Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hestejente schreef:@ Suus: ik wil ook naar Ikea! Daar hebben ze een dekbed voor maar 4 euro en die heb ik nodig voor mijn dekjes. Maar het hele weekend zit alweer volgepland... Leuk dat je weer bij die paardjes bent geweest, ga jij ze nou ook verzorgen?
@ Anneke: op die foto zat ik er nog maar net op, op dat enorme beestWat een knopjes zitten er op zeg, en dan moet je ook nog eens twee keer zo veel teugels vasthouden... hij deed af en toe een beetje onrustig, in de wei ernaast stond namelijk een knappe merrie waar hij in het begin even naar moest brullen
Wat zijn houding betreft, hij ging daar net effe harder dan ik wilde, ik was nog aan het uitvogelen hoe ik hem moest besturen zeg maar. Hij heeft grand prix gelopen schijnt, da's best even wennen voor een dressuurnitwit als ik
Zo bleek dat hij al aangaloppeert als je 'm aait met je buitenbeen. Hij reageerde echt overal op, gaaffffff
_Roosmarijn_ schreef:_Anneke_ schreef:goh ik geloof dat ik de enige ben die iets aant zeggen ben, maarja ben nog niet echt klaar eigenlijk. ik hoorde net van iemand dat charlie, (de vader van manon, de eigenaresse van semm) van semm af is gevallen en nu in het ziekenhuis ligt.. ben dus best wel blij dat ik niet in mijn eentje door ben gegaan met semm want dat had ik dus kunnen zijn.. vond trouwens altijd al dat semm niet echt te vertrouwen was met rijden..
Denk dat je idd de goede keus hebt gemaakt. Nu heb je zulke ongelukken volkomen. Ik denk dat hij wel te vertrouwen is maar hij is nog erg jong en dus nog niet doorgereden.
SuusKiiss schreef:Ik ben er nog ff 5 minuten.. Mijn vader heeft een MSN, Bokt, Internet limiet ingesteld... Nou kan ik nog maar 5 minuten...
Ik ga zaterdag naar de Ikea... en zondag naar de manege ff en naar de verjaardag van mn oma...
hestejente schreef:@ Suus: ik wil ook naar Ikea! Daar hebben ze een dekbed voor maar 4 euro en die heb ik nodig voor mijn dekjes. Maar het hele weekend zit alweer volgepland... Leuk dat je weer bij die paardjes bent geweest, ga jij ze nou ook verzorgen?
@ Anneke: op die foto zat ik er nog maar net op, op dat enorme beestWat een knopjes zitten er op zeg, en dan moet je ook nog eens twee keer zo veel teugels vasthouden... hij deed af en toe een beetje onrustig, in de wei ernaast stond namelijk een knappe merrie waar hij in het begin even naar moest brullen
Wat zijn houding betreft, hij ging daar net effe harder dan ik wilde, ik was nog aan het uitvogelen hoe ik hem moest besturen zeg maar. Hij heeft grand prix gelopen schijnt, da's best even wennen voor een dressuurnitwit als ik
Zo bleek dat hij al aangaloppeert als je 'm aait met je buitenbeen. Hij reageerde echt overal op, gaaffffff
zou ik nou ook wel eens willen doen
maar is dat je bijrijdpaard of niet? _Anneke_ schreef:Via Ebuddy of niet??? Op bokt en internet trouwens niet!!Alleen op MSNSuusKiiss schreef:Ik ben er nog ff 5 minuten.. Mijn vader heeft een MSN, Bokt, Internet limiet ingesteld... Nou kan ik nog maar 5 minuten...
Ik ga zaterdag naar de Ikea... en zondag naar de manege ff en naar de verjaardag van mn oma...
ik weet er allles van.. mijn vader heeft dat ook gedaan.. maar ik ben er achter gekomen dat msn het dan nog wel doeet
SuusKiiss schreef:Via Ebuddy of niet??? Op bokt en internet trouwens niet!!Alleen op MSN[/quote]ik weet er allles van.. mijn vader heeft dat ook gedaan.. maar ik ben er achter gekomen dat msn het dan nog wel doeet
mAnDyXX schreef:zo ben ik ook weer!
@Anneke wel fijn dat jij dat idd niet bent wel jammer voor haar dat zei nu in het ziekenhuis ligt!
Wil je trouwens je tampasta nog haha??
_Anneke_ schreef:mAnDyXX schreef:zo ben ik ook weer!
@Anneke wel fijn dat jij dat idd niet bent wel jammer voor haar dat zei nu in het ziekenhuis ligt!
Wil je trouwens je tampasta nog haha??
hahah het is niet haar zelf,, zij is namelijk in engeland, maar t is dr vader.
hih als je de tampasta lekker vind mag je m wel houde hoor
_Anneke_ schreef:SuusKiiss schreef:Via Ebuddy of niet??? Op bokt en internet trouwens niet!!Alleen op MSNik weet er allles van.. mijn vader heeft dat ook gedaan.. maar ik ben er achter gekomen dat msn het dan nog wel doeet
_Anneke_ schreef:whahah @suus: dat in de onderschrift is echt grappigg!

die zondag dat we afspreken, zullen we dan ook wat gaan maken?

Ze hebben wel roze longeerlijnen maar geen roze 'longeerbitstukjes'
dan doen we daarvan maar zwart
Dat zie je toch niet want het hoofdstel is toch ook zwart? 

was echt superleuk! de jongens waren banger dan me vriendin en ik

wij gaan hem ook kopen