Zo nog even een kort rijverslagje. Gisteren erg veel last van mijn schouderblessure die er al bijna 2 jaar zit aangezien ik de afgelopen dagen nogal had lopen sjouwen op mijn werk. Dus ik kon met geen mogelijkheid kracht of druk op mijn linkerschouder/arm/hand hebben. Ik hoopte dus op een paard wat van zichzelf al wat lichter in de hand is maar ik stond weer ingedeeld op Raffinee. Nou is dat een grote schat, maar ook wel een hangerige, vasthoudende schat de eerste 20 minuten van je les. Dus gelukkig kunnen ruilen met een lief lesgenootje die hem wel eens wilde proberen en toen zat ik op Patou. Die heeft een los bekkie, dus dat was een stuk fijner voor mijn schouder. Eerst nog even de nieuwe aanwinst bekeken, en gelijk helemaal verkocht. Wat een lief schatje, die nieuwe merrie
. Toen ik tegen H. zei dat ik het een leuk dier vond, zei ze "mooi dan zit jij er volgende week op". Hihi erg fijn, want dat paard heeft nog geen conditie, dus die zal veel moeten uitrusten tussendoor, en dan geef ik tenminste mijn schouder ook voldoende rust
.
Toen de les begon gewoon maar gaan rijden, maar als snel bleek dat voorwaarts-neerwaarts uitschuiven toch niet helemaal lukte met die schouder, iets wat mevrouw Patou natuurlijk gelijk doorhad. Tsja en als je niet op 2 teugels kunt rijden krijg je je paard nooit helemaal lekker voor elkaar. Dus alleen maar op 2 benen gewerkt, wat opzich niet tegenviel maarja in mijn ogen is een les dan toch al niet meer helemaal geslaagd.
Volgende week benieuwd of ik echt op die nieuwe mag, zou het in ieder geval erg leuk vinden 
Voor iedereen die nog op veulens wacht: veel succes en geduld toegewenst!! Het lijkt mij echt zenuwslopend om zoveel geduld op te moeten brengen