Ik ben zo trots op deze foto

Ik zit er voor mijn doen toch wel redelijk netjes op!.
Kartouch loopt misschien niet optimaal, maar ze loopt goed en ze doet wat ik van haar vraag!.
Haar beengebruik is wel super op deze foto!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Emmaa_ schreef:http://94.100.113.27/340300001-34035000 ... _wssj.jpeg
Ik ben zo trots op deze foto
Ik zit er voor mijn doen toch wel redelijk netjes op!.
Kartouch loopt misschien niet optimaal, maar ze loopt goed en ze doet wat ik van haar vraag!.
Haar beengebruik is wel super op deze foto!

.
Emmaa_ schreef:Hoezo staat hij te koop?.
Echt een prachtig paard !
Als ik het geld had liggen.
Zucht.
Dan had ik allang 20 paarden gehad

Jane_ schreef:Kheb trouwens heerlijk gereden
Phillie was echt top bezig gewoon..
De bak is ook heerlijk, nog wel beetje zwaar maar daar sjouwt me topper makkelijk doorheen

en we gaan je helpen met inrijden hoor!
DenK4ever schreef:Heel veel overgangen rijden Melis!
Daar reageerde Parade altijd super op!
maar dan echt heeeeel veel overgangen, stappen en gelijk weer wegdraven, weer stappen en gelijk weer wegdraven en dat herhalen herhalen herhalen!
Dan gaat gaat ze steeds beter reageren op je been en kan ze heus echt goed voorwaarts gereden worden!
Gewoon rijden dat je overtuigd bent dat ze alles springt, dan doet ze dat namelijk ook! heus!!

) DenK4ever schreef:Is parade eigenlijk een hij of een zij![]()

Maaikeee schreef:Inderdaad, ik zit ook niet in de springles![]()
Hoe ging het springen iriss?
Astor schreef:Bleeeh ik zit zondag op Parade![]()
Zal even zeggen wie op wie zit, voor zover ik weet (via sms van noortje)
Melissa op Parade
Jane op Parade
Samantha op Roxanne
Maaike op Astor..
Melanie op Worlino
Kirsten op Victor
Noortje op Bailey
Ik baal er echt van want ik heb nog nooit met Parade gesprongen en het klikt gewoon niet...
Het is een super lief en eerlijk paard maar om mee te springen...
Ik wilde gelijk afmelden om niet mee te doen zondag maar Noortje heeft me overgehaald om TOCH mee te doen..
Dus als iemand tips heeft of mij wilt helpen met inrijden graag! Ik ga het gewoon proberen en het beste ervan te maken..
Maar ik baal wel heel erg hoor want ik wilde springen met mijn toppertje maarja ik rijd niet in de springles he

Astor schreef:Okee dus moet haar goed aan het been maken met inrijden en veel overgangen rijden en als ze niet reageert tik op de hals of juist op de kont?
En hoe moet ik haar ondersteunen naar de sprong toe?
Houd ze juist van contact of teugels los gooien ja waar reageert ze het beste op?
Juist wel voor de spring in de verlichtje zit of juist niet etc?
Ja ik wil echt mijn best gaan doen haha!