Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Zolang ik maar geen onvoldoendes haalde en braaf zelf de briefjes schreef als ik er weer eens niet was geweest was er niks aan de hand

haha, lekkere warme.. bruin met roze (en nog een leuk kleurtje iets van oranje), past weer bij me rijbroek haha. en de dvd's the devil wears prada, ze zeggen dat ie echt heel leuk is, dus ben benieuwd
en babel, die kende ik niet maar die heeft de global award ofzo gewonnen voor beste film van 2007 dus dat zal ook wel een goeie film zijn 
Kom je ook?

x_kelsey_x schreef:@Roos: ik heb sokken van Stapphorse gekregenhaha, lekkere warme.. bruin met roze (en nog een leuk kleurtje iets van oranje), past weer bij me rijbroek haha. en de dvd's the devil wears prada, ze zeggen dat ie echt heel leuk is, dus ben benieuwd
en babel, die kende ik niet maar die heeft de global award ofzo gewonnen voor beste film van 2007 dus dat zal ook wel een goeie film zijn
@Mandy: asjeblieftKom je ook?
AnnemiekvM schreef:Mij ook! Normaal heb ik er nog 3 dagen last van, maar ik kan me nog steeds soepel bewegen hihi. Ik zo trouwens nog best een chocolaatje lusten!
erruhg lekker 

)..