De Chardonners bokken door! [deel 3]

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

aatjuh12

Re: De Chardonners bokken door! [deel 3]

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 14:28

haha wij waren vorige x tweede geworden.. ging wel goed.. alleen onze punten klopten ook voor geen meter :P

Iris_Absan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 14:29

aatjuh12 schreef:
haha wij waren vorige x tweede geworden.. ging wel goed.. alleen onze punten klopten ook voor geen meter :P

hoezo niet??

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-09 14:31

Ik zou wel mee willen doen, maar heel je les is dan weg en dat is poedersuiker :+ Al zou ik 2 keer per week rijden had ik denk wel meegedaan ;)

Monica24

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 14:33

Ja, omdat er 1 afgevallen was heeft ze 2 punten van het totaal afgetrokken (dus inclusief muziek, moeilijkheidsgraad etc. terwijl het 2 punten van het betreffende onderdeel moest zijn in de proef (1 van de 20 onderdelen). Dan had het dus maar voor 1/20 meegeteld ipv voor de volle 100%. Daarnaast mag je met carrousel geen gezang in de muziek en niet lichtrijden (staat in de officiele regelementen), en daar was niks voor afgetrokken bij anderen. Maar goed, we hadden een 9 voor de moeilijkheidsgraad, anders waren we helemaal kansloos geweest.
Maar goed, we zijn nu extra gemotiveerd om het volgende keer beter te eindigen.

Esile

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 14:34

:wave:

Ik heb zin in vanavond :D

Heb zo'n leuke Koninginnenach/dag gehad!! :):) Uiteraard wel vreselijk voor al die mensen...wat een toestand.

Monica24

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 14:35

Stef_Winston schreef:
Ik zou wel mee willen doen, maar heel je les is dan weg en dat is poedersuiker :+ Al zou ik 2 keer per week rijden had ik denk wel meegedaan ;)

Ja, bij ons was ook niet iedereen er gelukkig mee. Het is ook niet echt leuk als degene achter je zegt onder de proef "is het al tijd???" Maar wel goed voor het groepsgevoel van de rest.

Esile

Monica24 schreef:
Ja, omdat er 1 afgevallen was heeft ze 2 punten van het totaal afgetrokken (dus inclusief muziek, moeilijkheidsgraad etc. terwijl het 2 punten van het betreffende onderdeel moest zijn in de proef (1 van de 20 onderdelen). Dan had het dus maar voor 1/20 meegeteld ipv voor de volle 100%. Daarnaast mag je met carrousel geen gezang in de muziek en niet lichtrijden (staat in de officiele regelementen), en daar was niks voor afgetrokken bij anderen. Maar goed, we hadden een 9 voor de moeilijkheidsgraad, anders waren we helemaal kansloos geweest.

Dat is vervelend!

Wij hadden zang in onze muziek, maar ik heb dat bij zeker 3 mensen nagevraagd vantevoren, en ik kreeg overal de reactie 'ja dat mag'.

aatjuh12

haha dus we moeten extra onze best doen ;)

wij hadden 2 8en en 7en.. dat zou je dus als gemiddelde cijfer een 7+ moeten hebben.. en daar hadden wij een 6 voor.. toen ging desiree aan de jury vragen hoe dat kon.. en dat kon ze zelf ook neit uitleggen!

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 14:36

Ik vind Caroussel altijd leuk :D kaar en ik reden toen keer samen voorop erg leuk... helaas viel sanne toen van loekie

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-09 14:36

Monica24 schreef:

Maar diegene was toch gevallen voordat de proef begon? Of zit ik nu met de verkeerde in m'n hoofd :+

Monica24

Stef_Winston schreef:
Monica24 schreef:

Maar diegene was toch gevallen voordat de proef begon? Of zit ik nu met de verkeerde in m'n hoofd :+

Nee, was onder de proef (J). We hebben een hele tijd stilgestaan en toen is Leone er op gegaan.

JustJoyce

Esile schreef:
Dat is vervelend!

Wij hadden zang in onze muziek, maar ik heb dat bij zeker 3 mensen nagevraagd vantevoren, en ik kreeg overal de reactie 'ja dat mag'.

Wij hadden ook zang, annemiek enz zeiden toen ook dat mag.

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 14:37

dat word ook niet afgerekend elise.. omdat het toch alleen maar voor de manege is.. wij hadden ook tekst.. ook honderd nagevraagd en dat was oké

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 14:39

Op mijn site onder fotografie evenementen staan fotos van koninginnedag

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 14:39

ik ga lekker nach hauseeee :+:

Monica24

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 14:40

aatjuh12 schreef:
haha dus we moeten extra onze best doen ;)

wij hadden 2 8en en 7en.. dat zou je dus als gemiddelde cijfer een 7+ moeten hebben.. en daar hadden wij een 6 voor.. toen ging desiree aan de jury vragen hoe dat kon.. en dat kon ze zelf ook neit uitleggen!

Nee, die snapte er niks van. Ik vroeg het nog aan een ander jurylid, en die vond het vreemd dat je niet even de regelementen doorlas als je iets ging jureren.Maar ja. Vorige keer had er iemand van de manege gejureerd en die had ieders muziek een 7 of zo gegeven terwijl wij iemand in de les hadden die dat voor zijn werk deed, en wij hadden dus een erg professioneel muziekstuk, wat gelijk werd gejureerd aan mensen die 2x hetzelfde cd-tje opzetten.

Monica24

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 14:41

aatjuh12 schreef:
dat word ook niet afgerekend elise.. omdat het toch alleen maar voor de manege is.. wij hadden ook tekst.. ook honderd nagevraagd en dat was oké

Ja, het mocht van Len ook, maar als Joke jureert mag het weer niet, die volgt echt de regelementen en wij hebben er ooit wel eens aftrek voor gehad bij Joke, jaren geleden. Deze afgelopen keer maakte het niet uit.

kimmiepimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 14:45

ik ga waarschijnlijk ook mee doen met de carousel hahah in november toch?

stef: als het weer op een zaterdag is hoor je het ;)

joyce: jij doet die kleine opdonder he dit weekeinde als je zondag geen zin heb moet je me ff smsen want dan ga ik eerder aar huis (ik ga nu namelijk offline van bokt)

fijn weekeind lady's ;) XX

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 14:47

Zondag komt goed hoor! Er is wedstrijd!

Monica24

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 14:53

Heeft iemand al een startlijst gezien voor zondag?

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 14:54

Ja ik ik!

Iris_Absan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 15:25

ik ook

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 17:40

Monica24 schreef:
Dat nieuwe vosje schijnt nog niet zo oud te zijn. Ingrid heeft even naar zijn tanden gekeken en dacht 4 a 5 jaar. Niet zo gek dat hij een beetje dramt dan als hij zo jong is. Het is een leuk beestje! Op zich zou het niet verkeerd zijn weer een beetje mannenpaard erbij voor al die mannen die nu niet op zorro, zavier en thalita zullen kunnen, dan is het steeds Paraat/Nico etc. die die mannen moeten dragen (en optimaal, Maxi, Theo, Olever). Ik vind het soms wel eens zielig voor Paraat.

Ja indd... Ik vind der echt leuk en misschien als ik vaker mag rijden dat het dan wel beter gaat
Laatst bijgewerkt door KarinW86 op 01-05-09 17:42, in het totaal 1 keer bewerkt

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 17:42

Ik ga op Koets zondag :D :d hij is weer goed ahahahahah laat ik je niet in de steek steef ;)

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 17:48

Dit lees ik net in op een forum

Ik lees nu op internet en teletekst dat er een 7e dode is. De man van de marechaussee (als ik dat goed schrijf) die zwaar gewond was, is nu ook overleden.
Een van de vrouwen die overleden is, was zwanger heb ik gelezen. Dus eigenlijk staat de teller dan al op 8