liekec schreef:owkee, ja ik dacht van ik ga zowiezo wel, dan kan je het altijd nog gezellig maken met je paardje! maar komen allee andere meiden niet in groepjes?
er komen vaak wel wat groepjes die al eerder samen op kamp geweest zijn, maar ook altijd wel wat mensen die alleen gaan
ik verbaasde me eigenlijk altijd over hoe snel je vrienden gemaakt hebt, de eerste keer ben ik alleen gegaan en had ik al heel snel een groepje vriendinnen (een deel had ik via internet al een beetje leren kennen)
en het tweede jaar ging ik in de zomer met mensen van vorig jaar, maar ook in de herfst en daar kende ik ook nog niemand en daar had ik ook al heel snel een groepje waarmee ik op trok
Kim345 was er toen ook met een groepje die ze kende, en trok toen ook wel wat met hun groepje op 
je hebt altijd wel wat groep vorming, maar ik heb ook wel eens dat ik met meerdere groepjes veel om ga. omdat het zo'n grote groep is zitten er altijd wel mensen tussen die je aardig vind, ik snap dat je je daar wel een beetje zorgen over maakt (heb ik ook altijd hoor
) maar dat is eigenlijk helemaal niet nodig
Laatst bijgewerkt door _Lucy op 09-01-12 18:53, in het totaal 1 keer bewerkt