Goed zeg
(Die
was eigenlijk omdat ik nu gemiddeld een 5,1 sta voor Engels
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Goed zeg
(Die
was eigenlijk omdat ik nu gemiddeld een 5,1 sta voor Engels
)
woehoe!

wilde je niet in rijden, met de kleintjes heb ik een rondje vijver gedaan en voor jullie had ik de keus, als het door was gegaan was je echt niet blij.

en dus ook weer naar beneden. Ik vond het doodseng, maar ben overgehaald (en ach waarom ook niet) door mensen die wel al langer skieden. En dat vond ik toch wel even kicken.
en het juryhokje was ook even eng, achter in de bak had hij neiging om uit te wijken/terug te vallen en op het einde te gaan sprinten en ach, arm paard
Met het klappen was het helemaal doodseng en stond hij uiteraard aan de andere kant van de bak in toptempo. Toen ik hem terughad klapte Aad vrolijk verder: 'tja hij moet er toch aan wennen
' Oh, arm peerd was gestressd, maar goed. Wel een derde plaats

Dan rijd er nog één op zaterdag, die doet er iets mee, maar kan niet altijd. Wat Kristien hier zo mooi op zei: Hoe minder hij doet, hoe vervelender hij wordt. Toen gingen we lessen. Eerst lekker stappen, dat doe ie tegenwoordig steeds leuker. Hij was ook best braaf en Kristien vertelde alvast het trucje dat ik kon toe gaan passen als zijn stuur zoek raakte. Het is vast banketstaaf, maar mijn binnenhand heel hoog zetten zodat ik streng inwerkte was het trucje.
Weer op de hoefslag ging hij weer rennen, maar dat maakt niet uit. Heb hem wel duizend keer van de hoefslag gestuurd, en dan weer volte en op de hoefslag. Klinkt zo simpel, maar ik ben nu nog aan het nadenken hoe het ook alweer moet.