Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo_Wystan

Re: Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 01:10

@ jet: gefeliciteerd met zarah!
@ anita: gefeliciteerd met aiko!

Speeddaten was leuk Soph! Vond het echt leuk om een keer mee te maken! :j

net uit geweest, in blender rotterdam, leuke tent, maar was opeens misselijk dus ben snel met taxi nr huis gegaan... Thuis aangekomen gelijk boven de wc pot gehangen, komt denk door de drukte... ( zooo druk was het niet, maar heb het wel vaker dat ik daar niet tegenkan en stond in t rookhok, dan heb je snel zuurstoftekort natuurlijk)

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 01:10

waar is iedereen.....

:P

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 06:39

Goedemorgen

En Marjo? Nog een leuke man gescoord?

Het gaat wel spannend worden zondag, we moeten het spoor onder door en de kandalaarbrug (goed hè Marion heb de naam onthouden) over en dan 2x de A13 onderdoor. Straks les met Blando.
Het is niet zo heel erg ver hoor de stal, het valt best mee en het voordeel is dat de paarden echt super verkeersmakkie en brugmakkie en tunnelmakkie gaan worden :P Deze stal heeft heel veel voordelen voor ons, zoals een buitenzetservice wat gewoon bij de prijs inbegrepen zit en als je je paard 's nachts binnen wilt zetten van het land hoef je niet eerst naar stal te komen om je paard weer buiten te zetten, dat doen hun voor je zonder extra kosten.

Jet gefeliciteerd met Zara en je mannetje

Anietje gefeliciteerd met Aiko

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 06:40

Marjo_Wystan schreef:
waar is iedereen.....

Denk slapen ofzo :o

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 08:21

spettertjuh schreef:
Marjo_Wystan schreef:
waar is iedereen.....

Denk slapen ofzo :o

belachelijk...!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 08:33

Guten morgen
Nu wel weer 10 graden, maar vannacht tegen het vriespunt aan.
Lekker zonnetje.

Jet nog gefeliciflapstaart met de jarigen.
*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Soof fijn dat de speed dates leuk zijn geweest.

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 08:37

geen droomman gevonden, maar het wel een eye-opener hoor! Ik heb geen idee hoe het 'normaal' gaat, maar we kwamen te laat en iedereen stond een beetje bij de bar en verder in het gebouw. Dus je zag al die mannen al... Gelijk een reactie (ook de meiden met wie ik was: oh jeetje daar zit 100 procent niets voor mij bij).. Daarna ga je daten en merk je toch echt hoe snel je mensen in een hokje zet hoor, echt wel leuke en gezellige mannen zaten erbij! 1 collega vond 1 man echt leuk had ik het idee, niet de man van haar dromen, maar wel echt leuk. En verder leuke gesprekken gehad!

Alhoewel: 1 sprak alleen over zijn leven en zijn sport (ook bij anderen) hij heeft niets gevraagd (ook niet bij andere!), haha..., oh en hij kneep je hand helemaal fijn! Verder was er een viespeuk bij die gewoon een jong chickie wilde. Was zelf 43 maar hij hield van 28 -32... En toen ik vroeg of ie dan ieder jaar een ander wilde, want die van 28 worden ook 40: dat hoeft dan weer niet. Maar hij was ook fotograaf en het oog wil ook wat....ik dacht: gelukkig hebben we de foto's nog van toen je lekker jong was... En hij had pas met een 21 jarige salsa gedanst en zij was bekaf! Ik gaf aan dat dat waarschijnlijk meer over dat meisje zei... Maar die man was gewoon echt te vol van zichzelf.

Maar er zaten ook echt schattige mannen tussen... Eentje die echt wel zenuwachtig was en ook niet zo goed wist wat hij moest zeggen.

En een man die was wel aardig hoor, beetje nerd... Maar hoorde later dat ie iets van 36 was... Dacht echt meer 45. Hij hield van fietsen... Dus ik helemaal enthousiast: oh heb je ook een racefiets? Hij: nee, maar had eerst een gewone fiets en nu ben ik wel een trede omhoog gegaan en heeft mijn fiets meer versnellingen! Hahahah och och, wel cute hoor...!

Verder vrienden van soph en dat waren echt leuke spontane gasten, helaas te jong, maar dat maakt voor gister niet uit.

Hoorde een vrouw wel zeggen: ja ik zag er nu niets bij zitten, misschien volgende keer. Dus wel een geslaagde avond voor haar ook.

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 10:11

wat leuk marjo !! Wie weet de volgende keer ;)
komt vast goed morge kaar ;)
wij moesten toen ook onder Aa13e enzo door.. Je hoort niet echt veel, zijn goeie viaducten ;)

ik ben net gearriveerd in utrecht :( mag vrolijk 2 uur lessen volgen :( vriendlief komt me zo weer ophalen..
Hoop dat t nog wat warmer wordt vndaag.. Kheb t best frips in mn rokje :P

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 10:28

wel leuk dat het een gezellige avond was marjo,

morning nou was niet aan het slapen hoor :D
Heb effe me wenkbrauwen bijgewerkt en epilady gebruikt voor de rest, daarna effe wasje erin nu strijken en nog effe badkamer was gister niet meer gelukt, straks lekker effies naar tank en vannavond een verjaardag.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 11:41

zarah en aiko nog gefeliciteerd

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 12:35

Gefeliciteerd nog met aiko !!
En ook gefeliciteerd bij jou thuis jet!!! :D je man en dochter toch?
X

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 17:55

Woeste Fjordenruin en schaapmakke Fjordendame staan klaar voor een buitenrit }:0 ...heerlijk gereden op sleeptouw genomen door Wystan en Marjo :D op naar morgen dan gaan we verhuizen met Blando en Mandy :j

Afbeelding

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 17:58

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 18:38

Zo..wat gingen we snel dan op een klein stukje... :j hahaha Nou ze waren super relaxt!
Bedankt namens mij en Mandy <3

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 18:48

leuke foto ;)
ben net klaar met bbqen :) morge nog n keerjte, zoveel vlees hebben we over :P
vanaaf lekker relax een filmpie kijke enzo, nie zo'n zin om uit te gaaan.. Morge lekker relaxe in t zonnetje ;) misschien nog beetje de boeken erbij pakken tijdens het bruinen :P

oohja en heeft iemand er ooit wel eens van gehoord dat je vlucht geannuleerd is en verplaatst doordat er te weinig aanmeldingen zijn ?? :? Dat overkwam mij gister, 22mei gn mn ouders, zus en dr vriend nr egypte voor 15dgn en ik met mn vriend gingen de 27e omdat we nie zo lang wilde.. Worde we gister gebeld door dreizen dat onze vlucht geannuleerd is en dat we daardoor een dag later vertrokken MET en tussenstop !!
Dus daar ging ik niet mee akkoord dus nu gaan we tog maar 15dgn :P
mn ma had wel geld terug gehad anders maar kvon t nie leuk :(
maarja, nu maar wat langer :P en ze hebben ons daarom ook gematst met het bijbetalen dus dat is dan wel wer aardig :)

meer mensen al vakanties geboekt staan ?? ;)

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 19:25

weleens gehad dat mn vliegtuig weg is gegaan zonder mij... Maar niet dat er te weinig mensen zijn. Ik neem aan dat ze dan wel die langere reis voor jullie betalen :D?

Ik vind dat jullie ook even endomondo moeten installeren als jullie gan buiten rijden :P best leuk om te zien hoe hard je gaat (en hoe langzaam)

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 19:27

nog geen vakantie geboekt overigens... Zit erg te twijfelen en kijk aan het eind van dit schooljaar gewoon... Je hebt ook (zie bokt-commercieel) trektochten in tunesie... Sta nu wel op een mailinglijst daarvoor... Want dat lijkt me ook wel heel erg leuk!

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 19:28

zo wel heel erg wat er in alpen is gebeurd zeg, echt erg voor de mensen die slachtoffer zijn en dit hebben moeten meemaken.

Chess
Woonplaats: een uur rijden van mijn paard en dat heb ik er voor over.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 22:25

Gefeliciteerd zara en aiko jullie hebben mooi weer uitgezocht succes morgen met de paarden verhuizen karin en marion hopelijk gaat alles goed het is volgens mij nog een behoorlijke wandeling maar het wordt wel mooi weer dus dat scheelt jammer dat de speeddate niets is geworden marjo misschien de volgende keer vanavond de halve avond geen kids gehad is wel even wennen :j

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 07:55

morge, gister heerlyk in de bak gereden met tank hy was lekkr druk mooi misbruik van gemaakt, nu eff aankleden en lekkr met hem naar buiten

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 08:31

guten morgen.

Nu nog een beetje laaghangende bewolking en 6 graden.

Gisteravond naar vervroegd paasvuur geweest bij mijn overbuurman.De paasvuren mogen dit jaar officieel niet meer, maar je mag het wel eerder of later in de fik steken.Haha.
Nou dan dus maar wat vroeger gedaan en de BBQ erbij aanghad.
Was weer erg gezellie.

Wat bezield zo'n jongen door zo maar in de rondte te gaan schieten.Echt bizar.Er lopen meer gekken los dan dat er opgesloten zitten denk ik.Echt erg voor al die families.

Kaar succes met de verhuizing.

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 08:42

goedemorgen!

Las ook ergens dat hij zijn moeder ook had doodgeschoten? Die had een winkel iig in alphen. Ben benieuwd wat de aanleiding was idd. Maar zal wel geflipt zijn, want hij ging volgens mij echt in legerkleding ?

Regina: waren ze gewoon een avondje bij vrienden? Geloof wel dat dat even wennen is ja :j

anita: volgens mij heb jij zoveel leuke feestjes :j

kunnen jullie het weekend van 15 mei? Want ik dacht dan kunnen we bbq... Volgens mij is dat een zondag... En dan dat iedereen gewoon iets meeneemt..., hapje, drankje of een salade ofzo... Ander weekend kan ook hoor (en als je daar helemaal geen zin in hebt en liever uit eten gaat, kan dat ook uiteraard)

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 10:09

Jaja in feestjes vieren zijn de duitsers goed enne wij doen natuurlijk graag mee :)

Maar ik ben ook nog wel bezig ook hoor.
Gisteren al mijn gras gemaaid, ben ik dus 3 uur mee bezig.

Vanochtend ontbijt verzorgt voor een man in mijn pension.Vanmiddag/of vanavond alles weer schoon hebben, want morgen komt mijn klant [3 nachten] die hier in de buurt werkt, maar 430 km. hier vandaan woont.

Moet goed luchten, want die man die nu boven zit is doorlopend met knoflook in de weer. Hij drijft geesten uit, prima heb ik daar ook geen last meer van.Hihi

Maar de feestjes blijven errug leuk.

Ga zo de jongens op de wei zetten en dan gaan we naar een kleine braderie.
De zon schijnt inmiddels ook.
Genieten jullie ook maar allemaal van de dag, want als ik het goed begrijp is het na morgen over met het mooie weer.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 11:16

Iedereen bedankt voor de felicitaties, Anietje geef Aiko maar een verjaardagsknuffel van me. Zo alle troep is weer aan kant, het was een gezellige drukte gisteravond met twee jarigen en een hoop visite.
Zo de peerden uit het land halen en stal doen en paard met de stippen aan het werk zetten.

Marion en Kaar, succes met het verhuizen van Blando en Mandy! Ik hoop dat ze op hun nieuwe stek snel vrienden maken ( en jullie ook!)

Marjo en Press, gaan jullie ook binnenkort?

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 12:41

nou tank heerlijk buitengereden lekkr grote ronde gemaakt, nog even met kaar gekletst (die kwamen we onderweg tegen. Daarna effe 20 min in de molen geweest en ik stal etc gedaan en daarna heerlijk op het landje achtergelaten dus hij staat heerlijk van het weer te genieten, nu effe een smoothie maken en dan heerlijk in het zonnetje me schoolboeken lezen