hooi jongens, dacht ik meld me hier ook weer eens sorry dat ik er zo'n tijd niet was hahah maar ik schaam me voor mijn berichtje aan het begin, vreselijk
Ik vind hem ook zo erg niet hoor . Ik ben pas nog op Smit geweest, ging met Sas even kijken bij de wedstrijden (we hoopte op actie maar dat was er weinig, alleen een paard wat een beetje hard ging en af en toe de verkeerde kant op ging ).
die kon ook leuk zijn ja. Ik weet niet hoe die met wedstrijden was. Maar ik moest altijd wel lachen als ik Prins buiten had en Aad dan weer liep te verkondigen hoe vervelend hij was en dat er weer naast hadden geleden. En ik me echt afvroeg hoe ze dat voor elkaar kregen. Bij mij was het met recht een Prins om op te rijden.
Prins versus Bowie, dan is Bowie in mijn ogen het engeltje hoor. Jeetje, wat ben ik er fanatiek afgegooid tijdens het inrijden voor een wedstrijd Buiten waren ze natuurlijk allemaal schatjes, al blijft de meest hilarische buitenrit in mijn ogen die rit van twee uur waar we Luna meehadden, Koos extreem druk was en ik op Paco het meest onregelmatige tempo ooit aanhield
Paco was buiten ook wel leuk, wil er links langs schieten blokkeer het, dan rechts blokkeer ik hem weer dan weer naar links springen bok en vervolgens aan de rechter kant zonder ruiter verder gaan . Ruiter lag heerlijk in de bosjes .
Ja een paard is niet compleet zonder dat jij er naast gelegen hebt!
Die megadrukke buitenrit zal ik ook nooit vergeten
xEmy
Geplaatst: 17-12-10 19:52
hahah nouja avalon was wel een beetje bezig, maar als jullie actie hadden gewild hadden jullie naar het losrijden 's avonds in de buitenbak moeten gaan ushi en arie waren behoorlijk bezig, meisje van ushi ging er zelfs af en toen ging aad erop.. was wel zielig maar ze had verder niet echt iets volgens mij.. en dag erna ging aad ook nog op avalon omdat die met zo'n klein meisje aan de haal ging, draak maar ik vond hem verder wel lief hoor en het was gewoon weer leuk! maar volgende keer ga ik gewoon weer op guus, dat wel
oh en hoe het verder op smit gaat, nouja gewoon z'n gangetje, denk alleen niet dat de buitenritten doorgaan en kan zelf morgen waarschijnlijk ook niet paardrijden ): want we moeten van amsterdam naar noordwijk en dat is nu echt te glad met de sneeuw, wel heel jammer!
Hahahaha ik hoorde het inderdaad al toen we in de kantine zaten dat er iemand naast was gegaan met losrijden . Ach ja met die kou zijn de paarden ook wel errug fris .