(of heb je dat al verteld?
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) 

Maar leuk dat je dat gaat doen!

)

_Roosmarijn_ schreef:d0nnaa_dan schreef:
Zeker zeker, was al van plan een nike petje onder mn zitting te leggen tegen de regen. Hahah nee hoor, ik zal keurig rijden en ik laat 'm niet opvoeren. Stel je voor dat ik 60 rij en er zit ineens een egeltje op de weg... Dan zit ik voor de rest van mn leven vast aan het OVOmdat ik zelf niet meer op brommer/in auto durf
![]()
Enne, door dat CBR-examen gedoe heb ik nu wel een date
Een date? Donna toch!Kom op, vertel! Anders gaan Jolan en ik je stalken hoor. Hea Jolan?
_Anneke_ schreef:topicje gemaakt van de foto's van marjolijn
laten jullie berichtje achter?
[HAW] Jlo @ work met nieuwe zadel!
Jullie willen ook echt alles weten he?
LieZ_Horses schreef:_Anneke_ schreef:topicje gemaakt van de foto's van marjolijn
Ziet er goed uit! Commentaar geef jezelf al aan!
Jullie gaan echt vooruit!

Dan zijn we precies even lang weg
).
Veel plezier! Dominiqueee schreef:@ Anneke: Wow, wat een prachtig zadel heb je joh! Hij is ook nieuw zie ik! (zeg het maar even hier, want het is niet echt zinnig om dat in een HAW-topic te zeggen).
Morgen alweer m'n 2e les!
Duurde anders wel erg lang voordat het weer een keertje kon, dus daarom morgen al! Heb geen spierpijn van gisteren overigens.
ja hij is inderdaad nieuw. binnenkort zal ik foto's maken van nieuwe zadel + hoofdstel
LieZ_Horses schreef:Ahh, heeft Donna eindelijk een date, gaan jullie haar stalken!
) zitten kletsen en toen via MSN. Hij wilde graag weer eens bijpraten maar hij stelde het parkje voor.
Lekker slim dus.
) 
_Anneke_ schreef:topicje gemaakt van de foto's van marjolijn
Hellaas kan ik niet in je topic reageren aangezien ik niet super veel commetaar heb en dat al is gezegt.
Verder ga ik met je eigen commetaar mee. Weet niet super