en Sas, Televizierring vind ik een beetje uhm.. Ik ben voor niemand
Ik vind de radioprijzen leuk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik vind de radioprijzen leuk
Maar goed, verder heb ik me er eerlijk gezegd ook nooit in verdiept.
Nouja, ik heb wel weer gelachen (vooral om/met Leonie
)
).
.
evdpanne schreef:Ik zat op Ginger, waarvan ik dacht dat ik het leuk zou vinden... Zelfs met Omar kon ik meer bereiken! Die liep aan het eind op zijn eigen benen en was aan het been, dat heb ik met Ginger niet kunnen bereiken. Want tja hoeveel been ik ook gaf het had geen zin, verder zat er geen rem op en was het stuur ook ver te zoeken! Hopelijk heb ik volgende week een leuk paardje (maar dan moeten ze die eerst aanschaffen).

antoinetje schreef:evdpanne schreef:Ik zat op Ginger, waarvan ik dacht dat ik het leuk zou vinden... Zelfs met Omar kon ik meer bereiken! Die liep aan het eind op zijn eigen benen en was aan het been, dat heb ik met Ginger niet kunnen bereiken. Want tja hoeveel been ik ook gaf het had geen zin, verder zat er geen rem op en was het stuur ook ver te zoeken! Hopelijk heb ik volgende week een leuk paardje (maar dan moeten ze die eerst aanschaffen).
Of jij moet wat harder je best doen
. Ik krijg altijd van mijn instructrice op mijn kop als ik bij Sjaan dr vooruit probeer te duwen met mijn benen. Dan krijg ik te horen: Het is wel de bedoeling dat het paard harder werkt dan jij. Ik geloof dat ik dat bij Ginger dan ook zou horen
. Misschien de volgende keer een zweepje dr bij, dat dat wel wat effectiever is. Maar ik denk dat ze dan weer te hard gaat.... (vind ik niet erg want ik heb liever dat ze hard gaat maar dat ze wel op mijn benen reageerd dan dat ik helemaal geen reactie krijg. Maar denk dat Aad dat niet zo leuk vind
). Maar ja dat is gewoon het probleem met manegepaarden. Je kan niks oefenen en ze dingen aanleren... Want al zou je al elke week op hetzelfde paard zitten dan issie al de les van de vorige keer vergeten
.
, normaal stond ie in een soort van plashouding
. Maar ja helaas rijd ik nu niet meer met m... Ik ga maar hard sparen voor mijn eigen paardje, dan kan ik daarmee lessen gaan volgen (of hopen op een leuk bijrijd/verzorgpaardje).
. Maar toch vind ik met sokken leuker
. Maar ja daar gaat wel altijd veel troep in zitten (merk ik al bij Atlas...). 
)

. Op Manda merkte ik idd wel vooruitgang toen ik dr elke week op reed
. Dan leer je dr trucjes kennen (dat is het meer denk ik
). Toen wist ik gewoon waar ik op moest letten, en zo kwam de vooruitgang. Maar eigenlijk pas je je dan meer aan het paard aan... Je doet het anders omdat het paard het dan nu eenmaal wel doet. Je leert ze het niet echt goed te doen zeg maar... Maar ja dat heb je nu eenmaal met manegepaarden
. En soms kom je een manegepaard tegen waar je gewoon een klik mee hebt, zoals ik had met Gerald. Die kon ik super rijden, maar de rest dan nog steeds niet
.
). Waar werk je nu? En wat voor werk doe je daar?
. Maar altijd beter als nog naar buiten moeten... Wat ik straks toch echt moet
. Heb Eline van de week belooft At vandaag te doen (zij had vast het weerbericht al gezien en ik nog niet
).