Trouwens, volgen mij ben ik ook nog de helft vergeten

En, we gaan morgen weer rijden en hebben nog geen eens gegokt op wie we rijden. Ik denk dat ik op Manda moet en Sas jij mag op Djolly.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
antoinetje schreef:Anders moet je voor straf van de zomer op cursus bij me komen
kooslover schreef:Het jachtseizoen is geopend!
kooslover schreef:Jopiejj Wendy: De hele zomer studeren onder streng toezicht van Antoinette!
Mariet schreef:Engels is toch wel het makkelijkste vak wat er bestaat
antoinetje schreef:kooslover schreef:Jopiejj Wendy: De hele zomer studeren onder streng toezicht van Antoinette!
Nee, Wendy hoeft toch niet te slagen voor Engels?? dat geld alleen maar voor Fenna die zich verdacht stil houd, zou ze echt aan het studeren zijn??
@ Mariet, veel plezier bij de film, keep us in touch en foto's van 'je vriend' zijn ook van harte welkom!
kooslover schreef:Kijk gs dat vond ik nou nooit zo bijzonder moeilijk. (Over Engels wil ik het niet hebben... Over Natuurkunde al helemaal nietJe leest gs een beetje door, bekijkt de bronnen goed en zuigt vervolgens de hele toets uit je duim met een beetje behulp van wat je onthouden hebt uit het boek en waarvan je denkt dat dat wel bij de vraag past. Ook al is dat dan niet het antwoord, dan laat je nog even zien dat je wel degelijk geleerd hebt
Werkte meestal wel goed