Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 08:54

Goedemorgen allemaal!

Me heppie wif my treeler :+:

@Kim & Rien: Nog geslaagd met het grondwerken gisteren?

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 10:30

Miss_Montana schreef:
Goedemorgen allemaal!

Me heppie wif my treeler :+:

@Kim & Rien: Nog geslaagd met het grondwerken gisteren?

Ja terecht dat je heppie bent!! Hij ziet er echt super uit hoor, heel netjes mooi ook nog.
Waar heb je 'm 'gevonden'?

Grondwerkmissie is geslaagd! Billy vind het draaien alleen wat moeilijk en snapte aan het begin ook niet dat t NIET de bedoeling is om dwars over mij heen te daaien haha. Maar verder deed ze t echt heel braaf.
En Babe deed alles fluitend: ze wist alles nog uit d'r blote hoofdje. echt leuk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 10:40

Hahaha ja jij wil toch dat ze draait? Ga dan niet lopen mopperen als dat over jou heen moet gebeuren _O- Leuk dat ze alles zo braaf was voor de rest zeg! Ze leert ook gewoon echt ontzettend snel :j Hihi Babe deed zeker wel ff voor hoe het moest allemaal 8-)

Ben benieuwd of Rieneke inmiddels al op haar werk is aangekomen. Kreeg vanmorgen een sms'je dat ze al 2 uur in de file stond door die stomme Coentunnel :x

De trailer heb ik via MP gevonden, bij een eventing amazone in Groenekan. Zij was tussenpersoon voor 1 van haar klanten die door omstandigheden alles weg moest doen... De vorige eigenaar heeft em elk jaar laten checken en zo is er 2 jaar geleden een nieuwe bodem in gezet en zijn er ook een tijdje geleden nieuwe banden onder gezet! Was wel mooi om weer eens tussen al die enorme paarden te lopen op die stal! Het goedkoopste tarief op die stal was €480 p/maand :wow: Maar het was wel echt ontzettend mooi daar!

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 10:57

Wauw zeg, het verleden van je treelertje klinkt goed. Ja echt mooi medium dat MP. Ik heb er zelf ook al veel gekocht en verkocht.
Haha stal klinkt wel heel goed, alleen ik vind het stalgeld wel shocking hoor!

Jemig wat een gekut zeg voor Rien. 2 uur is wel echt héél lang.

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 11:06

Graceful schreef:
wat een leuke plannen allemaal! Rien mag ik een hoekje op je boerderij om acupressuur te doen?

hallo allemaal nou ben om 11.00 op mijn werk aangekomen wat een prut file zeg!!!

Ja hoor Thirza dat is goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 11:13

Haha en dat was nog het goedkoopste he?! Maargoed, het lag wel mooi vlakbij een bos enzo :j

MP is idd heel handig! Maar op zich ook wel weer 'eng' aangezien je nooit echt weet wat je koopt. Heb volpolyester 2 paardstrailers langs zien komen voor €1500, lijkt mij stug dat mensen die wegdoen omdat ze nog in 'geweldige staat' zijn zoals steeds in de advertenties staat... Voordeel van deze trailer is dat die eventing amazone dus weer vrij bekend bleek te zijn, dus leek het me zeer sterk dat zij 'rotzooi' zou verkopen. Daarnaast zitten alle keuringspapieren van de trailer er ook gewoon bij dus is het imo wel vertrouwd :o

Rien is er! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 11:14

B_a_b_e schreef:
hallo allemaal nou ben om 11.00 op mijn werk aangekomen wat een prut file zeg!!!

Maar waarom reed het dan niet door? De tunnel was toch al vanmorgen rond 7u weer vrijgegeven? :o?

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 11:17

Miss_Montana schreef:
B_a_b_e schreef:

Maar waarom reed het dan niet door? De tunnel was toch al vanmorgen rond 7u weer vrijgegeven? :o?

welnee joh .....ze hadden een kant van de tunnel afgezet dus alles was eenbaans....stond zo'n 9 km vanuit krommenie( zeer langzaam rijdend/stilstaand verkeer) en

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 11:25

:oo Zal een gezellig boeltje geweest zijn. Stom dat ze die modder hebben laten lekken daarbinnen. Volgens mij stond het nog vlakbij Purmerend op de A7 ook helemaal vast...

Doe je wel aan fileflirten? _O-

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 11:33

hmmm ik zojuist dit dreigement ontvangen van ene KH

De mensen van Brooke hebben gebeld en ik heb het hele verhaal uitgelegd aan ze. Zij vinden ook dat jij als eigenaresse verantwoordelijk bent voor het lijden van Billy. Ze komen woensdag kijken hoe de situatie is en als ze het niet goed vinden, dan moet je voor straf een maand lang vegen bij een of andere zorgboerderij met Curly horses.

Wat voor actie moet ik hier op ondernemen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 11:38

Hmm denk dat ze het wel leuk vind bij de Curly Horses _O-

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 11:47

marjolijn81 schreef:
hmmm ik zojuist dit dreigement ontvangen van ene KH

De mensen van Brooke hebben gebeld en ik heb het hele verhaal uitgelegd aan ze. Zij vinden ook dat jij als eigenaresse verantwoordelijk bent voor het lijden van Billy. Ze komen woensdag kijken hoe de situatie is en als ze het niet goed vinden, dan moet je voor straf een maand lang vegen bij een of andere zorgboerderij met Curly horses.

Wat voor actie moet ik hier op ondernemen?

Hoho, dames zoals ieder verhaal kent ook DIT verhaal 2 kanten.
Dit is begonnen met een berichtje van mij waarin ik vertel dat ik niet heb kunnen ingaan op het sms verzoek van Thirza om bij Grace een dekentje op te doen, omdat ik mijn telefoon vergeten was op het werk. Heb hier ook niet bij stilgestaan omdat ik Billy ook geen deken heb opgedaan.

Waarop mevr. MS te OZ reageerde: Arme grace en Billy, hopelijk hebben ze elkaar warm kunnen houden vannacht! Hahah ik ga brooke animal hospital bellen!.
En dus heeft deze organisatie contact opgenomen met ondergetekende en heb ik het verhaal uitgelegd. Bovenstaand is HUN reactie op dit verhaal. Nie mijn schuld nie.

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 11:57

Wel gek... ik heb laatst ook iets gelezen over een zorgboerderij... nou ja, zal wel in Landleven zijn geweest ofzo... guh, wel toevallig.

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 12:01

vanaf volgende week ga ik beginnen met selectiegesprekken dus mocht iemand interesse hebben om te werken met de curly horses ben je aan het goede adres:

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 12:15

jammer toch altijd dat elk verhaal 2 kanten heeft!

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 12:30

Rieneke!!
Ik heb alvast een logo voor je gemaakt:

Afbeelding

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 13:03

oh ja die is leuk !!!

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 13:05

Maarreh, ik vind zo'n kleintje wel schattig... alleen die grote Curly's moet ik ff aan wennen hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 13:12

B_a_b_e schreef:
vanaf volgende week ga ik beginnen met selectiegesprekken dus mocht iemand interesse hebben om te werken met de curly horses ben je aan het goede adres:

Ikke ikke ikke! *\o/*

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 13:37

KimLittle schreef:
Maarreh, ik vind zo'n kleintje wel schattig... alleen die grote Curly's moet ik ff aan wennen hoor.

ach ze hebben gewoon een permanentje hahahah en ook niet allemaal...

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 13:38

kunnen we ook doen bij billy, kan je vast wennen hihihih

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 13:44

Haha, dan wordt t helemáál een My little Pony!!

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 13:45

hahahaha goed toch!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 14:24

Dan moet ze wel een nieuwe naam krijgen he? Wat vinden jullie van 'Curly Sue'? :D

Graceful

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 14:31

@ Beau: Wat gaaf dat je een trailer hebt! Is het een 1 of 2 paards? +:)+
En Curly Sue is wel toepasselijk! Haha!

@ Rien: Balen zeg die file! Voor je boerderij heb je al de nodige aanmeldingen zie ik! :list:

@ Mar: Ik heb Kim al vergeven hoor!! Heb Brooke al ingelicht. En Grace en Billy Jean houden zich wel warm door als heethoofden lelijk tegen elkaar doen! Zijn ze echt talentvol in! -:(-

@ Kim: De volgende keer ben je wel de sigaar he?! >;) :+