Nicole1995 schreef:Uiteraard,zelf gebakken appeltaart is dat goed?
Jammie, superlekker
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Nicole1995 schreef:Uiteraard,zelf gebakken appeltaart is dat goed?

winnitou schreef:Je weet dat dat wat anders is!!!!!. Je hebt het zelf ervaren.......

xan schreef:winnitou schreef:Je weet dat dat wat anders is!!!!!. Je hebt het zelf ervaren.......
Ja dat weet ik, maar bij de BR mag je niet met je eigen paard komen. En daar wil ik
het wel graag goed op leren.
En om dan ook nog eens lessen te gaan nemen, dat kost me nu ff teveel hoor.
Moet ook nog iets van mijn salaris overhouden.

xan schreef:Hemeltje wat gaan we snel.
En dat zonder meelen en liquita !!!

winnitou schreef:Als je nog appels wilt hebben, heb een boom vol. Heb vandaag iets van 2 1/2 liter appelmoes staan koken.

Nicole1995 schreef:Nou,zeker zeg.Ik moet ff inkomen in het Bokt gebeuren maar in eens staan er weer berichtjes bij.Gaat het normaal altijd zo snel of sneller dus?
xan schreef:winnitou schreef:Als je nog appels wilt hebben, heb een boom vol. Heb vandaag iets van 2 1/2 liter appelmoes staan koken.
Geef NoNo morgen maar een appeltje.

winnitou schreef:Nicole1995 schreef:Getsie zo veel muizen?Hoe kan dat nou op een camping?
Boscamping-bosmuizen. Voldoende voedsel, (veel eikeltjes e.d.) en na 6 weken zijn de jongen al geslachtsrijp, draagtijd ook erg kort, een stuk of 6 tot 8 jonkies (als het er niet meer zijn) en dat gaat maar door......

winnitou schreef:Nicole1995 schreef:Whaaa,Quoten wat is dat nou weer,HELP ik krijg nachtmerries hiervan!!!!
Ze heeft de beschuitbus nodig!!!!

xan schreef:Nicole1995 schreef:Oh ja,ik snap hem Johan,mijn bloeddruk daalt alweer.
ha ha ik moet lachen om "Johan". Weet nu dat je Jo (johanna) bedoelt, maar dacht
eerst dat je het over een andere man ofzo had.![]()
![]()

xan schreef:winnitou schreef:Geef NoNo morgen maar een appeltje.
zal ik doen als ie niet weer in de stapmolen staat
meelen schreef:winnitou schreef:Boscamping-bosmuizen. Voldoende voedsel, (veel eikeltjes e.d.) en na 6 weken zijn de jongen al geslachtsrijp, draagtijd ook erg kort, een stuk of 6 tot 8 jonkies (als het er niet meer zijn) en dat gaat maar door......
Af en toe zit er toch ook zo'n eikel de hele avond naar je te gluren?

meelen schreef:Ik kreeg vandaag een mailtje van m'n werk dat ik volgende week alleen de Woensdag hoef over te werken. LEKKERRRRRRRRRRR

winnitou schreef:meelen schreef:Ik kreeg vandaag een mailtje van m'n werk dat ik volgende week alleen de Woensdag hoef over te werken. LEKKERRRRRRRRRRR
Dan heb je volgende week dus tijd om een buitenrit te maken