Manege Veldt

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

tjaan_

Re: Manege Veldt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 19:31

l0rdJ schreef:
tjaan_ schreef:

annique... ik wordt er echt hondsdol van al dat gezeur in topics Boos!..
dat meisje heeft alleen maar lol met haar shetje.. en wou gewoon aan bokt laten zien wat een droppie haar shetje is...

sorry maar al dat gezeur maakt bokt een stuk minder leuk Knipoog...

verder ferro is nog steeds niet beter Boos!..
en ik ben van plan te gaan verhuizen...
het is allemaal leuk en aardig.. maar ik zie het verschil niet tussen een goedkoop stalletje of een manege van 225 ??
of het doorgaat zien we wel weer... haha Tong uitsteken
heb het namelijk al zovaak gezecht Tong uitsteken

xxx

kijk je mag er best moe van worden, maar ik word er gewoon moe van dat dat steigeren aanleren een hype aan het worden is, kijk ik heb er geen problemen mee, de merrie bij ons op stal kan het ook. maar het kan een stuk vriendelijker, en dat word haar geprobeed te vertellen. het is trouwens niet eens haar paard en zei zit er niet eens op, tuurlijk is het banketstaaf voor dat meisje, maar ik zou als paard ook niet in me mond getrokken willen worden, ja dan ga ik uiteindelijk ook wel omhoog. Er zijn haar meerdere tips gegeven, en het is aan haar wat ze er mee doet. ik hield me der verder al buiten in dat topic.

dat is mijn mening, en daar hoeft verders niemand het mee eens te zijn, ieder zijn eigen manier

t is gewoon zo dat er steeds gezecht wordt bah misselijk bla bla.. er wordt nooit uitgelecht wrom het dan verkeerd is.. bokt sslaat altijd te snel op tilt omdat zogenaamd iedereen het beter weet ..

jammer Boos!...

@ meelen.. neuh be niet depri of toch wel ?
geen id iig wordt ik er niet goed van vanmiddag weer ruzie gehad op de manege.. mocht me paard niet eens even los laten staan om hem te laten rollen... want vast doet ie het niet.. en hij loopt nooit weg :S.. zag het probleem dus echt niet.. nou moet ik dat mens zoiezo al niet.. veelste snel op der tenen getrapt en ze kan zogenaamd alles beter...

en ik wordt niet goed van die benen van ferro Boos!...

njaah da was het wel ff Lachen
xx

tjaan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 19:37

even een update...

ferro loopt gelukkig een stuk beter dan 2 dagen geleden Lachen... heb even met hem over de dijk gestapt en weer lekker zen beentje verzorgt Lachen...

dus komt wel weer goed denk ik Lachen
misschien heeft ie gewoon een mis stapje gemaakt Lachen

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 21:40

Gelukkig jana, dat het beter gaat!
nu maar hopen, dat hij lekker opknapt:)

@LIQUITA, ben blij dat je ze leuk vind!

Marl1tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 22:11

Even overgehopt vanuit het andere manege Veldt-topic (waar ik lang lang geleden weleens heb gepost) en wel om de volgende reden:

Ik was gister even op manege Veldt en ik ben me dood geschrokken, wat is alles veranderd zeg!!! Ongelooflijk! Nou was ik er echt al jaren niet meer geweest, maar nu reed ik langs met een vriendinnetje van me die vroeger ook daar reed en we dachten, kom eens ff kijken...

Ik kon maar 1 overeenkomst ontdekken en dat is dat er og steeds hordes meisjes rondlopen zo overdag in de vakantie Haha! Knipoog (en dat deed ik zelf vroeger ook) Knipoog Haha! Verder viel het me op, dat er nog maar 1 naam was die ik kende Kanu (of hoe je het ook schrijft) en dat er veel minder manegepaarden zijn dan vroeger?!?

Ook herkende ik namen van hier op bokt, lachen joh! Weet nu welk paard Liquita is, das dan wel grappig, loop je daar rond en dan bedenk je; 'hey die naam ken ik' en dat is dan van bokt... Leuk paard heb je trouwens Liquita! Haha!

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 22:28

heei marleen!
Nooit gedacht je hier tegen te komen!

Wat grappig dat je toch nog iets herkende, het is inderdaad heel erg veranderd!

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 23:24

@LIQUITA, ben blij dat je ze leuk vind![/quote]

Maaike (de vorige eigenaar van Nado) vond ze ook geweldig hoor Niekkie. Ik had de link naar haar gestuurd.
Verder was ze vanavond samen met haar vriend helemaal uit Brabant gekomen, om te kijken hoe en waar Nado nou terecht was gekomen. Ze keek haar ogen uit, zo groot vond ze het. Maar ook erg druk. (nu moet ik zeggen dat het vanavondook wel erg druk was) Ze heeft ook een kwartiertje meegereden in de les whahaha. Dat vond ze helemaal niks, met nog 12 anderen in de bak. Sanne heeft het toen weer over genomen, en ik moet zeggen......het ging best goed. Ik vind Erna best leuk les geven hoor. We hebben lekker gelachen.

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 23:26

Leuk dat is komen kijken, en dat de les zo goed ging!

ik ga nu lekker slapen, morgen weer vroeg der uit

sopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 23:27

Ik ga ook maar weer es meelezen..

Waarschijnlijk weten de meeste nu wel dat ik met Sara op Veldt stond. Vandaag zijn we verhuisd naar een nieuwe stal, tegenover veldt. Maak van de week nog wel wat foto's. Er is daar alleen nog geen bak dus kom ik nog steeds op Veldt om te rijden.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 23:28

Zo....lekker gewerkt vanavond!!!

Jullie hebben het netjes gehouden Knipoog , er is niet zo veel om bij te lezen.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 23:30

Marl1tje schreef:
Even overgehopt vanuit het andere manege Veldt-topic (waar ik lang lang geleden weleens heb gepost) en wel om de volgende reden:

Ik was gister even op manege Veldt en ik ben me dood geschrokken, wat is alles veranderd zeg!!! Ongelooflijk! Nou was ik er echt al jaren niet meer geweest, maar nu reed ik langs met een vriendinnetje van me die vroeger ook daar reed en we dachten, kom eens ff kijken...

Ik kon maar 1 overeenkomst ontdekken en dat is dat er og steeds hordes meisjes rondlopen zo overdag in de vakantie Haha! Knipoog (en dat deed ik zelf vroeger ook) Knipoog Haha! Verder viel het me op, dat er nog maar 1 naam was die ik kende Kanu (of hoe je het ook schrijft) en dat er veel minder manegepaarden zijn dan vroeger?!?

Ook herkende ik namen van hier op bokt, lachen joh! Weet nu welk paard Liquita is, das dan wel grappig, loop je daar rond en dan bedenk je; 'hey die naam ken ik' en dat is dan van bokt... Leuk paard heb je trouwens Liquita! Haha!

Thanks, ik ben ook erg blij met haar!!

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 23:35

sopper schreef:
Ik ga ook maar weer es meelezen..

Waarschijnlijk weten de meeste nu wel dat ik met Sara op Veldt stond. Vandaag zijn we verhuisd naar een nieuwe stal, tegenover veldt. Maak van de week nog wel wat foto's. Er is daar alleen nog geen bak dus kom ik nog steeds op Veldt om te rijden.

Hoi, ik heb je profiel even gekeken om te kijken wie je bent (maar ik weet het nu nog niet hahaha) Maar las dat je een dravertje hebt. Leuk hoor. Ik hoop dat je er meer succes mee zult hebben als Sanne (als je tenminste ook wedstrijden wilt rijden). Veel plezier met Sara.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 23:37

Marl1tje schreef:

Dood geschrokken nog wel. Klinkt niet erg positief.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 23:37

tjaan_ schreef:
geen id iig wordt ik er niet goed van vanmiddag weer ruzie gehad op de manege.. mocht me paard niet eens even los laten staan om hem te laten rollen... want vast doet ie het niet.. en hij loopt nooit weg :S.. zag het probleem dus echt niet.. nou moet ik dat mens zoiezo al niet.. veelste snel op der tenen getrapt en ze kan zogenaamd alles beter...

xx

Zo gek vind ik dat niet hoor, ik zou er ook niet blij mee zijn. Het blijven beesten en dus onberekenbaar, hij zal maar ergens van schrikken. Je hebt er niks aan als je achteraf moet zeggen "tja....dat doet hij anders nooit".

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 23:52

Ik geloof (ik weet het trouwens wel zeker) Dat als er iemand aan het rijden is, er zowiezo geen paarden los mogen.

tjaan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 00:02

LIQUITA schreef:
tjaan_ schreef:

xx

Zo gek vind ik dat niet hoor, ik zou er ook niet blij mee zijn. Het blijven beesten en dus onberekenbaar, hij zal maar ergens van schrikken. Je hebt er niks aan als je achteraf moet zeggen "tja....dat doet hij anders nooit".

ik stond er bij hij stond gewoon even te snuffelen aan de grond...
maar anders gaat ie niet liggen terweil die het zo fijn vindt om even te rolllen vooral omdat hij nu niet los mag..

verder kan het wel normaal gevraagd worden..
en niet dat er uit de hoek geschreeuwd woordt. HOU **** DAT PAARD VAST..
tatjana ? ja ? Zoue je dat paard misschien vast willen houden voel me er niet zo prettig bij... dat klinkt neem ik aan heel anders..

nee vondt dit echt niet leuk.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 00:06

Dat zeg je dan maar tegen diegene over wie het gaat. Maar regels zijn regels. Als Ferro opeens los mag, zou Nado de volgende keer ook los mogen (die is ook gek op rollen) en zo volgen er meer en meer en meer. Dat kan toch niet Tjaan?!

tjaan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 00:10

pffff weetje sommige mensen hebben het in de wintermaanden teveel op hun heupen.. want ik mag nooit wat zeggen als die meiden hun paardje even laten rolleen.. maar owee als ik het doe... trouwens ze liet haar eigen pony laatst ook gewoon los terweil ik op een stuiterend paard zat... dat mag wel ?

nee sorry vindt het echt belachelijk.. paard vrat geen moer uit.. wil alleen even gaan liggen en weer door lopen...

en dan nog kan het NORMAAL gevraagd worden.. maar ze ken hem ook van mij verwachten als zei haar dier weer loslaat.. want mevrouw vindt wel dat zei overal voorang op heeft... dus niet

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 00:12

Misschien een idee om de volgende keer Ferro even in de buitenbak te gooien?

tjaan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 00:14

hij mag niet los thats the problem.
hij mag absoluut niet rennen.. dit was dus mijn enige oplossing... dat hij ook even zen stalletje uit komt..

vindt het gewoon terecht.. dat als er iets is er normaal gevraagt kan worden dat het even anders kan...

dan had dat gerust gekunt... maar dit is niet de 1e en vast ook niet de laatste keer dat ik een aanvaarding metter heb...

laatst gaf ik ferro op zen flikker zat ze ook al te zieken :S.. terweil ik hem gewoon een corrigerende tik op zen bil gaf :S

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 00:17

Nu snap ik je even niet meer.........wat je in de binnenbak doet, kun je toch ook in de buitenbak doen?

tjaan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 00:22

in de modder ?

ik hou op over deze discussie kom alleen maar narigheid van...

wel jammer dat het zo moet gaan... wens toch anders om te gaan met mensen.
heb geleerd mensen met respect te behandelen maar dat gaat blijkbaar niet..

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 00:25

Ik zei BUITENBAK en niet PADDOCK.
Maar goed, schijnbaar wil je niet meewerken, dus is het beter als we er inderdaad maar over ophouden.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 00:25

tjaan_ schreef:

ik hou op over deze discussie kom alleen maar narigheid van...

Lijkt me inderdaad beter, je klinkt nog al erg boos. Niet doen....is niet goed voor je hart Cool .

tjaan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 00:27

buitenbak is ook modder... maargoed ik laat me wel niet meer horen in dit topic is denk beter... aangezien ik op veldt nu alles gevreten heb...
het is zo jammer dat iedereen zich bemoeid met andermans paard...

helaas kan het niet anders en vindt het erg jammer dat mensen niet anderen in hun waan kunnen laten...
verder ga ik nu nergens meer op in.. in jullie ogen is mijn mening niet van toepassing en enig begrip over hoe het tegewoordig gezecht wordt is er niet meer. jammer maar helaas

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 00:29

Tuurlijk Tatjana, slaap lekker. Morgen fris weer op OKAY???