Trouwens, weet iemand dat hier? Ik hoorde dat je vanaf 14 januari niet meer met een strippenkaart kan met de bus en dat je dan een OV-Chipkaart moet hebben ofzo. Want als dat zo is, moet ik die heel snel gaan aanvragen, moet best vaak met de bus!
Hoi! @Jo: balen van je rug zeg! Sterkte! @Mandy: beterschap!!
Echt super stom! Ik ben mijn mobiel kwijt, kan hem nergens meer vinden, waarschijnlijk heb ik hem ergens verloren bij de hamershof in de buurt (daar zit mijn huiswerkinstituut) en heb die mobiel nog maar heel kort dus wil hem echt terug!!
Dus als iemand een mobiel vind, zeg het dan even! Pleas!
Oh vervelend Mel! Je hebt een Samsung Corby toch? Ging je in je pauze naar de AH ofzo? Misschien heeft Klaassiee 'm wel gevonden, of iemand anders daar!
Oh wat irritant zeg! Hopelijk vind je 'm nog, als je 'm morgen nog niet gevonden hebt, en je hebt een abbonement zou ik 'm echt heel snel afsluiten! Woh dat is trouwens best een heel stuk dat je dan gelopen hebt!
Ik ga gewoon iedereen rond vragen die ik ken en of die mensen weet en wat dan ook! Gewoon zorgen dat ik hem terug krijg.. En anders maar even tijdje geen geld uitgeven en nieuwe mobiel kopen..
Ik krijg trouwens wel nieuwe simkaart met zelfde nummer (die krijg ik van dat bureau waar ze me nummer blokkeren) kan dan in oude mobiel van me vriend doen.. dan heb ik gelukkig nog iets.. maarja..
Grrr normaal hang ik nu in de kantine op de manege. Michel is wel even die kant op, die kreeg gelijk de opdracht even Ziack z'n paspoort af te geven aangezien ze zaterdag worden ge-ent. Nou ja, zometeen komt er een nieuwe serie op tv, die lijkt me wel erg leuk, kijk ik die wel even