!Ik vind dr donkere kleur ook heel erg mooi... hoop dan ook dat ik haar niet hoef te gaan scheren. Maar ze is nu na het rijden steeds zeiknat! Maar dat is ook niet gek met deze temperaturen!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
!
Beetje raar.. Gaat ze hem nu wel weer in de verkoop doen? of houdt ze hem stiekem gewoon? (misschien dat ze op dat moment dat t bij jou zo beviel ineens besefte dat ze hem niet kwijt wilde?) Nouja ik hoor t vast nog wel. Blijft flink balen! Zo positief enzo.. Rot! heel erg rot! Nog iets gezien gister?
Zal vast wel goed gegaan zijn!
(kan je nagaan hoe interessant dat is!)
)
Bijna al hè! Zegge, nog wel je eigen nummer Thirz? voor de wakker wordt en op pep sms morgen?
*phoe, klinkt wel érg ideaal hoor. Ik had vanmorgen last van mn ogen, dus mn bril op
leuk joh daarmee door de regen.. Nouja, misschien toch ooit eens ook de stap wagen. Moet er nog nie helemaal aan denken, t lijkt mij ook zó spannend! Zal allemaal wel goed komen hoor, ze doen t zo vaak en t gaat zo vaak goed, maartog.. t idee dat iemand aan mn ogen gaat prutsen alleen al..
Komt goe! Wel even iets van je laten horen als je weer thuis bent hè
*
Heb nog wel hetzelfde nummer, dus je kan me gewoon bereiken!
Dus wie weet kan ik binnenkort gewoon vanuit thuis weer computeren. Zou wel leuk zijn aangezien ik me een week ga vervelen!
vanaf 4 uur
)maar idd wel lekker even
hihi Ach, zit er al een poos over te denken.. Zowiezo eerst maar even mn school afmaken en wie weet daarna 

Mariekje22 schreef:Bar, wat bedoel je met dat ik vast iets bravers wil? Wat is hier dan niet braaf aan? en waar ligt standaarbuiten? vind het wel een hele leuke haf...
In de buurt van Oudenbosch. Uhm.. mn tante en oom (en nichtjes en neefjes
) wonen daar, ik gok.. 10 minuten vanaf Fijnaart? dus uhm.. 20/25? minuten vanaf roosendaal? Maar iig daar in de buurt
Ligt eraan waar dat paard woont, anders misschien korter 
voicenel schreef:Ja een hele leuke haf is dat!
Shaar is ook mooi, Bar!!!
Thirz, nogmaals heel veel sterkte!!!

Mariekje22 schreef:heel goed Anne...........wil namelijk geen pony die weet ik veel waar vandaan komt, Hoogkarspel bijvoorbeeld hahaha.......of uit Friesland he Bianz?
en dan ook nog eens de goede kant van Brabant 
ik moet er ook nog eens naartoe
Die van mij heeft geen schermpje meer (nouja, zo nu en dan) dus het is af en toe gokken wie ik aan de telefoon krijg
En ik mocht inderdaad als eerste
De docente vroeg wie er eerst wilde, en toen boden Nelleke en ik ons meteen aan als vrijwilliger, maar de docente koos mij uit, ik blij! Helaas heeft Nelleke de toets niet gehaald

das best veel heel lang collecteren mariek