doet die maureen waarover jullie het hebben ook iets met pony's of paarden? weet niet welke school jullie zitten, maar meisje die ik ken zit daar ook ergens op school
haha. hoe ziet het meisje dat kent eruit x0 go san. maaaaaaaaaar. ik had ckv quiz, was supergrappig. moest met daniel, ami en lars in een groepje en we waren vet goed! we hadden bij uitleggen van rock 'n roll opgeschreven: het van het podium rollen. had ze een punt gegeven voor de originaliteit (: maar we waren op 2 punten van de eerste na 3e -_- dus hadden we geen chocola. -_-
Haha goedzoooo =D Vind ik wel erg knap van jou eigenlijk Je had toch zo goed geleerd, wauw dat punt hadden jullie zeker verdient!
En trouwens, wij hadden ckv he, en d'r waren zo twee van die mannetjes die een toneelstuk kwamen doen. En het was echt supergrappig!
En we zaten eerst is drie rijen (rechts rijen van 3 tafels, midden rijen van 2 tafels, links rijen van 2 tafels.) En toen moesten de middelste uit elkaar, dus moest ik helemaal naar rechts. En toen zat ik naast 2 jongens, die niet bij ons in de klas zitten., Ik heb echt geen idee wat ze bij ons in het lokaal deden. Maar ik schuif mijn tafel zo aan, zegt die ene zo: "gezellig hea"? ik moest eigenlijk heel hard lachen maargoed...
En daarna, begint 1 van die mannen van het toneelstuk tegen mij te praten (hoorde er bij) en toen begon die andere man keihard te schreeuwen. En ik schrok me helemaal dood
haha omg. welke waren dat dan? en die mannetjes, sanne helemaal in shock x)
maaaaaaaaaaaar; ik moet eventjes bio typenenzo.
en ik had btw sebastiaan gesmst, dat alles niet zo bedoeld was, en dat we misschien wel gewoon vrienden konden blijven enzo. en sorry you know
dus nou ging die eerst helemaal boos terug sturen: ja en jij praat in raadsels, en als je niks meer met me te maken wil hebben dan kan je dat gewoon zeggen.
dus ik zo: dat is het niet ik moest nadenken blablabla.
dus toen was het zo: okeee, laten we de rest dan vergeten, want ik vind je supergezellig en aardig enzo x)
nee ik heb vrijdag ak. morgen is het toch dinsdag? *kijkt in agenda* nederlands! dus esra heeft geen vrij schat. dat is woensdag. net als ik. je maakt me in de warrie x)