Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

xan schreef:De eerste haren komen er al weer op hoor. De genezing gaat goed.

winnitou schreef:Ik bedoel de schilvering voor op de borst.
winnitou schreef:Ga nu aan het volgende proefexamen beginnen, tot straks..
ATE schreef:LIQUITA schreef:Ik kwam vanmorgen op stal, en toen zag ik een vreemd paard is Ate's stal staan. Bij nader onderzoek bleek het Ate zelf te zijn, die zich als merrie had verkleed.
Helaas is de foto niet zo scherp, maar het is Ate echt.
![]()
ATE heb je al wat van de makelaar gehoord?
wat een ;ekker wijfie hehahahahahahahah hij ziet er leuk uit ja de mensen hadden een tegen bod gedaan nou je tegen bod ze willen denk ik toch de hoofdprijs hebben
ATE schreef:LIQUITA schreef:Ik kwam vanmorgen op stal, en toen zag ik een vreemd paard is Ate's stal staan. Bij nader onderzoek bleek het Ate zelf te zijn, die zich als merrie had verkleed.
Helaas is de foto niet zo scherp, maar het is Ate echt.
![]()
ATE heb je al wat van de makelaar gehoord?
wat een ;ekker wijfie hehahahahahahahah hij ziet er leuk uit ja de mensen hadden een tegen bod gedaan nou je tegen bod ze willen denk ik toch de hoofdprijs hebben
rockoo schreef:het is geen lekker wijffie maar een echte ruin.
winnitou schreef:@Chareno, zag jullie gisteren staan bij Hotting voor, of moest je naar de Maminette.

xan schreef:@ Winnitou,

xan schreef:hahaha, ik was nog niet klaar met mijn plaatjes, drukte op de verkeerde knop, heb hem snel verbeterd, maar niet snel genoeg hihi
.
winnitou schreef:Heb 20 proefexamens achter de rug. Moet nog een paar weetjes opzoeken en erin stampen en dan moet het wel lukken (hoop ik)
Morgen paard wassen en tuig schoonmaken (de kar is al gedaan)
kleding klaarhangen. En morgen niet vergeten de wekker te zetten voor zondag. Moeten 9.30 uur aanwezig zijn bij de Zaanse Ruiters. En wij moeten vanaf Knollendam met paard en wagen, dus eerst paard en wagen klaarzetten, inspannen, rijden naar de ZR, uitspannen tuig en paard netjkes maken en dan kan het feest beginnen ( in onze apepakkies). Nog 2 nachten slapen.
????? Ik zou geen oog dicht doen.
meelen schreef:
Verrek, da's ONS eigen paard en andere Bokkers, wat zien ze er mooi uit. Ik moet er helemaal van huilen.
Dag TARA, wat ben je mooi.
Het begin van een mooie dag.
ATE schreef:meelen ik vind de foto s prachtig hoor was erg gezellie gisteren bij hannie en rene hun trouwen ga me zo aan kleden en naar de manege vanmiddag laat een rondje dijk rijden