Mijn merrie moet een luikbox omdat ze anders zo agressief wordt dat ze zichzelf in puin trapt, de stal in puin trapt en niet echt berijdbaar is. Dan kan ik dus net zo goed niet gaan. (ja dit is uit ervaring ze heeft zo een half jaar in een binnenbox gestaan, ging niet zo lekker). Als ze een luik heeft zodat ze zich kan afkeren van andere paarden is er niks aan de hand
4 jaar geleden was het enorm slecht weer en toen stond Max in een box met daarboven een ventilatie, en daar lekte het enorm. Arm beest had zijn hele zomerdeken nat.
MilleniumK
Geplaatst: 25-01-09 20:48
Aah dat is wel minder.. hoop dat het dit jaar dan mooi weer blijft!
Doen jullie trouwens een zomerdeken op in de zomer? Ik meestal wel..
ik hoop het niet, want mijn paard heeft vorig jaar een soort zomerexceem ontwikkeld maar hoop dat nu ik haar van die stal gehaald heb het weer over is en ze dus exceemdekenloos kan staan
Suusjeher
Geplaatst: 25-01-09 23:19
Ik heb eigenlijk nooit een zomerdeken op maar toen was het zo nat en koud dat ik het wel heb gedaan met alle gevolgen vandien dat hij dus een natte deken op stal op had omdat het boven zijn stal lekte.
PartOulOver
Geplaatst: 26-01-09 09:33
sabje19 schreef:
Het enige wat ik nodig heb is een grote box, maar dat waren volgens mij ook alleen de luikboxen
De boxen zijn volgens mij alllemaal evengroot hoor!
nee sommige zijn een stuk groter voor de mega paarden
sabje19
Geplaatst: 26-01-09 18:25
scappa schreef:
nee sommige zijn een stuk groter voor de mega paarden
Dat klopt, een aantal luikboxen waren veel groter en ik wil niet in het oude gedeelte staan, want daar zijn de boxen gewoon kleiner en veel donkerder dan het nieuwe gedeelte.
Ik heb ook al een tijdje geleden een brief gekregen en ik doe mee in week 10 M/Z pony's Ik wil wel graag een box met zaagsel, want mijn pony eet al het stro op
Nette
Geplaatst: 27-01-09 21:55
Nette schreef:
Ik & mijn zusje hebben ons ingeschreven voor week 6! Hopelijk mogen we nog meedoen.
Kreeg vandaag een brief. Zit al vol. Helaas, volgend jaar een nieuwe kans.
Maaike__
Geplaatst: 27-01-09 21:58
scappa schreef:
zit een klein luikje met trailies waar ze door kunnen ruiken
oke. heeft iemand er misschien een foto van ofso? ze kunnen dus andere paarden zien en ruiken? en staan er ook paarden tegenover je?