
alleen heel af en toe bleef mn vader kijken of ging ie foto's maken
en als ie me te vroeg kwam halen en ik nog bezig was liep ie wel eens bij de paarden lang, en dan aaide hij ze ook wel, of zat ze te pesten met een hooitje voor hun neus :')

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 21:48

Mijn moeder wilt ze nog wel eens aaien, en is ook een keer met rajah en mij gaan fietsen. Mijn vader durft wat meer maar die is dan heel overdreven enzo. Die ziet wel alleen prestaties als winnen.
ging toen op manege een f8 proef rijden op een paard waar nog nooit een proef mee was uitgereden. Die bokte de hele bak door(toen was ik nog niet bang :() en ik reed de proef er mee. en ik reed hem uit. Ging bokkend door de bak maar heb alles gereden. en had maar 198 punten, was laatste, en mijn moeder was zoooooo trots dat ik de proef met haar had uitgereden, en me vader zei, jeetje zo weinig maar slecht gereden hoor tging helemaal niet

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-11 21:50

ja mn vader deed ook altijd overdreven, dan doet ie alsof hij r verstand van heeft, en loopt ie te roepen wat ik moest doen ofzo (ik schaamde me natuurlijk dood :+ )
maar dan bokte een paard een keer redelijk hoog en dan stond ie m toch wel te knijpen aan de kant van de bak :P en dan zag je m zo kijken dat ik bleef zitten xD
Laatst bijgewerkt door _Lucy op 22-06-11 21:51, in het totaal 1 keer bewerkt

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 21:51

Afbeelding was dit paard :P

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 21:51

Wat een lief koppie!

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-11 21:53

en ik kreeg faron een keer niet uit t land (haar vervelende tijd :P)
en toen was mn vader toevallig mee en die riep haar, en faron's oude baasje waar ze een goede band mee had enzo was een man, en verder ziet ze bijna nooit mannen, dus die reageerde heel erg op zn stem en toen kwam ze op m af gerend, nou dat vond ie ook niet zo leuk xD

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 21:54

Ze kon ook best lief zijn <3 maar in de winter kwamen er wel is smerige bokken uit :) maar ze kon mooi lopen

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 21:56

whahahahaha

nee naar verzorgpaardjes is ook nooit een ouder mee geweest, wel dat me pa me n keer bracht... toen was t mijn bedoeling dat ie bleef en was ie m gewoon gepeerd, wat was ik boos zeg!! whahahaha heb ik n half uur in de kou op m staan wachten! :s xD haha sinds ik zelf de auto mee mag sta ik ook niet meer in de kou ;)

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 21:56

Vroeger zadelde me moeder vaak mijn pony op, simpelweg omdat ik er gewoon niet bij kon :P En ze deed ook het bit in enzo en hiel me opstappen in de bak :P Maarja dat waren pony's...die zijn wat minder eng :P Me moeder kwam vroeger wel eens bij me proeven kijken, nu eigenlijk niet meer....maarja maakt mij niet echt uit. Me vader komt sowieso al nooit.

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 22:07

haha oke, ik heb zin inzaterdag wie neemt er allemaal camera mee?

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 22:09

Ik heb zin in morgen :D EFTELINGGG :D

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 22:10

hahahah:D gezellig simone ga jij zondag ook mee?

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 22:13

Leuk al die verhalen over ouders en paarden :) Mijn moeder heeft niet zoveel met paarden maar heeft laatst wel op Kafka gestapt. Dat ging prima. We hebben haar ooit een les gegeven maar dat is wel 15 jaar geleden denk ik. Mijn vader is meer van het mennen, heeft zijn koetsiersbewijs gehaald en ook les gehad met vierspan en nu doet hij dat nog weleens als vrijwilliger bij zorginstelling met een huifkar. Niet bang voor paarden dus maar hij gaat nooit mee naar mijn paard. Weet ook niet of hij wel de goede uit weiland zou halen als ik hem Kafka zou laten ophalen.

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-11 22:13

uhm zondag bedoel je denk ik? :+
ik neem mn camera weer mee, en deze keer moeten we wel een groeps foto maken!!

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 22:14

ja idd! en een paardje mee dat echt voorop kan want die miste ik vorige keer wel n beetje (A)

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-11 22:15

mij maakt t niet zo veel uit, ik vind t niet erg om in het midden/ een beetje achteraan te rijden :)

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 22:16

nee ik ook niet, maar is wel fijn als dr gewoon eentje voorop loopt die wil :) hahaha