Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jannickee schreef:Brittol schreef:Ik wil ook een iPhone! Zo jaloers als ik iemand daarmee zie lopen. Zit ik met m'n domme nokia, alleen omdat ik geen touchscreen wilde
Heb je foto's van de zadels Emma?
Begin nooit aan een iPhone, je zit dan 24/7 met dat
ding in je handen

(sorry weet echt niemands naam hier haast
)

Jorinda__ schreef:Ik heb een nieuw hoofdstel besteld!Ik heb nu een heel goedkoop ding en die begint een beetje af te geven (ik heb allemaal zwarte strepen enz op mijn armen staan en Cas heeft een zwarte vlek op zijn neus)
Dus voordat al het zwart, wat nu nog op het hoofdstel zit, is uitgesmeerd over mij en Cas, en het hoofdstel uit elkaar valt, maar even een nieuwe besteld...
http://www.ej.nl/productdetails.aspx?id ... no=2000004

corientjuhh schreef:Wat gaan jullie snel
Oh niet zo tof van je ex(sorry weet echt niemands naam hier haast
)
Vandaag lekker paardje rijden
Vandaag komt paulette zorn daar waar ik rij (die komt er best vaak volgens mij elke donderdag om les te geven)
Ga zo haar even bellen of ik ook een lesje mag
Ben vandaag vrij normaal pas om 4 uur dus moet het er wel van nemen
Ze kan erg goed les geven heb 1 keer eerder eventjes een pony van iemand mogen warmrijden (was mee was vakantie dus ik wou wel eens mee en toen heeft ze me ook hele goede tips gegeven)
Dus hopen dat ik er ook nog bij kan

. Maar goed, nu wel weer alles netjes gelukkig. 

corientjuhh schreef:Nee mij niet elke donderdag hoor
Maar daar waar ik rij rijden er meerdere
Kan ook zijn 1 keer in de 2 week ik heb geen flauw idee
Maar als ze komt komt ze op donderdag
Zij heeft bij mij hele belangrijke dingen ontdekt aan mijn houding en zit wat mij zelf belemmerden
Vind dat ik een stuk beter ben gaan rijden
Weet nog wel dat toen ik eventjes reed en zij zei wat over mijn houding
Ik veranderde dat paardje begon direct vet fijn te lopen (leek wel een beetje op joggen) haha

Leorah schreef:Zo, goedenmorgen meiden
Gister een lekker buitendagje gehad.. bloembakkies ophangen en vullen, wat opruimdingen buiten. We hebben alles net nieuw (garage en schutting en klinkers) omdat er afgelopen winter brand bij de garage was gesticht en daar weinig meer van over was. Maar goed, nu wel weer alles netjes gelukkig.
Gisteravond lekker gereden, stal gemest en met de tractor lopen knoeien want dat ouwe beestje is volgens mij aan een tractor-arts toe, werkt niet meer helemaal zoals t hoort.
Vanmorgen te horen gekregen dat ik het zadel dat ik al heel lang zocht kan overkopen jeujjjj dus hopenlijk over een weekje een beter zadel voor mijn bips en mijn paardjes rug haha
Ben je mooi klaar mee, hebben ze de dader wel opgepakt?

Ik zat al te denken, er wat een pretpark in Wassenaar, maar ik weet niet meer welke 

Leorah schreef:Duinrell lekker hoor
De "dader" is opgepakt. Komende maandag is de uitspraak van de rechter. Het is idd in het nieuws geweest ja. Ben heel benieuwd of en wat hij krijgt. Heb nog nooit zo'n ellendige nacht meegemaakt :S

al veel te vaak geweest haha. Maar we gaan naar de camping tot en met zondag. Gaan we winkelen enzo in leiden, rotterdam etc. Hond is ook mee