mm ik niet eens omdat het warm is, blijf toch graag droog, maar die jassen zitten ontzettend inde weg op het paard heb op concours die van kingsland gehad, die doorzichtige, die zitten pas verschrikkelijk
Iejoorr
Geplaatst: 11-08-12 18:56
Ik moet zoveel meenemen
Iejoorr
Geplaatst: 11-08-12 21:20
Ben ik nou gek, moet er echt zoveel in die kleinere tas of kan ik dingenweglaten? 2 rijbroeken, 2 shirtjes, 2 hemdjes, toillettas, bord+beker+bestek, 3x sokken, 3x onderbroek, bh's, zaklamp, boek, handdoek, korte/langebroek, trui, kussensloop, pyama, schoenen, opladers, eten
Ik heb nooit een normale lange broek mee in die kleine tas, vaak een pyjamabroek alleen.
Wij hadden al het eten er nog bij gepropt bij de spullen in een etenstas hahaha.
Mijn regenjas is rood ja van de action Maar hij is supergoed waterdicht, heb ook nog een zwarte maar die is echt supergroot!
Bzoem
Geplaatst: 11-08-12 21:46
1 extra rijbroek is zat en het boek kan je ook wel weglaten. En eten alleen als je ruimte over hebt. Toilettas inhoud beperken tot borstel, shampoo, douchegel, deo en tandpasta etc. Kan je eventueel ook delen met iemand anders. Ik had geen schoenen mee, wel slippers.
Mijn weekje koken was ook erg leuk, gingen hier en daar wel wat dingetjes mis... Maar het was wel lekker geloof ik. We hadden met de koks en extra's nog wist je datjes gemaakt voor de bonte avond
Vond het ook echt super gezellig om met de JT te weerwolven trouwens!
redbutton
Geplaatst: 11-08-12 23:49
Jatoby schreef:
Haha, wow dat is duur vijf keer zoveel, maar als die gewoon goed Die van mij is denk ik niet zo goed Haha
is ook voor mn werk he, ik werk buiten op het land dus dan heb je echt wel een goede regenjaas nodig want we krijgen nogal een een bak regen over ons heen dus dan mogen ze ook niet in de mouwen regenen enzo (zit niet lekker als je hem een hele dag aan moet) daarom is hij ook zo duur. mijn vorige gaat al meer dan 6 jaar mee, dus ik hoop deze ook
mooizo dat het koken goed ging. hoe ging het pannenkoeken bakken? je deed kok samen met marjolein toch? haha ja leuk he weerwolven gig k ook met de jt meedoen. vind dat spel nog steeds geweldig. ohja ik bedenk nu nog wat ok vergeten ben moet dat morgen ff niet vergeten.
Ik ga bij de hema werken en moet dan eerst weten hoe de kassa werkt enzo, en daar is dus een site voor.
Ik heb teveel tassen 1 grote tas (helemaal vol) 1 kleinere tas voor trektocht (ook al vol ) slaapzak los tas met laarzen, jodphurs en chaps en mn heuptasje los
Hoi hoi! Marit zit op storm en die vindt ze leuk! Ik zit op armanie, daar blijf ik ook op . Verder lopen mee: Bailey, amsterdam, londen, indy, cobrizo, rome, bente, en voor de rest ijslanders xD
Pas je op met berichten plaatsen buiten de beltijd? De eerste avond heb je die natuurlijk niet, maar ze gaan er wel op letten straks. Maar er lopen wel heel leuke paarden mee!