stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dabo

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 23:07

Welterusten Karin!
Gaat het trouwens goed met Sinton? Begint ie al een beetje te wennen?

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 23:12

Ik heb een wattenhoofd. Moet werken aan die mega grote/saaie klus maar kan me er niet op concentreren. Denk steeds aan Traver.... hoe hij daar lag: koud en keihard. Vraag me steeds af hoe t is gegaan en vooral of hij veel pijn had. Het doet me meer pijn dan in in kon schatten.
Wel heel fijn vond ik dat op de site vd dierenambulance nu zijn naam staat en hij niet langer die annonieme cyper is!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 23:25

Agos Shirley... ik kan het me voorstellen hoor, zo'n dier is toch deel van je leven! Veel sterkte de komende tijd...

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 00:08

Hoe gaat het nou met jou en Thimo Shir? Ik vind het echt vreselijk van Travers Verdrietig Heel veel sterkte en gecondoleerd Ach gut Ik schrok me echt rot toen je belde en zei dat hij misschien dood was, ik hoopte zo dat het niet Travers zou zijn. Het moet echt vreselijk zijn om je kat zo terug te moeten zien Verdrietig Nogmaals sterkte!!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 00:10

Trusten allemaal!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 06:24

Zo Annemieke dat was weer een latertje voor je.Goedemorgen allemaal.Ellen meestal combineer ik het,want boerderij morgan ligt vlak bij Ooteman en de opfok van Zirano,ik ga er morgen heen dus roept u maar wanneer je wilt.(ik ga 1 keer per week naar Zirano toe.
Het is giga snertweer,je deur waait bijna uit de auto,dus knudde met kranten maar ja de laatste loodjes he,krijg ik net te horen dat ik schriftelijk moest opzeggen us nog twee weken langer die kranten moet doen,als ze zo flauw doen denk ik dat ik mij heeeeeel vaak ziek meld(komt die tijd ook wel door).De weersverwachting voorspelt ook niet veel goeds,er is maar 10%kans op zon hopelijk is die 10% dan hier,de wind blijft echt stormachtig,dus paardenwandelaars heel veel sterkte,alhoewel Ilion gewoon weet dat zijn bazin het voor zijn bestwil doet en liever zelf die dagelijkse wandeling van 1 uur ook liever niet heeft.Karin ik had het geloof ik al gevraagd wanneer was Amigo voor het laatst ontwormd?

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 07:08

goeiemorgen Lachen
wat vreselijk flauw zeg dat je nu nog 2 weken kranten moet doen!

je vroeg gister idd wanneer amigo ontwormd was (heb ook netjes geantwoord hoor Tong uitsteken ), 10 november was ie gedaan en gister weer een nieuwe en eind oktober was ie geent en deze maand gaat hij gewoon met de groep mee nog een keer.
hij krijgt even een kuurtje tegen de diarree, die komt hoogstwaarschijnlijk van het vele goeie eten (met name de brokjes Lachen )

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 07:11

ellen het gaat trouwens heel goed met sinton hoor!
in mijn ogen voelt hij zich zeker al meer op zijn gemak,
hij weet precies welke stal van hem is en loopt relaxt over het erf.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 07:25

JA,vaak moeten ze even wennen aanveulenbrok,ik hoop dat het snel over gaat die diarree van de week was hij al wat sloom,nu weten we waarom.Ik zal hem morgen even lekker knuffelen voor je.Nu ga ik lekker nog even een uurtje slapen,net thuis alles gestofzogen en een was gestreken.Ik was een beetje achter met lezen gisteren de hele dag bezig geweest er was een malloot die de bumper van de taxi afgereden had en doorgereden is dus dader op het kerkhof,dus achter onderdelen aan tussen het werk door.Dus straks maar even bijlezen.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 07:30

slaap lekker nog even !

knuffels heeft amigo nooit genoeg Knipoog
ik ga zaterdag of zondag weer even die kant op, denk zaterdag want ook ik wil weer eens langs ooteman Haha!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-07 10:06

goede morgen
ik kom net bij de huisarts vandaan en heb aan bijde kanten een peesontstekking zitten in me pols Boos! links is erger als rechts .
heb nu medicijnen en ontstekingsremmers Verdrietig
en moet 2 stapjes terug doen in me werk. ik weet niet hoe want me colega ligt nogsteeds met een hersenschudding thuis want die heb ong 3 weken geleden een ongeluk gehad met dr paard en die mag van geluk spreken dat ze nog leeft want ze kwam onder dr paard terecht. en zij kon dr niks aan doen het paard schrok ergens van. en dus kan ze er ook niks aan doen dat ze nog thuis op bed ligt Verdrietig
pfffffff moeilijk moeilijk moeilijk.
hoop dat me baas het snapt dat ik een stapje terug MOET doen. ik heb ook geen zin om me leven lang straks met pijn in me hand en armen tehouden.
Laatst bijgewerkt door brenpasbeau op 04-01-07 10:08, in het totaal 1 keer bewerkt

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 10:07

nou dat gaat lekker....1 van mijn 2 ratten is dood !
(staan in de schuur en gisteravond kwam hij nog gewoon zijn broodje halen, ik ga ze net brokkies brengen en helaas....)
hij is 2 jaar en 3 maanden geworden.
eerst de poes nu de rat Boos!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-07 10:09

het gaat lekker zo Verdrietig
sterkte
en dan maar sterkte voor iedereen die het nodig heb Knipoog

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 10:12

Oh Brenda je was er al bang voor zei je gisteravond,
jij ook sterkte! idd voor iedereen die het nodig heeft dan maar....het lijkt nog niet echt op een heel goed begin van het nieuwe jaar.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-07 10:14

zie je wel dit wrdt me jaar ook niet Boos! zal het dan onze paarden hun jaar worden
we hopen het maar Tong uitsteken

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 10:37

kekaro schreef:
goeiemorgen Lachen

je vroeg gister idd wanneer amigo ontwormd was (heb ook netjes geantwoord hoor Tong uitsteken ), 10 november was ie gedaan en gister weer een nieuwe en eind oktober was ie geent en deze maand gaat hij gewoon met de groep mee nog een keer.
hij krijgt even een kuurtje tegen de diarree, die komt hoogstwaarschijnlijk van het vele goeie eten (met name de brokjes Lachen )
Niet doen hoor! Als hij eind oktober geent is (ik neem aan tegen influenza enzo) NIET nu weer enten! Daar moet echt MINSTENS 4 maanden tussen zitten! (heb ik me laten vertellen) Mijn paard was in december geent, en kwam in maart hier naar Nederland. In April werd er hier geent, en toen mocht ze ook nog NIET, dus er moet nog meer tussen zitten dan 4 maanden, misschien wel 5, of6! Vraag het asjeblieft even na voor je hem zomaar laat enten.... Haha!

Marjan, dat is echt klote, dat je die kranten NOG 2 weken moet doen? Komen ze daar NU pas mee, dat je schriftelijk had moeten opzeggen?? Hadden ze dat niet kunnen zeggen toen je mondeling opzei..? (of opzegde)?
Van mij hadden ze dus ook de boom ingekund! Boos!
Ik had graag morgen met je mee gegaan, maar ik moet mogen naar het politieburo in Amere!! Jaren geleden is mijn nieuwe (spiksplinternieuwe) fiets gejat, en die is teruggevonden, en ik krijg hem terug! Haha! Ben benieuwd in wat voor staat hij is.... Maar ja, brengt toch nog wel wat op op marktplaats als ik hem opgeknapt heb, want het was echt een dure fiets... Haha!

Voor jou ook klote, Brenda! Vertel je baas wel dat je die beide armen nodig hebt voor je werk, en als je nu geen stapje terug doet, ook JIJ straks in de ziektewet loopt!! Dan piept ie wel anders denk ik Haha! Sterkte!

Ahh Karin... nou weer een ratje dood... Verdrietig gecondoleerd! Zielig hoor. Sterkte!
Wel fijn dat het goed met Sinton gaat! Haha!

En jij ook Shir.. beetje kunnen slapen vannacht? Hoe is Thimo nu..?

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-07 10:41

Dabo schreef:
kekaro schreef:
goeiemorgen Lachen

Niet doen hoor! Als hij eind oktober geent is (ik neem aan tegen influenza enzo) NIET nu weer enten! Daar moet echt MINSTENS 4 maanden tussen zitten! (heb ik me laten vertellen) Mijn paard was in december geent, en kwam in maart hier naar Nederland. In April werd er hier geent, en toen mocht ze ook nog NIET, dus er moet nog meer tussen zitten dan 4 maanden, misschien wel 5, of6! Vraag het asjeblieft even na voor je hem zomaar laat enten.... Haha!

Marjan, dat is echt stinkmodder, dat je die kranten NOG 2 weken moet doen? Komen ze daar NU pas mee, dat je schriftelijk had moeten opzeggen?? Hadden ze dat niet kunnen zeggen toen je mondeling opzei..? (of opzegde)?
Van mij hadden ze dus ook de boom ingekund! Boos!
Ik had graag morgen met je mee gegaan, maar ik moet mogen naar het politieburo in Amere!! Jaren geleden is mijn nieuwe (spiksplinternieuwe) fiets gejat, en die is teruggevonden, en ik krijg hem terug! Haha! Ben benieuwd in wat voor staat hij is.... Maar ja, brengt toch nog wel wat op op marktplaats als ik hem opgeknapt heb, want het was echt een dure fiets... Haha!

Voor jou ook stinkmodder, Brenda! Vertel je baas wel dat je die beide armen nodig hebt voor je werk, en als je nu geen stapje terug doet, ook JIJ straks in de ziektewet loopt!! Dan piept ie wel anders denk ik Haha! Sterkte!

Ahh Karin... nou weer een ratje dood... Verdrietig gecondoleerd! Zielig hoor. Sterkte!
Wel fijn dat het goed met Sinton gaat! Haha!

En jij ook Shir.. beetje kunnen slapen vannacht? Hoe is Thimo nu..?

ik moet wel een stapje terug doen want anders loop ik er over een half jaar nog mee en dit is geen pretje die pijn kan niet eens normaal me paard rijden Boos! en als bo gaat rennen moet ik los laten door de pijn. en ik laat niet gauw los maar als je pijn heb laat je wel los echt waar.
pijn is niet fijn en vooral niet als je je vinger beweegt en door de grond heen zakt van de pijn. zelfs het type doet me verschrikkelijk veel pijn

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 11:10

oh bedankt ellen dat wist ik niet !
ik zal het voor de zekerheid even vragen/zeggen, hoewel ze weet dat hij in oktober gedaan is.

ja inderdaad ben ik heel blij dat het met amigo en sinton heel goed gaat Haha! dat is wel weer een goed begin natuurlijk en de kids gaan ook goed alleen de kleine huisdieren even niet Boos!
ik heb eerder twee ratten gehad en toen de een ging ging de ander twee dagen later ook, ik heb net het hok gedesinfecteerd en schone bodembedekking erin, schoon water en ander etensbakje met de hoop dat de ander het wel volhoud.

brenda hoe kom je aan zo'n ontsteking ? eentonige beweging of te zware belasting ofzo ?

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-07 11:20

kekaro schreef:
oh bedankt ellen dat wist ik niet !
ik zal het voor de zekerheid even vragen/zeggen, hoewel ze weet dat hij in oktober gedaan is.

ja inderdaad ben ik heel blij dat het met amigo en sinton heel goed gaat Haha! dat is wel weer een goed begin natuurlijk en de kids gaan ook goed alleen de kleine huisdieren even niet Boos!
ik heb eerder twee ratten gehad en toen de een ging ging de ander twee dagen later ook, ik heb net het hok gedesinfecteerd en schone bodembedekking erin, schoon water en ander etensbakje met de hoop dat de ander het wel volhoud.

brenda hoe kom je aan zo'n ontsteking ? eentonige beweging of te zware belasting ofzo ?

zware belasting en je spieren worden op een gegeven moment tedik voor 1 of ander buisje wat daar loopt en als het niet over gaat dan moet ik het open laten snijden Verdrietig

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 11:23

oh nog even een praktische vraag....misschien weten jullie dat wel hier Haha!
ik wil mijn e rijbewijs gaan halen, waar is dat betaalbaar en goed ?
ben al even op internet aan het rondkijken geweest maar er zijn zoveel aanbieders...

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-07 11:24

bij rijschool vergulik heb ik me rijbewijs gehaald en was betaald baar

Rijschool: Autorijschool F. Van Gulik Email X
Adres: BUIKSLOTERDK 445 Telefoon: 020-6314757
Postcode: 1034ZB Examenplaats: Zaandam
Plaats: Amsterdam Categorien: Autorijschool
Sleutelwoorden: rijschool Zaandam, autorijlessen, rijschool,
rijscholen Zaandam

http://rijschoolzaandam.degoedkoopsterijschool.nl/
Laatst bijgewerkt door brenpasbeau op 04-01-07 11:26, in het totaal 1 keer bewerkt

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 11:25

pascha7 schreef:
zware belasting en je spieren worden op een gegeven moment tedik voor 1 of ander buisje wat daar loopt en als het niet over gaat dan moet ik het open laten snijden Verdrietig

AUW ! dat klinkt niet fijn, dus het knelt gewoon helemaal af....dan lijkt elke beweging me idd pijnlijk Ziek

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 11:26

Brenda ik had het je toch al gezegd dat het een peesschede ontsteking was,ontstekingsremmers en niet laten snijden hoor want dat komt later weer terug.Ijsen en medicijnen dan gaat het goed en rust is belangrijk zodra je thuis bent.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-07 11:27

kekaro schreef:
pascha7 schreef:

AUW ! dat klinkt niet fijn, dus het knelt gewoon helemaal af....dan lijkt elke beweging me idd pijnlijk Ziek

ja het knelt verschrikkelijk af en als ik het dus zou verwaarlozen dna zou het wel fout aflopen

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-07 11:29

Zirano schreef:
Brenda ik had het je toch al gezegd dat het een peesschede ontsteking was,ontstekingsremmers en niet laten snijden hoor want dat komt later weer terug.Ijsen en medicijnen dan gaat het goed en rust is belangrijk zodra je thuis bent.

ja ik moet 12 keer koelen en 3 keer per dag medicijnen nemen en als ik dat niet doe dan kan het fout aflopen Verdrietig ben er wel heel erg van geschrokken hoor vooral na wat de dokter zij wat ik er alemaal aan over kon houden