manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara_

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 15:55

Ja ik denk ook dat die haf best duur is... vind het wel een supergaaf beest, zou dr zo zelf gaan halen Haha!!

Ik vind dr donkere kleur ook heel erg mooi... hoop dan ook dat ik haar niet hoef te gaan scheren. Maar ze is nu na het rijden steeds zeiknat! Maar dat is ook niet gek met deze temperaturen!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-07 16:18

Vind het idd nog steeds balen hoor Mariek (en o zo vreemd.. ik had t al helemaal in t plaatje: magic & marieke, M&M.. Jammer hoor...
Vraag me nog steeds af hoe dat nou ineens zo komt, maar dat hoor ik vast nog wel. (toch?) Ik snap niet.. Ze heeft jullie gezien, was zelf ook enthousiast, dus hoe 1 (in haar ogen dan fout iets) in een pb zo verkeerd kan vallen? Verward Beetje raar.. Gaat ze hem nu wel weer in de verkoop doen? of houdt ze hem stiekem gewoon? (misschien dat ze op dat moment dat t bij jou zo beviel ineens besefte dat ze hem niet kwijt wilde?) Nouja ik hoor t vast nog wel. Blijft flink balen! Zo positief enzo.. Rot! heel erg rot! Nog iets gezien gister?

En KIm, Kim, KIM? hoe ging je toets?! Nelleke als eerste? of heb jij dit keer met je liefste, wanhopigste blik de leraar weten te overtuigen? Ben benieuwd! Haha! Zal vast wel goed gegaan zijn!
*had trouwens de trein van half 2, de internationale Lachen

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 16:21

Hoi, ben weer ff thuus bij moeders Lachen
Die haf is idd echt heel gaaf zeg! Idd die donkere kleur is mooi, net zoals bij Shaar! Dat zadel lijkt me wel lekker zitten, mag ook wel voor die prijs Clown

Nou, mn tel is een beetje overleden, dus die van mij is nu opgestuurd, wie weet kunnen ze m weer reanimeren.. Maar heb ondetussen de oude van Bianz en er staan idd nog allemaal foto's op: van Nero en ook een hele erge dat ik geeuw bij EHBO-les Slapen (kan je nagaan hoe interessant dat is!)
Staat je tuinset goed?

Morgen is het dan zover: dan worden mn ogen gelaserd! Het duurt maar een kwartiertje, dus ff doorbijten en hopen dat ik daarna niet teveel last ervan heb, jullie horen ervan! Doei Doei!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 16:22

Heej Anne, was je vroeg uit vandaag?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-07 16:27

jaja, woensdagmiddag: kidsvrije middag Knipoog
Dus om 1 uur klaar (4 uur in de week mag je aan schoolse act besteden op je stage, en ik doe die dus op de woensdagmiddag thuis Lachen )

Ja spannend! Hyper! Bijna al hè! Zegge, nog wel je eigen nummer Thirz? voor de wakker wordt en op pep sms morgen? Knipoog
Gwoon blijven bedenken: Hierna nooooooit meer een bril en noooooooit meer lenzen! Haha! *phoe, klinkt wel érg ideaal hoor. Ik had vanmorgen last van mn ogen, dus mn bril op Scheve mond leuk joh daarmee door de regen.. Nouja, misschien toch ooit eens ook de stap wagen. Moet er nog nie helemaal aan denken, t lijkt mij ook zó spannend! Zal allemaal wel goed komen hoor, ze doen t zo vaak en t gaat zo vaak goed, maartog.. t idee dat iemand aan mn ogen gaat prutsen alleen al..
Suc6 iig morgen thirz! ik zal aan je denken! Haha! Komt goe! Wel even iets van je laten horen als je weer thuis bent hè Lachen
*wat duurt jouw internet lang trouwens! Bloos!*

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 16:31

Nou, ik zal je alles in geuren en kleuren vertellen en wie weet ben jij dan de volgende die onder 'het mes' (laser-apparaat) gaat Haha! Heb nog wel hetzelfde nummer, dus je kan me gewoon bereiken!

Tja, i-net komt er aan, ze hadden vergeten de welkomsbrief met gegevens op te sturen en zonder dat kan ik weinig Clown Dus wie weet kan ik binnenkort gewoon vanuit thuis weer computeren. Zou wel leuk zijn aangezien ik me een week ga vervelen!

Maar fijn zo'n middagje thuis, is wel lekker zo midden in de week ff wat rust!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-07 16:36

jups, ben er ook wel blij mee (nouja middagje Tong uitsteken vanaf 4 uur Knipoog )maar idd wel lekker even Lachen
Ja, wie weet. Even zien hoe t bij jou gaat Tong uitsteken hihi Ach, zit er al een poos over te denken.. Zowiezo eerst maar even mn school afmaken en wie weet daarna Lachen

Ja, als t goed is krijgen wij vanaaf ook onze nieuwe comp (die andere was inderdaad ongeneeslijk ziek.. of iig zn moederbord moest helemaal vervangen worden, en toen adviseerden ze toch maar een nieuwe comp (die zij dan zouden installeren en waar zij dan onze bestanden weer op zouden zetten) Nouja, doen we dat. Die heeft dan ook meteen Vista, ook daar ben ik ff benieuwd naar Clown

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 18:16

Bar, wat bedoel je met dat ik vast iets bravers wil? Wat is hier dan niet braaf aan? en waar ligt standaarbuiten? vind het wel een hele leuke haf...

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 18:31

Ik dacht dat je liever een pony had die niet zo fel is. Want ik maak uit de advertentie op dat het best een hete pony kan zijn. Maar dat kan ik ook verkeerd hebben... Ik twijfelde ook, daarom heb ik de advertentie maar gewoon hier neer gezet Knipoog
Het is idd een hele leuke haf!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 18:52

Ja een hele leuke haf is dat!
Shaar is ook mooi, Bar!!!

Thirz, nogmaals heel veel sterkte!!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-07 18:56

Mariekje22 schreef:
Bar, wat bedoel je met dat ik vast iets bravers wil? Wat is hier dan niet braaf aan? en waar ligt standaarbuiten? vind het wel een hele leuke haf...

Brabant Knipoog In de buurt van Oudenbosch. Uhm.. mn tante en oom (en nichtjes en neefjes Tong uitsteken) wonen daar, ik gok.. 10 minuten vanaf Fijnaart? dus uhm.. 20/25? minuten vanaf roosendaal? Maar iig daar in de buurt Lachen Ligt eraan waar dat paard woont, anders misschien korter Lachen

geeft dit ongeveer een beeld mariek?
http://www.camping-jolly.nl/cs/img/moerdijk.gif

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 19:15

voicenel schreef:
Ja een hele leuke haf is dat!
Shaar is ook mooi, Bar!!!

Thirz, nogmaals heel veel sterkte!!!

Gelukkig vind iemand mijn paardje ook nog mooi Pling

@ Thirz: veel sterkte! Ik hoop dat t allemaal mee valt!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 20:21

heel goed Anne...........wil namelijk geen pony die weet ik veel waar vandaan komt, Hoogkarspel bijvoorbeeld hahaha.......of uit Friesland he Bianz?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 20:22

Haha friesland is inderdaad wel erg ver Knipoog
Vooral omdat ie ook nog naar hier moet komen!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-07 21:12

Mariekje22 schreef:
heel goed Anne...........wil namelijk geen pony die weet ik veel waar vandaan komt, Hoogkarspel bijvoorbeeld hahaha.......of uit Friesland he Bianz?

niet "weet ik veel waar vandaan" gwoon simpel Brabant Knipoog en dan ook nog eens de goede kant van Brabant Tong uitsteken
Ben eigenlijk wel benieuwd waar dat paardje staat precies (en dan ten opzichte van mn oom en tante) Zo groot zal Standaarbuiten nou ook wel nie zijn toch? De buren van mn tante hebben iig ook paarden (zowiezo gehad vroeger). Echt ideaal, zo in de tuin daar!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 21:15

Ben ook benieuwd naar de vraagprijs, denk namelijk dat het geen goedkope pony is...
Heb je dat meisje als gePBt Marieke?

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 21:26

heb ik net gedaan hahaha..... ben benieuwd wat ze er voor vraagt

esra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 21:28

nouw mariekje best wel een leukje;)

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 21:48

leuke foto's bar van de aapjes Haha! ik moet er ook nog eens naartoe

Thirz, je telefoon stuk? hoe krijg je dat voor elkaar? Clown Die van mij heeft geen schermpje meer (nouja, zo nu en dan) dus het is af en toe gokken wie ik aan de telefoon krijg Haha!
Succes morgen he! Ik heb je een PB gestuurd!

@ Anne: Ik ben GESLAAGD Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! En ik mocht inderdaad als eerste Knipoog De docente vroeg wie er eerst wilde, en toen boden Nelleke en ik ons meteen aan als vrijwilliger, maar de docente koos mij uit, ik blij! Helaas heeft Nelleke de toets niet gehaald Ach gut
Ik ben nu in ieder geval van die toets af! en dan kan ik gelijk stoppen met mijn halve homeopatische-placebo-achtige-kalmeringsmiddelen-die-niet-werken Vork

En mariek, al een PB terug gehad?

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 21:50

nee nog niks gehoord.........

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 22:37

Tof dat je hebt gepbt Mariek! Ben erg benieuwd hoe duur hij mag zijn, want zoals ik al zei verwacht ik geen koopje! Maar aan de andere kant: als een goed huis belangrijk is... Vond ze ook meteen heel tof! Standaarbuiten is een uurtje rijden, ben je zo! Voor updates staat m'n mailbox, smsbox of pbbox altijd open Haha!
Enneh Bar... ik had ook al gezegd dat Shaar mooi is, wel goed lezen he Knipoog
Kims gefeliciteerd dat je de toets hebt gehaald! Wel altijd oliebol als je toetsmaatje het dan niet haalt.
Wel fijn hoor Anne, dat je vroeg klaar bent op woensdag; 16 uur is een mooie tijd om thuis te zijn toch? We moeten echt nog ff een msn-date afspreken, want we lopen elkaar constant mis Knipoog
Thirz, had je al heel veel succes gewenst, maar hierbij nog een keer! Het komt al goed Lachen

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 18:56

He Mariekje ik ken ook nog een hele gave haflinger merrie, ze staat in Mierlo (bij eindhoven)
Ze is ong 1.50 hoog en haar kleur is plamino (bijna wit)
Ze ziet er heel gaaf en mooi uit.
Ik ken die mensen waar ze staat!
Ik zal je nog wel foto's laten zien!!!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 19:05

oh nel ik ben erg benieuwd.......foto's!!!!!!! maarre die haf uit staandaarbuiten is een beetje duur, wel verwacht, maar 3500 euro....hihihi

esra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 20:00

Wow! das best veel heel lang collecteren mariek Tong uitsteken
whahaha

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 20:49

Tsja ik had wel zo'n prijs verwacht, vind het niet te duur voor die pony opzich, aangezien ze best goede kwaliteiten heeft...