Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik moest vanmiddag even checken of het tel-nummer hetzelfde was gebleven. Het ziet er netter en professioneler uit zo vind ik.
Ik vind alleen wel dat de foto's van de paarden erg onscherp zijn, dat is wel jammer..
Maar even heel stiekem: ik was dat..
Jij kan soms zo blond uit de hoek komen zetten. 

AnnemiekvM schreef:@ Roos
Leuke foto's van Jip!
Tommie was gisteren op de kliniek erg braaf! Vandaag ging k met hem lopen en toen was hij alweer flink ondeugend. Gelukkig mag hij wel buitenstaan. Vanaf morgen gaan we aan de gang met zijn rug. Hij moet dan aan de longe heel rustig draven. Verder gaa iemand hem dinsdag masseren en krijg ik verdere tips en oefeningen om zijn rug weer beter te krijgen.
Dus Annemiek als je maar lang genoeg volhoud komt het zeker weer goed!
Bedankt Sanne 

leer je je camera al een beetje kennen?
zitten veel knopjes op he? 

_Roosmarijn_ schreef:Haha, ik had serieus de slappe lach. Ik vond het wel grappig!!@Georgette: De site had ik al gezien ja.Ik moest vanmiddag even checken of het tel-nummer hetzelfde was gebleven. Het ziet er netter en professioneler uit zo vind ik.
Ik vind alleen wel dat de foto's van de paarden erg onscherp zijn, dat is wel jammer..
@Suus: Wie welke wistjedatjes heeft gemaakt blijft eigenlijk geheim hea..Maar even heel stiekem: ik was dat..
Jij kan soms zo blond uit de hoek komen zetten.
@Annemiek: Dat Tommie nog lekker vrolijk en ondeugend is, dat is zeker een goed teken. Gips loopt ook wel eens niet helemaal jovel door zijn artrose maar zolang hij lekker typisch gispy blijft dan ben ik gerust gesteld.
Huiswerk is eindelijk af, paarden zijn gedaan en ik ga nu lekker naar bed, ben moe..