Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Heel veel sterkte en gecondoleerd
Ik schrok me echt rot toen je belde en zei dat hij misschien dood was, ik hoopte zo dat het niet Travers zou zijn. Het moet echt vreselijk zijn om je kat zo terug te moeten zien
Nogmaals sterkte!! 
), 10 november was ie gedaan en gister weer een nieuwe en eind oktober was ie geent en deze maand gaat hij gewoon met de groep mee nog een keer.
) 
links is erger als rechts .

zal het dan onze paarden hun jaar worden
kekaro schreef:Niet doen hoor! Als hij eind oktober geent is (ik neem aan tegen influenza enzo) NIET nu weer enten! Daar moet echt MINSTENS 4 maanden tussen zitten! (heb ik me laten vertellen) Mijn paard was in december geent, en kwam in maart hier naar Nederland. In April werd er hier geent, en toen mocht ze ook nog NIET, dus er moet nog meer tussen zitten dan 4 maanden, misschien wel 5, of6! Vraag het asjeblieft even na voor je hem zomaar laat enten....goeiemorgen
wat vreselijk flauw zeg dat je nu nog 2 weken kranten moet doen!
je vroeg gister idd wanneer amigo ontwormd was (heb ook netjes geantwoord hoor), 10 november was ie gedaan en gister weer een nieuwe en eind oktober was ie geent en deze maand gaat hij gewoon met de groep mee nog een keer.
hij krijgt even een kuurtje tegen de diarree, die komt hoogstwaarschijnlijk van het vele goeie eten (met name de brokjes)

Ben benieuwd in wat voor staat hij is.... Maar ja, brengt toch nog wel wat op op marktplaats als ik hem opgeknapt heb, want het was echt een dure fiets... 
Sterkte!
gecondoleerd! Zielig hoor. Sterkte!
Dabo schreef:kekaro schreef:Niet doen hoor! Als hij eind oktober geent is (ik neem aan tegen influenza enzo) NIET nu weer enten! Daar moet echt MINSTENS 4 maanden tussen zitten! (heb ik me laten vertellen) Mijn paard was in december geent, en kwam in maart hier naar Nederland. In April werd er hier geent, en toen mocht ze ook nog NIET, dus er moet nog meer tussen zitten dan 4 maanden, misschien wel 5, of6! Vraag het asjeblieft even na voor je hem zomaar laat enten....goeiemorgen
wat vreselijk flauw zeg dat je nu nog 2 weken kranten moet doen!
je vroeg gister idd wanneer amigo ontwormd was (heb ook netjes geantwoord hoor), 10 november was ie gedaan en gister weer een nieuwe en eind oktober was ie geent en deze maand gaat hij gewoon met de groep mee nog een keer.
hij krijgt even een kuurtje tegen de diarree, die komt hoogstwaarschijnlijk van het vele goeie eten (met name de brokjes)
Marjan, dat is echt stinkmodder, dat je die kranten NOG 2 weken moet doen? Komen ze daar NU pas mee, dat je schriftelijk had moeten opzeggen?? Hadden ze dat niet kunnen zeggen toen je mondeling opzei..? (of opzegde)?
Van mij hadden ze dus ook de boom ingekund!
Ik had graag morgen met je mee gegaan, maar ik moet mogen naar het politieburo in Amere!! Jaren geleden is mijn nieuwe (spiksplinternieuwe) fiets gejat, en die is teruggevonden, en ik krijg hem terug!Ben benieuwd in wat voor staat hij is.... Maar ja, brengt toch nog wel wat op op marktplaats als ik hem opgeknapt heb, want het was echt een dure fiets...
Voor jou ook stinkmodder, Brenda! Vertel je baas wel dat je die beide armen nodig hebt voor je werk, en als je nu geen stapje terug doet, ook JIJ straks in de ziektewet loopt!! Dan piept ie wel anders denk ikSterkte!
Ahh Karin... nou weer een ratje dood...gecondoleerd! Zielig hoor. Sterkte!
Wel fijn dat het goed met Sinton gaat!
En jij ook Shir.. beetje kunnen slapen vannacht? Hoe is Thimo nu..?
en als bo gaat rennen moet ik los laten door de pijn. en ik laat niet gauw los maar als je pijn heb laat je wel los echt waar.
dat is wel weer een goed begin natuurlijk en de kids gaan ook goed alleen de kleine huisdieren even niet 
kekaro schreef:oh bedankt ellen dat wist ik niet !
ik zal het voor de zekerheid even vragen/zeggen, hoewel ze weet dat hij in oktober gedaan is.
ja inderdaad ben ik heel blij dat het met amigo en sinton heel goed gaatdat is wel weer een goed begin natuurlijk en de kids gaan ook goed alleen de kleine huisdieren even niet
ik heb eerder twee ratten gehad en toen de een ging ging de ander twee dagen later ook, ik heb net het hok gedesinfecteerd en schone bodembedekking erin, schoon water en ander etensbakje met de hoop dat de ander het wel volhoud.
brenda hoe kom je aan zo'n ontsteking ? eentonige beweging of te zware belasting ofzo ?
pascha7 schreef:zware belasting en je spieren worden op een gegeven moment tedik voor 1 of ander buisje wat daar loopt en als het niet over gaat dan moet ik het open laten snijden
kekaro schreef:pascha7 schreef:zware belasting en je spieren worden op een gegeven moment tedik voor 1 of ander buisje wat daar loopt en als het niet over gaat dan moet ik het open laten snijden
AUW ! dat klinkt niet fijn, dus het knelt gewoon helemaal af....dan lijkt elke beweging me idd pijnlijk
Zirano schreef:Brenda ik had het je toch al gezegd dat het een peesschede ontsteking was,ontstekingsremmers en niet laten snijden hoor want dat komt later weer terug.Ijsen en medicijnen dan gaat het goed en rust is belangrijk zodra je thuis bent.
ben er wel heel erg van geschrokken hoor vooral na wat de dokter zij wat ik er alemaal aan over kon houden