Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mntj schreef:oeps zit te wachten tot rona thuis komt om een broodje te eten.
vanmiddag is ze vrij. denk waar blijft ze nu. heeft ze continu rooster tot half 2. ze eten dus op school. stumper heeft ze niets mee.
ben weer een moeder van niets. niet goed gekeken op de kalender. stom,stom, stom.
moet ik weer wat goed maken vanmiddag.
mntj schreef:nee dat hebben ze niet, dat vroeg ik ook al. Ze hadden al 2x eerder in de nacht ook al gebeld, maar dat hadden we niet gehoord.lekker dan danben je ook meteen wakker. wel luek werk hoor mensen uit bed bellen. heb ik ook jaren gedaan. sommige reageren erg leuk.
balen van die troep. hebben ze geen uitruk service.
ach jullie heben je in iedergaval niet verslapen. haha
LIQUITA schreef:mntj schreef:Wist ze het zelf ook niet?zei niet. zielig he. het is al zo'n tenger kind.
LIQUITA schreef:mntj schreef:nee dat hebben ze niet, dat vroeg ik ook al. Ze hadden al 2x eerder in de nacht ook al gebeld, maar dat hadden we niet gehoord.lekker dan danben je ook meteen wakker. wel luek werk hoor mensen uit bed bellen. heb ik ook jaren gedaan. sommige reageren erg leuk.
balen van die troep. hebben ze geen uitruk service.
ach jullie heben je in iedergaval niet verslapen. haha
mntj schreef:ja, dan is het te laat. Nou ja...straks maar goed maken met wat lekkersze zei vanmorgen. toen we bij de poort stonden dat ze dacht dat ze misschien wel een continu rooster hadden.
nou dat is dus te laat. ik heb daarna ook niet meer op de kaleder gekeken. was er van overtuigd dat ze alleen vanmorgen les had.