Ik zoek en vind gewoon heel veel afleiding in zondag: schmink, pakken, muziek. Daardoor denk ik even vrijdag voorbij, best lekker jezelf zo voor de gek houden.
En, staan de paardjes buiten? Ik heb de gordijnen nog dicht, geen idee wat voor weer het is dus.
Zeker, alleen Ron had dat verwacht Merce zei dat vandaag de startlijsten online zouden komen. En volgens mij kan Manuela niet lezen, aangezien ze nu op de blog vraagt, wanneer het bekend wordt gemaakt als je mag helpen
Weet ik, wij zijn zo blij dat Noes ook meedoet. Hoeven wij ons zondagmorgen alleen maar zorgen te maken om Saar. En ik heb al gevraagd of wij na hun mogen, omdat ik denk dat ze niet blij zullen zijn met een roze Bertus.
Hahaha Bertus roze? Merce zei maandagavond dat ze dinsdag de lijsten online zou zetten, dus ik zit ook elke dag te kijken, ben ook erg benieuwd wie er allemaal mee doen.
Die email komt pas eind deze maand, begin volgende maand denk ik Esmee ...
Moest wel meteen denken aan alle ophef die er was omdat een schapenboer zijn schapen reclame liet lopen en paardenverkopers die paarden met TK op hun rug op het land zetten. Ben benieuwd of ze de dierenpolitie op hun dak krijgen omdat er 2 witte pony's met roze in de wei staan. Maar zo erg gaan we het niet maken hoor, het is maar een klein potje schmink.