? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
?
Was alleen even boven voor mijn eigen uitslag
?

moeilijk te beschrijven..
.
. Astor schreef:Claudia, Mooie foto heb je gemaakt van je hond! Alleen iets meer contrast had mooier geweest.
Want de foto is iets wat dof en vaal zeg maar. Wat Sabine bewerkt had was al een stuk beter.
Maar voor de rest echt netjes gedaan hoor! Hond staat er leuk op en die zwarte achtergrond is super gelukt!
Nog bedankt dat je vandaag foto's van me kwam maken!!
Als je weer in de les gaat rijden kom ik ook wel een x 

Astor schreef:Zoals beloofd zou ik even op wat dingen reageren
Lisette, Ik zit bij rijschool PeterMijn 2 broer hebben ook bij hem gelest. En ik nu ook.
En Stephanie gaat in Februarie ook bij hem lessen! En hij is een bekende van ons dus dat is wel fijn
Claudia, Mooie foto heb je gemaakt van je hond! Alleen iets meer contrast had mooier geweest.
Want de foto is iets wat dof en vaal zeg maar. Wat Sabine bewerkt had was al een stuk beter.
Maar voor de rest echt netjes gedaan hoor! Hond staat er leuk op en die zwarte achtergrond is super gelukt!
Nog bedankt dat je vandaag foto's van me kwam maken!!
Emma, En tuurlijk gaan we dan een keertje samen naar Ayla als ik mijn eigen toettoet heb
Maaike, Het is zeker raar als je in ene achter het stuur moet zitten en zelf moet sturen, vet raar gevoel haha!
Leuk dat je op Victor zat met springen! Maar wel minder dat je eraf bent gevallen! Maar je hebt het goed gedaan!
Want Victor is volgens mij niet 1 van de makkelijkste met springen! Wel fijn dat je het uiteindelijk netjes hebt kunnen afsluiten.<
Iris, Heel erg bedankt dat ik met jullie zadel mocht rijden. Hij zat echt heerlijk!! Wat waren je moeders punten?
Vast heel hoog, want ze reed echt super netjes. En echt wel de beste van de 3 die erop zaten!
Nu ben ik alsnog die sleutel vergeten haha! Maar moet je zaterdag werken? Anders geef je hem dan maar gewoon.
Heeft geen haast hoor dus het komt goed! Ik zie hem wel verschijnen! Ook nog heel erg bedankt voor het maken van de foto's!!
Kirsten S, Jammer dat het bij jou niet zo fijn ging meis.. Heb je proefje helaas niet kunnen zien.
Maar je had wel al het 1 en het ander verteld. Maar denk dat Dunja ook gewoon veel last had van haar hoeven.
Want ze liep echt gigantisch kort viel mij op! Sneu voor haar dat ze daarna nog 2 keer moet rijden!
Maar gelukkig wel 2 lieve mensen Nadine en IlseEn ik snap je punt wel hoor over het wedstrijden rijden.
De manegepaarden zijn daar ook gewoon niet geschikt voor. Want je ziet wel dat ze het erg moeilijk vinden!
Ik heb nog 2 fototjes van je gemaakt! Verwacht er niet teveel van want had ze ff snel geschoten
Ik werk zaterdag!
! Top, wat een punten ook!

?
.
. 

Had echt niet verwacht dat ik zulke hoge punten had.

Ben echt blij met mijn punten, ze zijn echt hoog haha!
Grappig om te horen dat je ons een leuke combi vind samen! 
.
Show him!!
Alleen binnen foto's maken moet ik echt nog meer oefenen 
.
.